Google تغییرات برنامه Google Partners را برای ماه ژوئن به تعویق انداخت

thumbnail

در ماه فوریه ، Google اعلام کرد تغییرات جادویی در مورد نیاز آژانس ها برای واجد شرایط بودن در برنامه های مدالکاری و صدور گواهینامه Google Partners را اعلام کرده است. این الزامات جدید در ژوئن به مرحله اجرا گذاشته شد. اکنون ، در میان ناآرامی های ناشی از همه گیر شدن کرونور ویروس و پناه دادن به سفارشات ، تغییرات را تا سال 2021 به تعویق می اندازد.

این شرکت بعد از ظهر چهارشنبه در نامه ای به آژانس ها گفت: “ما امیدواریم که این تغییر به شما و مشتریان شما زمان لازم برای تطبیق با پیشرفت های جاری را کمک کند.”

در صورت واجد شرایط بودن یا بعد از 1 ژانویه سال 2020. علاوه بر این ، آژانس هایی که هر سال در هر زمان دارای نشان های فعال یا تخصص های خاص بوده اند ، می توانند وضعیت شریک زندگی خود را تا زمانی که اقدامات جدید سال آینده به مرحله اجرا درآید ، حفظ یا بازیابی کنند.

مطالب مرتبط  Common Shopify خطاهای SEO و نحوه جلوگیری از آنها

به عنوان مثال ، آژانس هایی که امسال ممکن است وضعیت شریک زندگی خود را از دست داده اند و یا از دست داده اند ، زیرا نمی توانند آستانه هزینه فعلی را برآورده کنند ، زیرا مشتریان در این مدت بودجه های تبلیغ را کاهش می دهند ، قادر به حفظ وضعیت خود خواهند بود.

نشان های جدید آژانس هایی که نشان یا تخصص خاصی ندارند – جستجو ، فیلم ، نمایش یا خرید – می توانند تا زمان راه اندازی برنامه جدید در سال 2021 ، آنها را بر اساس معیارهای موجود کسب کنند. Google تاریخ راه اندازی 2021 را مشخص نکرده است.

چرا اهمیت می دهیم این یک حرکت خوب توسط Google و در حسن نیت و به عنوان یک موضوع عملی است. آژانس ها ، مانند بسیاری از مشاغل دیگر ، با چشم انداز (یا واقعیت) اخراج ، از دست دادن مشتری و کاهش هزینه های تبلیغاتی ، با چالش های جدی در کسب و کار روبرو هستند. حال حداقل ، آنها لازم نیست که حداقل 20،000 دلار در هر ماه هزینه تبلیغات را در اختیار داشته باشند ، زیرا 50٪ از کاربران واجد شرایط دارای مجوز هستند یا بیش از حد از امتیازات بهینه سازی برای حفظ وضعیت نشان شریک زندگی خود استفاده می کنند ، که عمدتا فروش است. ابزار

مطالب مرتبط  مارتین اسپلیت گوگل برای پیوستن به Live با موتور جستجو جمعه جمعه

Google جدول زمانی دیگری را ، از جمله به روزرسانی های API تبلیغات ، ردیابی موازی ویدیو در میان همه گیر کوروی ویروس را به بیرون منتقل کرده است. در حال حاضر مشكلات خود را در زمينه كاركنان تجربه كرده و به آگهي دهندگان هشدار داده است كه بررسي هاي آگهي و برخي از گزينه هاي پشتيبان تبليغات ممكن است به تاخير بيفتد يا در دسترس نباشد.

این پست که Google تغییرات برنامه Google Partners را برای ماه ژوئن به تعویق انداخت ، برای اولین بار در Land Engine Land منتشر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top