Google موقعیت خود را برای تسلط بر “اقتصاد O2O” تعیین کرد

thumbnail

Google شرکتی در قوی ترین موقعیت برای سرمایه گذاری در اقتصاد عظیم آنلاین به آفلاین (O2O) است. من در مورد موضع غالب Google در ارتباط با دنیاهای دیجیتال و فیزیکی ، تکامل Google My Business و آینده جستجوی محلی به عنوان یک پدیده توزیع شده در پیام کوتاه هفته گذشته SMX من بحث کردم.

تقریباً هر “شرکت” یک تجارت محلی است. اصطلاح “مشاغل محلی” غالباً مورد سوء تفاهم قرار می گیرد و معمولاً تصاویر فروشگاه های مادر و پاپ و مشاغل بسیار کوچک را به تصویر می کشد. اما هر مشاغلی که به صورت آفلاین معامله کند یا محصولات و خدمات را در یک مکان فیزیکی بفروشد ، در واقع یک تجارت محلی است. آرم های زیر دقیقاً همان تجارتهای محلی است که بازرگانان کوچک نیز دارند. به این دلیل است که بیشتر معاملات آنها در دنیای بدنی اتفاق می افتد (COVID-19 آن را تغییر می دهد اما بیشتر در یک دقیقه).

مارک های ملی و جهانی که “مشاغل محلی” هستند

تأثیر آنلاین روی مخارج آفلاین. اکثر بازاریابان بیانیه ای را شنیده اند که چنین چیزی را دنبال می کند: “تقریباً 80٪ درآمد یکبار مصرف ایالات متحده در 10 تا 20 مایل از خانه صرف می شود.” معلوم است که این عقل سلیم است اما در هیچ مجموعه داده ای یا مطالعه مستقر نیست. می توان تجزیه و تحلیل عمیق از داده های مصرف کننده آمریکایی را انجام داد و احتمالاً می توانید به همان نتیجه برسید. اما این کاملاً آخرالزمانی است.

با این حال ، در سال 2017 ، Access Development یک نظرسنجی انجام داد که نشان داد، “بیش از 90٪ مصرف کنندگان بیشتر خریدهای خود را در مدت 15 دقیقه از خانه یا محل کار انجام می دهند.” این شامل مواردی مانند سوخت ، مواد غذایی ، مواد غذایی ، مراقبت شخصی ، خانه و باغ ، سرگرمی و خرید خرده فروشی است.

کمبود قفل COVID بسیاری از این خریدها را بصورت آنلاین مجبور کرده است و تجارت الکترونیکی در بسیاری از مقوله ها با رقم های سه گانه افزایش یافته است. هزینه های تجارت الکترونیکی در ایالات متحده در سال 2019 حدود 600 میلیارد دلار بوده است. اما میزان هزینه های مصرف کننده تحت تأثیر یا تحت تأثیر اینترنت تقریباً 20 برابر بیشتر از آن است.

ROBO و BOPIS. تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2019 حدود 21 تریلیون دلار بود (امسال این رقم کمتر خواهد بود). تقریباً 70٪ از این هزینه ها توسط مصرف کننده هدایت می شود. طبق مطالعات متعدد ، تقریباً 81٪ از کل بزرگسالان ایالات متحده (90٪ از کاربران اینترنت) قبل از خرید چیزهای محلی تحقیقاتی را انجام می دهند. این شامل تحقیقات مربوط به محصول ، جستجوی تلفن و آدرس ، بررسی مشاوره و موارد دیگر می باشد. این نشان می دهد که حدود 12 تریلیون دلار از 21 تریلیون دلار فعالیت اقتصادی ایالات متحده به نوعی لمس می شود و یا مستقیماً تحت تأثیر اینترنت است. این رفتار اغلب “ROBO” یا “ROPO” نامیده می شود: تحقیق آنلاین ، خرید و خرید آفلاین.

مطالب مرتبط  InMarket برای رقابت موثرتر با Foursquare ، NinthDecimal را خریداری می کند

coronavirus در حال تقویت رفتارهای خرید آنلاین و همچنین آوردن خریداران جدید به اینترنت است. در سه ماهه اول سال 2020 ، هدف گفت که پنج میلیون خریدار جدید Target.com دیده شده است. اما 40 درصد از این افراد در حال خرید آنلاین و برداشتن در فروشگاه یا در حاشیه هستند. BestBuy ، در همین مدت ، 250٪ رشد تجارت الکترونیکی را با 50٪ از سفارشات برداشت شده در فروشگاه محلی گزارش داد. این مدل ترکیبی “BOPIS” به طور فزاینده ای رواج می یابد و خرده فروشان که می توانند به خوبی این کار را انجام دهند بر این اساس غالب خواهند شد.

