Google در مورد واجد شرایط بودن ، زمان اعتبار اعتبارهای تبلیغاتی SMB ، شفافیت می بخشد

thumbnail

ماه گذشته ، اعلام کرد مبلغ 340 میلیون دلار اعتبار Google Ads برای SMBs را به عنوان بخشی از تلاش 800 میلیون دلاری برای حمایت از سازمانها در طول همه گیری های کرونویوسی ارائه می دهد. روز دوشنبه ، این شرکت صفحه راهنما را به روز کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه اعتبار آگهی ارائه دهد.

شایستگی. در ابتدا گوگل گفته بود كه مشاغل كوچك و متوسط ​​اگر از ابتدای سال 2019 تبلیغ كننده فعال بوده اند و به خط مشی های Google Ads پایبند باشند واجد شرایط هستند. این شرکت اکنون توضیح داده است که تبلیغ کنندگان باید در 10 ماه از 12 ماه در سال 2019 و یا در ژانویه و یا فوریه 2020 با یک حساب Google Ads به طور مستقیم یا از طریق یک شریک زندگی کنند.

اساساً ، اعتبارات پیش از رسیدن koronavirus جدید به وضعیت همه گیر ، امسال به مشاغل کوچک و متوسط ​​که تبلیغاتی مداوم ، متعهد و تبلیغاتی دارند ، می رود.

زمان سنجی. اعتبارات در مرحله شروع می شود و از اواخر ماه مه شروع می شود. تبلیغ کنندگان واجد شرایط یک اعتبار تبلیغ آگهی دریافت می کنند.

مطالب مرتبط  آیا آمازون قصد دارد ناهار Google را بخورد؟

اعتبارات را می توان در طول سال 2020 در هر کانال Google Ads – جستجو ، نمایش و YouTube – و نوع تبلیغات استفاده کرد. همانطور که این شرکت قبلاً اعلام کرده بود ، به تبلیغ کنندگان اطلاع داده می شود و می بینند که اعتبار آگهی به طور خودکار در حسابهایشان ظاهر می شود هیچ اقدامی برای اتخاذ صلاحیت در نظر گرفته نشده است.

تبلیغ کنندگان می توانند تا 31 دسامبر سال جاری از اعتبار آگهی برای تبلیغات آتی استفاده کنند.

یک اعتبار برای هر مشتری. انتظار ندارید اگر چندین تبلیغات را در چندین حساب کاربری کنید یا چندین نوع تبلیغات را در حساب خود اجرا کنید ، چندین اعتبار تبلیغ را دریافت کنید. هر مشتری واجد شرایط برای یک اعتبار است.

اندازه اعتبار آگهی Google خصوصیاتی را ارائه نمی دهد ، اما اندازه اعتبار تبلیغی بسته به هزینه گذشته و مکان تنظیم آن متفاوت خواهد بود. این یک برنامه جهانی است و اعتبارات متناسب با ارز حساب Google Ads اختصاص می یابد.

مطالب مرتبط  حل هویت مصرف کننده - مهمتر از همیشه

چرا اهمیت می دهیم بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط ​​در طول این بحران به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند. هدف از اعتبار تبلیغات برای کمک به تبلیغ کنندگان فعال و متعهد می باشد که بتوانند مشاغل خود را به نیمه دوم سال جاری در کانالهای Google ارتقا دهند. می توانید مجموعه کامل سؤالات متداول را در اینجا بخوانید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • مشاغل محلی می توانند کمکهای GoFundMe را از طریق مکانهای بینگ درخواست کنند
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • Google به زنجیره های خرده فروشی اجازه می دهد تا از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند – آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]

در پست Google شفافیت در مورد صلاحیت را اضافه می کند ، زمان اعتبار اعتبارهای تبلیغاتی SMB برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top