Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند

thumbnail

Google در حال آزمایش تبلیغات برای مشاغل محلی در نتایج جستجوی خودکار Google Maps است.

تیبو آدا ، متخصص جستجوی محلی در رستوران های Darden ، متوجه شد و توییت کرد در مورد آن پنجشنبه. همانطور که وی جستجوی “رستوران غذاهای دریایی” را تایپ می کرد ، آگهی تبلیغاتی رستوران های غذاهای دریایی Red Lobster قبل از تکمیل جستجوی جستجو در نتایج پیشنهاد خودکار ظاهر شد ، همانطور که در تصویر صفحه به اشتراک گذاشته شده مشاهده می کنید.

عکس صفحه تیبو آدا.

گوگل با ما تأیید کرد که این یک آزمایش است. سخنگویی در بیانیه ای گفت: “ما همیشه در حال آزمایش روش های جدید برای بهبود تجربه خود برای تبلیغ کنندگان و کاربران خود هستیم ، اما در حال حاضر مورد خاصی برای اعلام نداریم.”

مطالب مرتبط  چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ایجاد می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان و روندها

چرا اهمیت می دهیم مشخص نیست که این تبلیغات فقط از طریق کمپین های محلی ارائه می شود یا به طور کلی از طریق برنامه های افزودنی موقعیت مکانی ارائه می شود ، اما این نشانه دیگری است که Google به طور مداوم روش ها و مکان های جدیدی را برای نمایش تبلیغات آزمایش می کند. تا آنجا که ما می دانیم ارائه آنها در نتایج پیشنهاد خودکار اولین کار است.

مطالب مرتبط  Facebook Business Suite ابزاری جدید برای مدیریت چند برنامه برای SMB ها است

این پست که Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند ، اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top