Google تجزیه و تحلیل درخواست محلی پیام تجاری و نقشه را گسترش می دهد

thumbnail

Google دو به روزرسانی را برای Google Maps و Google My Business برای مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل ارائه می دهد. پیام رسانی در حال گسترش است بنابراین مصرف کنندگان می توانند از راه های بیشتری با مشاغل پیام ارسال کنند. صاحبان مشاغل می توانند بینش و تجزیه و تحلیل نقشه های محلی بیشتری را مشاهده کنند تا درک کنند مشتریان چگونه آنها را در Google پیدا می کنند.

پیام رسانی گسترش یافت. مشتریانی که از Google Maps استفاده می کنند اکنون می توانند از طریق نمایه های تجاری خود در Google Maps در بخش به روزرسانی ها و از طریق Google Posts با مشاغل پیام دهند.

“ما این توانایی را داریم که مشاغل تأییدشده مستقیماً از برنامه Google Maps با مشتریان پیام بفرستند. هنگامی که مشاغل از نمایه کسب و کار خود پیام رسانی را روشن می کنند ، می توانند از بخش پیام های تجاری در برگه “به روزرسانی ها” شروع به پاسخگویی به مشتریان در Google Maps کنند “” Google گفت.

گزینه های جدید پیام رسانی از طریق برگه “به روز رسانی” و Google Posts.

صاحبان مشاغل می توانند این پیام ها را در برنامه Google My Business ، برنامه Google Maps و در جستجوی Google از طریق منوی مشتریان در نمایه کسب و کار مشاهده کنند. پیش از این ، پیام رسانی از طریق برنامه Google My Business و قبل از آن نیز از طریق پیام کوتاه انجام می شد.

مطالب مرتبط  20201022 SEL مختصر
پیام رسانی مستقیم از طریق برنامه Google Maps.

علاوه بر این ، اگر جستجوگران بخواهند با مشاغل تماس بگیرند و مشاغل جواب ندهد ، از آنها خواسته می شود که برای این کار پیامی ارسال کنند.

Google از چند سپتامبر و از طریق سپتامبر و Google Posts پیام رسانی را از طریق بخش به روزرسانی ها آزمایش کرده است.

در اینجا نگاهی به ویژگی های جدید پیام رسانی در عمل است:

معیارهای جدید محلی برای مشاغل. Google همچنین معیارهای عملکرد بهبود یافته را برای مشاغل GMB ارائه می دهد. چند ماه پیش برخی از این به روزرسانی ها را انجام داد ، اما اکنون گوگل گفت که به زودی “معیارهای بیشتری را ارائه می دهد تا به کسب و کار درک عمیق تری از چگونگی کشف نمایه کسب و کار توسط مشتریان بدهد.” به طور خاص ، مشاغل جزئیات بیشتری در مورد جستجوهای جستجو شده برای پیدا کردن مشاغل در Google Maps و جستجوی Google مشاهده خواهند کرد.

مطالب مرتبط  20200922 SEL مختصر

بعلاوه ، Google به زودی نشان خواهد داد که آیا مشتریان این کسب و کار را در Google Maps یا جستجو پیدا کرده اند و آیا این تجارت را از طریق رایانه یا دستگاه همراه مشاهده کرده اند.

معیارهای عملکرد جدید در Google برای کسب و کار من.

به گفته گوگل ، این بینش عملکردی “حداکثر تا شش ماه” در دسترس خواهد بود. پیش از این ، شما می توانستید یک نمای سه ماهه از داده های خود مشاهده کنید ، اکنون می توانید بین یک ماه تا شش ماه داده را همزمان ببینید.

چرا اهمیت می دهیم Google همچنان به سرمایه گذاری در زمینه ارتقا در Google Maps و قابلیت جستجوی محلی مشغول است. برای مشاغل محلی ، امکان برقراری ارتباط با مشتریان امری اساسی است و این ارتقا to پیام رسان ، به مشاغل کمک خواهد کرد تا این کار را انجام دهند. بعلاوه ، مشاغل قادر خواهند بود داده های بیشتری را در مورد چگونگی یافتن مشاغل توسط مشتریان برای مدت زمان طولانی تری مشاهده کنند.

این پست Google تجزیه و تحلیل درخواست محلی پیام تجاری و نقشه را گسترش می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top