Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند

thumbnail

Google در حال آزمایش تبلیغات برای مشاغل محلی در نتایج جستجوی خودکار Google Maps است.

تیبو آدا ، متخصص جستجوی محلی در رستوران های Darden ، متوجه شد و توییت کرد در مورد آن پنجشنبه. همانطور که وی جستجوی “رستوران غذاهای دریایی” را تایپ می کرد ، آگهی تبلیغاتی رستوران های غذاهای دریایی Red Lobster قبل از تکمیل جستجوی جستجو در نتایج پیشنهاد خودکار ظاهر شد ، همانطور که در تصویر صفحه به اشتراک گذاشته شده مشاهده می کنید.

عکس صفحه تیبو آدا.

گوگل با ما تأیید کرد که این یک آزمایش است. سخنگویی در بیانیه ای گفت: “ما همیشه در حال آزمایش روش های جدید برای بهبود تجربه خود برای تبلیغ کنندگان و کاربران خود هستیم ، اما در حال حاضر مورد خاصی برای اعلام نداریم.”

مطالب مرتبط  SEL 20200505

چرا اهمیت می دهیم مشخص نیست که این تبلیغات فقط از طریق کمپین های محلی ارائه می شود یا به طور کلی از طریق برنامه های افزودنی موقعیت مکانی ارائه می شود ، اما این نشانه دیگری است که Google به طور مداوم روش ها و مکان های جدیدی را برای نمایش تبلیغات آزمایش می کند. تا آنجا که ما می دانیم ارائه آنها در نتایج پیشنهاد خودکار اولین کار است.

مطالب مرتبط  گزارش: مشارکت بینش به رهبری برای مصرف کننده تلفن همراه اول

این پست که Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند ، اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top