Google به غروب آفتاب تبلیغات گالری بتا ، تمرکز خود را بر روی پسوند تصویر

thumbnail

تبلیغات گالری ، قالب پراکنده و تصویر محور که گوگل سال گذشته معرفی کرده است ، در حال حذف خواهد بود. در عوض ، Google سایر بتا ، پسوند تصویر را مورد توجه قرار خواهد داد.

گوگل به آزمایش کنندگان تبلیغات بتا گالری اطلاع می دهد که فرمت غروب آفتاب از اوت آغاز خواهد شد. در این تبلیغات یک چرخ فلک بزرگ از تصاویر نشان داده شده است. این قالب برای واحد صنعت اتومبیل با واحد تبلیغ خودکار کار کرده است ، اما با سایر عمودی ها کشش کافی به دست نیاورد.

در حالی که تبلیغات گالری نیاز به تنظیم یک قالب کاملاً تبلیغاتی جدید و داشتن دارایی تصویر موثر در دست دارد ، پسوندهای تصویر مانع ورود بسیار کمتری دارند.

پسوند تصویر برنامه های افزودنی تصویر هنوز در بتا بسته هستند ، بنابراین هنوز آنها را در حساب های خود نمی بینید ، مگر اینکه در لیست سفید قرار گرفته باشید. تصاویر به عنوان یک تصویر کوچک در کنار یک آگهی متنی ، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است ، که اخیراً توسط مشاور بازاریابی دیجیتال Conrad O’Connell مشاهده شده است.

مطالب مرتبط  SEL 20200818
یک پسوند تصویر در یک آگهی متنی Booking.com نمایش داده می شود. تصویر صفحه: کنراد O’Connell

مانند تبلیغات گالری ، پسوند تصویر فقط از طریق تلفن همراه شروع شد ، اما اکنون گوگل هم اکنون آنها را روی دسک تاپ آزمایش می کند. همانطور که در لیست ارگانیک ارگانیک اینجا مشاهده می کنید ، این صفحه یک صفحه از لیست های ارگانیک را شامل می شود ، که در اغلب موارد تصویر کوچک مشابه نیز وجود دارد.

برنامه های افزودنی تبلیغات تصویری ، تصویر بند انگشتی را در لیست های ارگانیک در گوگل نشان می دهد.

پسوند تصویر پویا. گوگل همچنین در حال آزمایش پسوندهای پویا است. تبلیغ کنندگان می توانند مسیر دستی را طی کنند و دارایی های تصویر (مربع ، اندازه توصیه شده 1200 x 1200) را به حساب های خود بارگذاری کنند ، یا به پویا بروند و تصمیم بگیرند که به Google اجازه دهند تصاویر را به طور خودکار از سایت های خود انتخاب کند.

چرا اهمیت می دهیم تصاویر در تبلیغات متنی یک آزمایش طولانی مدت بوده است. این حداقل سومین استفاده از پسوند تصاویر Google است ، با آزمایش های مختلف در سال 2013 و دوباره در سال 2016. (پسوند تصویر تبلیغات مایکروسافت از سال 2015 در دسترس است.)

مطالب مرتبط  آیا Google به ابزار پارامترهای URL احترام می گذارد؟

تبلیغات گالری احتمالاً از اصطکاک مربوط به تنظیم قالب های جدید تبلیغات و چالش های اندازه گیری رنج می برد. آنها بیشتر مانند تبلیغات نمایشگر عمل می کردند و به نمایش داده شد گسترده می پرداختند. افزودن یک آگهی گالری به گروه تبلیغاتی شما احتمالاً برداشت را افزایش می دهد ، اما همچنین اندازه گیری و مدیریت اهداف بازاریابی را دشوارتر می کند. هنگامی که یک کاربر سه عکس گذشته را در گالری بچرخاند ، تبلیغ کنندگان نیز باید خوب باشند که شارژ شوند (حداقل تعداد تصاویر چهار مورد بود). تبلیغات گالری هیجان انگیز تر از یک تبلیغات دیگر بود ، اما در پایان ، آنها به یک نیاز واضح خدمت نکردند – حداقل در این دور.

The post گوگل به غروب آگهی تبلیغات گالری بتا ، با تمرکز بر روی پسوند تصویر برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top