Google نتایج غنی افت قیمت را به نتایج جستجو اضافه می کند

thumbnail

Google بی سر و صدا داده های ساختاری داده های ساختاری محصول را برای افزودن بخشی برای شکل ظاهری افت قیمت به روز کرده است. در آن بخش ، گوگل گفت كه هم اكنون از نمایش نتایج غنی از افت قیمت در قطعه هایی به انگلیسی در ایالات متحده ، هم در دسكتاپ و هم در جستجوی تلفن همراه پشتیبانی می كند.

چه شکلی است در اینجا یک صفحه نمایش از ظاهر کاهش قیمت در عمل از برودی کلارک:

چگونه ظاهر می شوید چگونه می توانید نتایج جستجوی محصول خود را بدست آورید تا این نتیجه جدید غنی از افت قیمت را در جستجو نشان دهد؟ Google گفت “برای واجد شرایط بودن در ظاهر افت قیمت ، پیشنهادی را به داده های ساختاری محصول خود اضافه کنید. قیمت باید یک قیمت خاص باشد ، نه یک محدوده (به عنوان مثال ، نمی تواند 50.99 تا 99.99 دلار باشد). “

مطالب مرتبط  20201120 SEL مختصر

گوگل چگونه افت قیمت را محاسبه می کند. Google همه این کارها را به طور خودکار و براساس قیمت گذاری که موتور جستجو از طریق طرح محصول در طول زمان برای آن ارسال می کنید انجام می دهد. Google گفت که “براساس میانگین تاریخی در حال اجرا برای قیمت گذاری محصول شما ، Google به طور خودکار افت قیمت را محاسبه می کند.”

مطالب مرتبط  گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه چیست و چگونه آنها به بازاریاب کمک می کنند؟

چرا اهمیت می دهیم این ویژگی قطعه جدید نتیجه غنی ممکن است به شما کمک کند مواردی را که می خواهید بارگیری کنید بفروشید. به دلیل تغییر قیمت ممکن است توجه بیشتری از جستجوگران را به خود جلب کند. بنابراین اگر از داده های ساختاری محصول استفاده می کنید ، مطمئن شوید که نوع پیشنهاد را در آن نشانه گذاری دارید.

این پست که گوگل نتایج غنی کاهش قیمت را به نتایج جستجو اضافه می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top