Google: سیگنالهای تجربه صفحه برای رتبه بندی فقط برای تلفن همراه اعمال می شود

thumbnail

Google لیستی از س questionsالات متداول در مورد Core Web Vital ، مجموعه معیارهای عملکرد شرکت مربوط به تجربه کاربر و به روزرسانی آتی صفحه تجربه را منتشر کرده است که در ماه مه 2021 منتشر می شود.

سیگنال های تجربه صفحه برای رتبه بندی فقط برای جستجوی تلفن همراه اعمال می شود. در پاسخ به س theالات “چرا بین نمره تلفن همراه و دسک تاپ تفاوت نمره وجود دارد؟” و “آیا تفاوتی بین رده بندی دسک تاپ و موبایل وجود دارد؟” Google اظهار داشت ، “در این زمان ، استفاده از تجربه صفحه به عنوان یک سیگنال برای رتبه بندی فقط برای جستجوی تلفن همراه اعمال می شود.”

برای برنامه های پیشرفته وب و تک صفحه ، راهنمای Core Web Vital را دنبال کنید. گفت: “Core Web Vital تجربه کاربر نهایی یک وب سایت خاص را اندازه گیری می کند و فن آوری ها و معماری های ارائه دهنده این تجربه را در نظر نمی گیرد.” این بدان معنی است که ، با توجه به به روزرسانی Page Experience ، Google تجربه کاربری مشاهده شده را بیش از هر چیز دیگری اولویت می دهد.

مطالب مرتبط  بعدی در Live با موتور جستجو زمین: آینده AMP و آنچه باید در نظر بگیرید قبل از Google الزامات Top Stories را برمی دارد

البته اهمیت و کیفیت محتوا همچنان مهمتر از تجربه صفحه خواهد بود.

اگر از AMP استفاده می کنید ، احتمالاً برای به روزرسانی آماده هستید. گوگل گفت ، “احتمال زیادی وجود دارد كه صفحات AMP آستانه ها را برآورده كنند.”

با این حال ، سایتها همچنین می توانند این آستانه ها را بدون AMP برآورده کنند ، یا این ممکن است گزینه مناسب تری برای کسب و کارهایی باشد که برای درآمد خود به تبلیغات نمایشی اعتماد می کنند یا نمی خواهند نسخه های AMP صفحات خود را حفظ کنند. گوگل با برداشتن محدودیت AMP در بخش Top Stories خود ناشران را نیز از چارچوب دور می کند.

چرا اهمیت می دهیم به روزرسانی صفحه تجربه آتی نشان می دهد که Google می خواهد صاحبان سایت بر تجربه کاربر تلفن همراه تمرکز کنند. حتی برای برجسته کردن صفحاتی که تجربه کاربری فوق العاده ای دارند ، آزمایش یک نشانگر بصری در نتایج جستجو آغاز می شود. برای مشاغل در بخشهای کاملاً رقابتی که داشتن محتوای با کیفیت مورد توجه جدولها قرار دارد ، بهبود تجربه کاربری شما قبل از به روزرسانی می تواند مزیت رتبه بندی را برای شما فراهم کند.

مطالب مرتبط  Google برای کسب و کار من گزارش عملکرد جدید را راه اندازی می کند

صفحه سQالات متداول خود اطلاعاتی درباره چگونگی ارزیابی تجربه کاربر از طریق تلفن همراه ، دسک تاپ و فناوری های مختلفی که برای ارائه این تجربیات استفاده می شود ، توسط Google ارائه می شود.

برای کمک به شما در آماده سازی برای به روزرسانی ، ما یک ایجاد کردیم راهنمای Core Web Vital برای جستجوگرها و برنامه نویسان و مقاله ای در مورد قبل از به روزرسانی صفحه تجربه Google ، چه مواردی را ارزیابی کنید.

پست Google: سیگنال های تجربه صفحه برای رتبه بندی فقط برای موبایل اعمال می شود اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top