Google فرمهای اصلی را به کمپین های YouTube ، Discovery گسترش می دهد

thumbnail

گوگل از پاییز گذشته تست های الحاق تبلیغاتی سرب در کمپین های جستجو را آزمایش کرده است. اکنون ، تبلیغ کنندگان می توانند از الحاقات فرم سرب در تبلیغات تبلیغاتی YouTube و Discovery نیز استفاده کنند. این شرکت همچنین ابتکارات جدیدی را برای خودکارسازی واردات داده به Google Ads اعلام کرد.

هنگامی که کاربران وارد سیستم می شوند ، روی برنامه افزودنی تبلیغی در سرب سرب Google کلیک می کنند ، برخی از اطلاعات از قبل جمع می شوند ..

گوگل در اعلامیه خود چهارشنبه یادآور شد ، برنامه های افزودنی آگهی فرم اصلی در اواخر سال جاری در کمپین های نمایش در دسترس خواهد بود.

گوگل از زمانی که در ابتدا آزمایش فرمهای سرب را آغاز کرد ، گزینه های زمینه موجود برای جمع آوری را گسترش داده است. اکنون علاوه بر نام ، ایمیل ، شماره تلفن و کد پستی ، تبلیغ کنندگان می توانند نسبت به جمع آوری شهر ، ایالت ، کشور و همچنین اطلاعات تماس تجاری از جمله نام شرکت ، عنوان کار ، ایمیل کار ، تلفن کار خودداری کنند.

اطلاعاتی را که می خواهید از طریق کاربر در فرم های اصلی خود جمع آوری کنید ، انتخاب کنید.

سپس گزینه ای برای اضافه کردن سوالات به فرم خود بر اساس سوالات از پیش تنظیم شده به صورت عمودی وجود دارد. به عنوان مثال ، در تحت املاک و مستغلات ، یک تبلیغ کننده می تواند اضافه کند “چه دامنه قیمتی را به دنبال” هستید به فرم سرب.

سؤالات اضافی توسط صنعت عمودی در دسترس است.

چند نکته در مورد پسوندهای فرم سرب:

  • آنها در عمودی حساس یا زیر عمودی حساس برای تبلیغ کنندگان در دسترس نیستند.
  • گزارش عملکرد را با استفاده از “کلیک” و “نوع تبدیل” بخش بندی کنید تا اطلاعات مربوط به کلیک بر روی داده و ارسال / تبدیل را ببینید.
  • مشارکت با فرم های سرب به فعالیتهایی که متعاقباً سایت شما انجام می دهند نخواهد شد.
  • تعامل با فرم های سرب در Analytics نشان داده نمی شود زیرا کاربران هرگز به سایت شما نمی رسند.
  • دانلودها می توانند به CSV بارگیری شوند یا می توانید از یک webhook برای خودکارسازی واردات داده های سرب در CRM یا بستر داده مشتری استفاده کنید.
مطالب مرتبط  درک سال 2020: اولویت ها و فرصت های جدید بازاریابی در میان هرج و مرج

خودکار سازی دواردات آتا برای کمک به تبلیغ کنندگان برای بهینه سازی کمپین های خود برای تولید آگهی هایی که احتمالاً بیشتر به فروش واقعی تبدیل می شوند ، گوگل گفته است که راه حلهایی را برای آسانتر کردن واردات تبدیل آفلاین “فقط با استفاده از اطلاعاتی که افراد قبلاً در فرم اصلی خود به شما ارائه می دهند” ارائه می دهد. سال چندین تبلیغ کننده اکنون این آزمایش را انجام می دهند.

در حال حاضر ، می توانید از Zapier برای وارد کردن خودکار تبدیل های آفلاین از CRM خود به Google Ads استفاده کنید.

لیست های مطابقت با مشتری نیز اکنون با Zapier ادغام می شود تا لیست های شما را به روز کند. ادغام Zapier به شما امکان می دهد تا مخاطبین را از هر CRM ، اتوماسیون بازاریابی یا بستر تجاری که در Google Ads استفاده می کنید به طور خودکار بارگذاری کنید.

مطالب مرتبط  20201012 SEL مختصر

در آخر ، نرخ های مسابقه برای مطابقت با مشتری در رابط کاربری Google Ads در زمان واقعی به روز می شوند.

چرا اهمیت می دهیم با توجه به این انتخاب برای تبلیغات تبلیغاتی دیگر ، به نظر می رسد گوگل سرانجام فرمهای اصلی تبلیغات را شكست داده است – این برنامه در سال 2010 برنامه های افزودنی فرم تماس و هزینه در هر سرب را در سال 2011 آزمایش كرده است. همه این راه حلها برای کمک به بویژه مشاغل کوچک ، فعالیتهای دیجیتالی خود را تحت تأثیر قرار می دهند.

Quora به تازگی محصول Lead Gen Forms خود را نیز به بازار عرضه کرده است ، همچنین دارای ادغام Zapier است که به شما امکان می دهد منجر به Salesforce ، Gmail ، Marketo یا سیستم دیگری شوید.

این پست که گوگل فرم های سرب را به YouTube گسترش می دهد ، کمپین های Discovery برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top