Google ممکن است Web Stories را که به عنوان تیزر تبلیغاتی است نمایش ندهد

thumbnail

گوگل اعلام کرد که سعی خواهد کرد Web Tories مبتنی بر “تیزر” را در جستجوی Google و Google Discover نشان ندهد. این یک تغییر سیاست جدید است و گوگل گفت که اکوسیستم در حال آزمایش روش های جدید ایجاد داستانهای غنی وب است اما بر اساس آنچه که دیده است ، کاربران می خواهند داستان کامل را بدون اینکه از آنها خواسته شود برای خواندن داستان کامل کلیک کنند ، مشاهده کنند.

داستان های وب چیست. Web Stories با نام AMP Stories در سال 2018 زنده شد. Google Web Stories را راهی برای “غوطه وری خوانندگان خود در بارگیری سریع تجربیات تمام صفحه” تعریف می کند. شما می توانید “با استفاده از Web Stories” روایت های تصویری ، با انیمیشن های جذاب و تعاملات قابل لمس ایجاد کنید. “قالب Web Story (که قبلاً با عنوان AMP Stories شناخته می شد) رایگان و بخشی از وب باز است و همه در وب سایت های خود امتحان می کنند. آنها می توانند در سراسر وب به اشتراک گذاشته و تعبیه شوند بدون اینکه در یک اکوسیستم یا سیستم عامل بسته محدود شوند. “

چه چیزی تغییر می کند. Paul Bakaus از Google گفت: “تیزر تبلیغاتی یک یا دو صفحه ای برای پست وبلاگ شما داستان رضایت بخشی را برای خواننده تعریف نمی کند ، بنابراین Google تمام تلاش خود را می کند تا این موارد را به کاربران نشان ندهد.” این بدان معناست که Google به زودی نمایش Web Stories مبتنی بر “تیزر” را در جستجوی Google و Google Discover متوقف خواهد کرد.

مطالب مرتبط  گزارش عملکرد عملکرد Google Discover

چرا تغییر. پل افزود: “متأسفانه ، از آنچه کاربران به ما می گویند ، این چیزی نیست که آنها می خواهند. درعوض Web Stories بهتر است وقتی یک داستان کامل را تعریف می کند و برای “تمسخر” سایر مطالب استفاده نمی شود. ” وی افزود: “خوانندگان دوست ندارند مجبور شوند برای پایان خواندن ، روی پست وبلاگ متصل کلیک کنند.”

به طور خلاصه ، Google نمی خواهد شما یک Web Story ایجاد کنید به این منظور که بتوانید از رتبه بندی آن در جستجوی Google یا Discover استفاده کنید ، اما با این هدف که کاربر بخواهد محتوای آن را ببیند در قالب Web Stories.

در مورد درآمدزایی چطور؟ Google تبلیغات Web Stories را در Google Display Network دارد ، این جدید است ، Google این را در دسامبر گذشته اضافه کرد. پائول اذعان کرد که ممکن است مانند زمانی که از سایت خود درآمد کسب می کنید کار نکند اما پیشرفت هایی در این زمینه انجام می شود.

مطالب مرتبط  پشتیبانی مرتب از فیلتر بیان که به گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google می آید

پل گفت “پست های بهینه شده وبلاگ هنوز هم ممکن است امروز سود بیشتری به شما بدهد ، اما شبکه های تبلیغاتی در حال کار بر روی ساخت و گسترش ادغام های Web Story خود هستند ، بنابراین شما باید هر دو CPM و نرخ پر کردن را با گذشت زمان ببینید.”

پل این ویدئو را در توضیح تغییر ارسال کرد:

چرا اهمیت می دهیم بسیاری از شما در حال تجربه Web Stories و مشاهده تعامل مثبت کاربران زیادی بوده اید. بخاطر داشته باشید ، اگر در حال تولید “تیزر” یا Web Stories کوتاه هستید که شما را مجبور می کند داستان کامل را با آن قالب Web Story بخوانید ، ممکن است Google به زودی Web Stories شما را در جستجوی Google و Google Discover نشان ندهد.

این پست ممکن است Google Web Stories را که به عنوان تیزر تبلیغاتی است نمایش ندهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top