Google در تست جدید فونت تیتر تبلیغ را منفجر می کند

thumbnail

Google در عناوین تبلیغ اندازه اندازه فونت بزرگتر را آزمایش می کند.

عنوان اول با قلم قابل توجهی بزرگتر در خط یک نمایش می دهد که تیتر دوم در زیر آن ظاهر می شود. آزمایش توسط Hubub PPC مشاهده شد.

ما توانستیم این مورد را در برنامه موبایل Google تکرار کنیم. در مثالی که ضبط کردیم ، فقط آگهی در موقعیت برتر مطلق با قالب بندی جدید تست نمایش داده می شود. در تصویر زیر ، تبلیغات Geico در بالا قالب بندی تست را با اندازه قلم بسیار بزرگتر برای تیتر اول نشان می دهد در حالی که تبلیغ Progressive در موقعیت دو با استفاده از فونت متن معمولی ارائه می دهد.

Google در سرفصل های تبلیغاتی قلم های بزرگتری را آزمایش می کند.

در نتیجه جستجو دستگیر شده توسط PPC حباب، همه آگهی های موجود در موقعیت های برتر بالاتر از نتایج ارگانیک ، تیتر درمان را نشان دادند.

مطالب مرتبط  تبلیغات نمایش اسپانسر آمازون قابل تنظیم در سطح جهانی پخش می شود

چرا اهمیت می دهیم مشاهده این روش درمانی با نرخ کلیک بالاتر از این آسان است. Google همیشه آزمایشات را انجام می دهد و هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا این نسخه مورد نظر باقی خواهد ماند یا خیر فقط برای تبلیغات برتر مطلق ، تمام تبلیغات برتر یا حتی تمام تبلیغات موجود در صفحه ، وجود ندارد. Google اغلب ویژگی هایی را برای آگهی در موقعیت برتر مطلق رزرو می کند ، و آن را در حراج تبلیغ مطلوب تر و رقابتی می کند. اما ، هنگامی که هر چهار تبلیغ برتر ، درمان با قلم بزرگ را دریافت می کنند ، به وضوح درحال تست درمان در تبلیغات برتر مطلق در برابر ضربه است.

مطالب مرتبط  مطالعه: مقایسه داده های 8 ابزار SEO

پستی که گوگل فونت سرخط تبلیغ را در آزمایش جدید منفجر می کند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top