Google ممنوعیت جمعیتی ، هدف قرار دادن کد پستی برای مسکن ، اشتغال ، تبلیغات اعتباری

thumbnail

این شرکت اعلام کرد پنجشنبه ، گوگل سیاست های تبلیغاتی خود را در مورد مسکن ، اشتغال و فرصت های اعتباری به روز می کند.

سیاست جدید تبلیغ کنندگان اشتغال ، مسکن و اعتبار دیگر مجاز نخواهند بود تبلیغات خود را بر اساس جمعیتی – جنسیت ، سن ، وضعیت والدین ، ​​وضعیت تأهل – یا کد پستی نشان دهند.

این به سیاستهای موجود می افزاید: هدفگذاری بر اساس نژاد ، مذهب ، قومیت ، گرایش جنسی ، منشأ ملی یا ناتوانی ممنوع است.

مطالب مرتبط  زنان در جستجو: چرا متحدین و شبکه سازی حیاتی هستند

زمان سنجی. این سیاست جدید “در اسرع وقت” در ایالات متحده و کانادا و حداکثر تا پایان سال اجرا خواهد شد.

در هفته های آینده از تبلیغات احتمالی در مورد تأثیر احتمالی کمپین های خود مطلع می شود.

چرا اهمیت می دهیم این تغییر با پس زمینه ای از رکود ناشی از عروق کرونوروجود می آید که به طور نامتناسب بر جوامع اقلیت ها تأثیر می گذارد و خواستار اقدام برای پرداختن به نژادپرستی سیستمیک توسط جنبش Black Lives Matter می شود. گوگل می گوید “مدتی است كه با وزارت مسكن و شهرسازی آمریكا روی این تغییرات كار كرده است.”

مطالب مرتبط  نحوه اندازه گیری KPI های محتوا در طول COVID [Video]

فیس بوک سیاست های تبلیغاتی خود را برای ممنوعیت سن ، جنسیت و کد پستی بیش از یک سال پیش در مارس 2019 به روز کرد.

پست Google برای ممنوعیت جمعیتی ، کد پستی هدف قرار دادن مسکن ، اشتغال ، تبلیغات اعتباری برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top