Google Maps خطاب به “قیف کامل”

Google Maps “تکمیل دیجیتال” می توان Google Maps را “پرکننده دیجیتال” فعالیت O2O خواند. و Google My Business منبع اصلی محلی آن است. در حالی که این شرکت فعالیت O2O را ضبط نمی کند ، درصد قابل توجهی از تحقیقات آنلاین که منجر به خرید آفلاین می شود از طریق Google انجام می شود. Google Maps نوعی “UI برای دنیای واقعی” است.

اما این فقط مکانی برای جستجوی ساعت های فروشگاه یا اطلاعات تماس نیست. Google Maps می تواند “قیف کامل” – از کشف گرفته تا رسیدگی و معاملات – را مرتفع کند. در طی چند سال گذشته ، Google به طور فزاینده ابزارهای تبدیل را به نقشه ها اضافه کرده است: رزرو / رزرو ، درخواست برای نقل قول ، سفارش غذا و پیام رسانی. این ابزارهای معاملاتی چندین مشکل را حل می کنند:

  • آنها هنگامی که شخصی به وب سایت بدی که نتواند آنها را ببندد ، “نشت” را کاهش می دهد.
  • آنها ارزش را به مصرف کنندگان عرضه می کنند و استفاده را تقویت می کنند.
  • آنها ارزش این سکو را به ویژه به SMB ها نشان می دهند.
  • آنها به تبدیل SMB ها به تبلیغ کمک می کنند.
مطالب مرتبط  Google بر اساس فعالیت اخیر کاربران ، جستجوها را پیشنهاد می کند

Google برخی از معاملات را بر روی سیستم عامل کسب درآمد می کند اما بیشتر درآمد آن هنوز توسط تبلیغات PPC حاصل می شود. به دست آوردن و حفظ تبلیغات SMB در طول سالها برای پرهزینه و چالش برانگیز بوده است. هزینه اشتراک SaaS پاسخ بالقوه جذاب برای این چالش ارائه می دهد. من فکر کرده بودم که عامل مجازی CallJoy یک مدل خدمات برتر برای Google است. با این حال خاموش است با این حال ، G Suite نمونه ای از یک محصول موفق SMB SaaS است که می تواند در آینده چنین پیشنهادات بیشتری را ارائه دهد.

با نگاه به آینده. آینده جستجوی محلی تجربه ای متنوع تر و پراکنده تر از گذشته است. فراتر از درخواست سنتی متن در یک جعبه ، شامل محتوای تصویری بیشتر ، واقعیت افزوده (AR) و صدا است. ابزارهایی مانند Google Lens یا “جستجوی عکسها” و جستجوی تصویر ، مصرف کنندگان را قادر می سازند از ورودی های مختلف برای دسترسی به اطلاعات و خرید استفاده کنند. و AR به مرور زمان در جستجوهای محلی برجسته تر می شود ، زیرا محتوای دیجیتالی بیشتر روی دنیای واقعی رواج می یابد.

سرانجام ، صدا به UI اصلی برای دستگاه ها و دسته بندی های جدید تبدیل می شود ، از سخت افزار خانگی هوشمند دستیار مجازی گرفته تا سیستم های داخل اتومبیل. همیشه در مورد “جستجو” نیست بلکه اغلب اینطور است. و پشت آن همه چیز یادگیری ماشین و به طور فزاینده هوش مصنوعی است.

به طور خلاصه ، دنیای دیجیتال و فیزیکی به طور فزاینده ای در حال یکپارچه شدن هستند و گوگل خود را به عنوان یک واسطه اصلی آن تجربیات – ارزش تجاری که چندین برابر بیشتر از تجارت الکترونیکی است – با تأکید بیشتر بر تکمیل کار و معاملات ، درج کرده است.

نحوه تماشای ارائه من برای تماشای یادداشت کامل و سایر جلسات از SMX بعدی ، اینجا ثبت نام کنید.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا مشاهده کنید!
  • Google برای تسلط بر “اقتصاد O2O” موضع گرفت
  • بازاریابی محتوا در مواقع اختلال
  • تبلیغ کنندگان دیجیتال ، به عصر بازاریابی پیش بینی شده خوش آمدید

پست گوگل برای تسلط بر “اقتصاد O2O” اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top