Google نکات جستجو را برای هنگامی که جستجوی مسابقات عالی باز نمی گردد ، راه اندازی می کند

thumbnail

Google امروز اعلام کرد که ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده است که سعی می کند وقتی موتور جستجو نتواند نتایج مرتبط را در وب پیدا کند ، در جستجوی مجدد درخواست شما کمک کند. Google اعلام کرد که امروز در ایالات متحده در حال پخش است “یک پیام جدید که به شما امکان می دهد وقتی Google نتوانسته است چیزی را پیدا کند که مطابق با جستجوی شما باشد به خوبی خوب پیدا کند.”

چه کسی این را خواهد دید. Google گفت شما بعید به نظر می رسد این پیام را ببینید ، زیرا در بیشتر نمایش داده شد ، Google امیدوار است که نتایج جستجوی خوبی به شما بدهد یک سخنگوی Google به ما گفت ، برای “تعداد نسبتاً کمی از نمایش داده شد” ، شما ممکن است این پیام را بیابید. این پیام به شما توصیه می کند که چگونه می توانید درخواست خود را تغییر دهید تا نتایج بهتری پیدا کنید.

به نظر می رسد در اینجا تصویری از پیام منتشر شده است که می خواند “به نظر می رسد هیچ مسابقه خوبی برای جستجوی شما وجود ندارد.” سپس راهنمایی و توصیه ای در مورد نحوه امتحان مجدد جستجوی خود به شما می دهد:

نتایج بیشتر. گوگل در نوامبر گذشته این آزمایش را انجام داد ، اما در آن تست ها ، Google شما را برای دیدن نتایج جستجوی بیشتر کلیک می کند. در نسخه راه اندازی شده از این ویژگی ، Google نتایج جستجو را – اگرچه نتایج خوبی نیست – در زیر این کادر نشان می دهد. گوگل گفت: “اگرچه شما هنوز هم می توانید نتایج را پشت سر بگذارید تا در صورت مفید بودن ، خودتان را مشاهده کنید ، این پیام سیگنالی است که احتمالاً آنچه را که شما به دنبال آن هستید پیدا نکردیم.”

مطالب مرتبط  شورت های اجتماعی: آینده TikTok ، تبلیغات اصلی Quora ، برنامه های Facebook در فیس بوک

کمک COVID-19. این ممکن است به نظر برسد که در جستجوهای مرتبط با COVID-19 برای سنبله مفید است. از آنجا که اطلاعات و مشاوره در مورد COVID-19 همیشه تغییر می کند ، ممکن است نتایج جستجو در دسترس نباشد. این یکی از دلایلی است که گوگل مرکز سؤال را در ایالات متحده گسترش داده است ، اکنون ویژگی دیگری وجود دارد که می تواند به جستجوگران کمک کند نتایج بهتری را برای پرس و جوهای مربوط به COVID-19 پیدا کنند.

مطالب مرتبط  ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت با توصیه ها و هدف گذاری در سطح کمپین به روز می شود

چرا اهمیت می دهیم اگر می بینید که این کادر برای عبارات کلمات کلیدی مشتریان ، در تجزیه و تحلیل های آنها ، در گزارش عملکرد و لیست های کلمات کلیدی آنها آمده است ، ممکن است بخواهید استراتژی خود را برای آن کلمات کلیدی تجدید نظر کنید. شاید شما نیاز به ایجاد محتوای بیشتر در اطراف پرس و جو داشته باشید ، شاید لازم باشد ببینید افرادی که در جستجوی آن کلمات کلیدی هستند در سایت شما در حال تبدیل شدن هستند یا خیر. ممکن است در اینجا به عنوان سئو فرصتهایی برای شما وجود داشته باشد.

این پست که Google نکات جستجو را برای هنگامی که کوئیل به مسابقات عالی برگردد ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top