Google به ناشران محتوای جدید “Showcase” در News ، Search ، Discover را می دهد

thumbnail

Google News Showcase ابتکاری است که در ماه ژوئن توسط این شرکت مورد تمسخر قرار گرفت. روز پنجشنبه ، گوگل اعلام کرد که همراه با تعهد مالی یک میلیارد دلاری به ناشران شریک ، در بازارهای مشخصی رو به گسترش است.

Google News Showcase دو جنبه اساسی دارد: پرداخت قابل توجه برای صدور مجوز محتوا به ناشران اخبار و پانل های محتوای “بسته بندی شده” جدید که در Google News ظاهر می شوند تا زمینه عمیق تر و انواع مختلف داستان سرایی ، از جمله صوتی و تصویری را فراهم کنند.

Google News Showcase نیز سرانجام به فید جستجو و Google’s Discover می آید. زمان اجرای آن در حال حاضر نامشخص است.

محتوای تنظیم شده توسط ناشر. ناشران بر این پنل های داستانی جدید کنترل خواهند داشت ، که به طور موثر از “پوشش کامل” موجود Google در Google News رشد می کنند. با این حال ، ناشران در گذشته هرگز این نوع فرصت و کنترل را در ارائه محتوای خود در Google News نداشته اند.

News Newsc اولین بار در آلمان و برزیل از طریق اندروید راه اندازی می شود و iOS به زودی ارائه می شود گفته می شود که گوگل در کشورهای دیگر از جمله انگلیس ، کانادا و آرژانتین معاملات ناشران دارد. این عرضه ها نباید خیلی عقب باشند.

ویترین اخبار Google با “پنل” های سرپرستی

ویترین اخبار Google

عرضه جهانی TBD. عرضه هر کشور به جای فناوری ، به مذاکره با ناشران بستگی دارد. گوگل در حال شروع این مکالمات در ایالات متحده است ، بنابراین زمان راه اندازی در این کشور مشخص است.

مطالب مرتبط  Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

مدیر عامل گوگل ، سوندار پیچای ، در یک پست وبلاگ گفت که این شرکت در طی سه سال آینده یک میلیارد دلار برای مشارکت خبری تعهد کرده است. گوگل قبلاً از ناشران پشتیبانی مالی و فن آوری کرده است اما این تعهد مالی مستقیم بسیار بزرگتر از گذشته است. Pichai افزود که تعهدات Google بیش از سه سال خواهد بود و در نهایت Google “متمرکز بر کمک به پایداری کلی شرکای خبری ما در سراسر جهان است.”

منافع شخصی روشنگر. اگرچه هیچ دلیلی برای زیر سوال بردن تعهد Google برای کمک به پایدار نگه داشتن خبر وجود ندارد ، اما آن را موردی از منافع شخصی روشن بیند. نمایشگاه خبری و کمک مالی مربوطه برای Google موارد زیر را انجام می دهد:

  • روابط Google با ناشران اخبار را بهبود ببخشید ، سالهاست که روی آن کار می کند. برخی از شدیدترین منتقدان Google ناشران اخبار بوده اند.
  • برخی از موارد نظارتی ، مالیاتی و ضد انحصاری پیرامون اخبار را کاهش داده و نهادهای نظارتی و سیاستمداران را ترغیب کنید که Google تخریب کننده اخبار در کشورهای آنها نیست بلکه یک بخش مهم از راه حل است.
  • اطمینان حاصل کنید که Google News در رقابت با اپل و فیس بوک از محتوای اخبار و ویژگی های منحصر به فرد و با کیفیت بالا در اخبار برخوردار است.
مطالب مرتبط  چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید

به عنوان بخشی از توافق نامه های صدور مجوز ، Google برخی از محتوای فقط اشتراک را که در غیر این صورت کاربران به آنها دسترسی نخواهند داشت ، در معرض نمایش قرار می دهد. ایده این است که از این طریق ناشران می توانند مشترکان بیشتری به دست آورند. در عمل باید دید اما برای مصرف کنندگان اخبار عالی است.

چرا اهمیت می دهیم Google به ما گفت که هیچگونه رتبه بندی با Google News Showcase وجود ندارد. پانل های داستان یک عامل رتبه بندی نخواهد بود. اگر مقاله ای در مورد یک موضوع خاص از یک ناشر وجود داشته باشد و آن ناشر همچنین دارای صفحه داستان غنی تری باشد ، مورد دوم به جای پیوند داستان جداگانه نشان داده می شود – اما در غیر این صورت ناشر در آن موقعیت اشغال می کند. با این حال ، بسته به پنل ، تعامل و CTR های بالاتری برای سایت خبری وجود دارد که می تواند پیامدهای درآمدزایی برای ناشر داشته باشد.

ظاهراً هیچگونه پیامد تبلیغات مستقیم نیز وجود ندارد. تمام درآمدزایی در سایت ناشر اتفاق می افتد. اما در اینجا یک فرصت بالقوه قابل توجه برای نام تجاری برای ناشران وجود دارد که می تواند به طور غیرمستقیم به درآمد بیشتری از تبلیغات و اشتراک منجر شود.

پستی که Google به ناشران محتوای جدید “Showcase” در News، Search، Discover را می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top