Google تبلیغات خدمات محلی را به اروپا می برد

thumbnail

برنامه تبلیغات خدمات محلی Google (LSA) اکنون در اروپا پخش می شود. در ابتدا برای 16 گروه خدمات خانگی (نه خدمات حرفه ای) در 10 کشور آلمان ، انگلیس ، فرانسه ، اتریش ، بلژیک ، ایرلند ، ایتالیا ، هلند ، سوئیس و اسپانیا در دسترس خواهد بود.

16 سرویس عمودی منزل. عمودی های برجسته خدمات خانه شامل تعمیر لوازم خانگی ، تمیز کردن فرش ، برق ، نصب و تعمیر درب گاراژ ، تمیز کردن خانه ، مراقبت از چمن ، جابجایی ، کنترل آفات ، لوله کش ، سقف ، ترمیم آسیب دیدگی آب ، تمیز کردن پنجره ، تعمیر پنجره ، حذف آشغال و سرویس درخت .

LSAs یک برنامه پرداخت سرانه است که با ایده ارائه یک محصول تبلیغاتی بسیار ساده به مشاغل کوچک آغاز شد که نتایج ملموس تری را به همراه داشت. اساساً هیچ تبلیغ خلاق تبلیغاتی توسط بازرگان وجود ندارد. و قیمت گذاری ثابت همه چیز را ساده کرده است. با این حال ، هفته گذشته Google با حفظ قیمت های ثابت به عنوان گزینه جایگزین پیشنهادات LSA را معرفی کرد. در اروپا قیمت گذاری مبتنی بر حراج خواهد بود.

تبلیغ کنندگان احتمالی LSA برای واجد شرایط بودن در ضمانت Google ، پیش شرط مشارکت LSA ، باید به چک سوابق و مجوز مراجعه کنند. Google در حال حاضر LSA را برای خدمات حرفه ای (Google Screened) در اروپا راه اندازی نمی کند.

LSA ها با Google Guarantee ارائه می شوند. Google Guarantee پیشنهاد بازپرداخت هزینه ای را برای مصرف كنندگانی كه از LSA استفاده كرده اند اما در نهایت از كیفیت كار انجام شده راضی نیستند – پس از تلاش برای حل مشكل ارائه دهنده خدمات. سقف سود مادام العمر 2000 دلار است. در اکثر کشورهای اروپایی مشارکت کننده 1500 یورو (1760 دلار) است. در انگلیس 1500 پوند (1923 دلار) است.

مطالب مرتبط  کمپین های خرید هوشمند ، حاشیه نویسی حمل و نقل ، کنترل مناقصه "مشتری جدید" را دریافت می کنند

مثال LSAs Google: “HVAC در نزدیکی من”

در اروپا هیچ جستجوگر زمینه شخص ثالثی وجود ندارد. در ایالات متحده ، Google از اشخاص ثالث برای انجام مجوز ، بیمه و بررسی پیشینه برنامه های Google Guarantee و Google Screened استفاده می کند. در اروپا ، Google با استفاده از پایگاه داده های دولتی مربوطه ، تأییدهای داخلی خود را انجام خواهد داد. به طور معمول ، قبل از بررسی و تأیید کسب و کار متقاضی ، 14 روز انتظار وجود دارد. با توجه به عدم حضور شخص ثالث ، این انتظار باید در اروپا کمتر شود.

برای مصرف کنندگان پیشنهاد اصلی LSA ها اعتماد (و نمایان بودن) است. آنها در بالای SERP ظاهر می شوند و دارای رتبه بندی ستاره و همچنین یک نشان Google Guaranteed / Screened هستند. روش های مختلفی وجود دارد که بازاریابان محلی می توانند منجر به دریافت LSA شوند: تلفن ، از طریق پیام رسانی / ایمیل یا رزرو آنلاین. با این وجود ویژگی رزرو در اروپا در دسترس نخواهد بود.

زمین تجاری LSA “فقط برای نتایج پرداخت می کند.” و بازرگانان فقط با دریافت یک سرنخ معتبر هزینه دریافت می کنند. در ایالات متحده Google “Lead معتبر” را به شرح زیر تعریف می کند:

  • پیامک یا ایمیل از مشتری (فقط ایالات متحده) دریافت می کنید.
  • شما یک پیام صوتی از مشتری دریافت می کنید.
  • شما به یک تماس تلفنی پاسخ می دهید و با مشتری صحبت می کنید.
  • شما یک تماس از دست رفته (بدون پست صوتی) دریافت می کنید ، و پیام مشتری را با یک پیام متنی ، ایمیل یا تماس جایی که یا با مشتری صحبت می کنید یا یک پیام صوتی می گذارید ، برمی گردانید.
  • شما یک درخواست رزرو از مشتری دریافت می کنید.
مطالب مرتبط  عملکرد دسته بندی خرده فروشی را در سراسر کمپین های جستجو و خرید تبلیغات Google تحلیل کنید

گوگل گزارش داد که “در نیمه اول سال 2020 ، جستجوی خدمات محلی مانند بهبود یا نگهداری منازل در طی سال بیش از 25٪ در طیف وسیعی از کشورهای اروپایی افزایش یافته است.” همانطور که در ایالات متحده بدون شک به این دلیل است که قوانین کار در خانه و پناهگاه توجه مصرف کننده را به تمام پروژه های تعمیر و اصلاح که باید در خانه انجام شود ، جلب کرده است.

چرا اهمیت می دهیم اخیراً Google تأکید بیشتری بر LSA کرده است. این شرکت آنها را در دسترس بیشتر تبلیغ کنندگان محلی در مکان های بیشتر قرار داده است. و گرچه Google داده های عملکرد LSA را به اشتراک نمی گذارد ، اما می توانیم ادعا کنیم که واحدهای تبلیغاتی هم برای Google و هم برای تبلیغ کنندگان محلی کار می کنند.

از آنجا که LSA نسبت به سایر تبلیغات و سایر موارد موجود در صفحه پیشی گرفته است ، بازاریابان محلی باید به این موضوع توجه کنند. در واقع طولی نخواهد کشید که دسته ها بسیار رقابتی هستند و با قیمت منفی نیز قیمت بالاتری دارند.

گوگل نیز اخیراً نشان Google Guarantee را از مشارکت LSA جدا کرد. اکنون بازرگانان می توانند برای دریافت نشان Google Guarantee در نمایه های تجاری خود ، چک شوند و ماهیانه 50 دلار پرداخت کنند. من گمان می کنم که محبوب شود و در نهایت ، به طور گسترده ای پذیرفته شود.

نوشته Google تبلیغات خدمات محلی را به اروپا منتقل می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top