Google به زنجیره های خرده فروشی اجازه می دهد تا از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند – آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟

thumbnail

چندی پیش ، Google به “زنجیرهای” (مشاغل با بیش از 10 مکان) و شرکای خود اجازه انتشار COVID-19 Google Posts را در مقیاس با استفاده از API Google My Business (GMB) را آغاز کرد. این امر همچنین برای پستهای غیر COVID امکان پذیر شد. این یک معامله بزرگ برای مارک ها است اما آیا ماندگاری خواهد داشت؟

Google Posts به طور گسترده توسط صاحبان مشاغل و مارکها به تصویب نرسیده است. اما برای افرادی که از آنها استفاده می کنند ، می توانند روشی بسیار مؤثر برای انتقال اطلاعات مهم یا تبلیغات به مشتریان باشند و به یک وسیله ارتباطی مهم در حین شیوع کوروی ویروس تبدیل شده اند.

Google Posts می تواند در پانل محلی در نتایج جستجوی محلی Google و همچنین در Maps ظاهر شود.

پست های فوق از نمایندگی فروش خودکار AutoNation است که چند صد فروشگاه دارد. یکی در سمت چپ از یک نشان ساده “ما باز می کنیم” در تصویر اصلی استفاده می کند تا بتواند نمایندگی های این شرکت باز باشد. موردی که در سمت راست قرار دارد ، تبلیغی برای خدمات ضد عفونی کننده اتومبیل در مکان های AutoNation است. به گفته آژانس درگیر ، هر دو پست بسیار موفق بودند.

COVID-19 ارسال اطلاعیه. در اوایل ماه آوریل ، گوگل دسته خاصی از ارسالهای COVID-19 را با تاریخ انقضا 14 روز ایجاد کرد. ارسال ها به طور معمول به مدت 7 روز زنده می مانند و باید پس از آن مجددا منتشر شود. با این حال ، طبق چندین سئو محلی محلی که من با آنها صحبت کرده ام ، چهارچوب زمان همیشه عملی نیست.

مطالب مرتبط  چه محتوا از به روزرسانی های الگوریتم Google بازمانده است؟

مجموعه ای از پست های Google شامل خط مشی ها ، ساعت ها و پیشنهادات جدید است

گالری پست های بالا نشان دهنده رو به رشد دسته بندی های تجاری با استفاده از آنها است. این خدمات دارای ویژگی های چشم انداز ، اتومبیل های اجاره ای ، پزشک پزشکی است که مشاوره مجازی ، باغ وحش ، دفتر حقوقی ، فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه های فرانسوی رستوران آسیایی را ارائه می دهد. آنها همچنین نشان دهنده درجات مختلف لهستانی و پیچیدگی و همچنین طیف گسترده ای از پیام ها در طول ساعت ها ، پیشنهادات ویژه و محصولات جدید هستند. (آنها توسط دارن شاو ، کلر کارلی ، اندرو شوتلند ، جوی هاوکینز و جوئل هیدلی تهیه شده اند.)

بیشتر مشاغل هنوز از Google Posts استفاده نمی کنند. از نظر تاریخی ، Google به شرکتهایی با بیش از 10 مکان اجازه استفاده از APB GMB برای ارسال ها را نداده است. آرامش آن قانون توسط سئوهایی که با شرکت های بزرگ و مارک های چند مکان کار می کنند ، مورد استقبال قرار گرفته است.

در سال 2018 ، مایک بلومنتال تعیین کرد که 26٪ مشاغل تأیید شده توسط Google در ایالات متحده از پست استفاده می کنند. تقریباً در همان زمان ، Phil Rozak مستقل دریافت که تنها حدود 17٪ از کاربران محلی GMB تاکنون گوگل پست ایجاد کرده اند. اگر همین مطالعات امروز انجام شود ، این تعداد ممکن است کمی بیشتر باشد اما این واقعیت را نشان می دهد که پست ها از طرف صاحبان مشخصات GMB بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

مطالب مرتبط  Google Ads Data Hub لیست مخاطبان را برای فعالیتهای نمایش لیست می کند و ویژگیهای جدیدی را اضافه می کند

چرا اهمیت می دهیم Google Posts یکی از پتانسیلهای مؤثر (و رایگان) ویژگیهای GMB است. همه حساب های GMB باید از آنها استفاده کنید – به طور مرتب و به ویژه همین حالا.

تغییر در قوانین API ، اجازه می دهد تا “زنجیره ها و شرکا” در مقیاس پست شوند ، می تواند یک لحظه مهم برای ارسال ها ، ایجاد آگاهی بیشتر در بین مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل و باز کردن درهای پیشنهادی محلی و ملی و حتی تجارت الکترونیکی باشد. با این حال ، گوگل به طور علنی و از طریق ایمیل به ما گفته است که چشم پوشی از محدودیت API 10 مکان در مواقع بحران “موقتی” است. اگر این تغییر کند طی چند ماه خواهیم دید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
  • تطبیق استراتژی سئو خود برای نرم کردن تأثیر COVID-19 در ترافیک ارگانیک
  • کاخ سفید از ما می خواهد که از طرحواره برای اعلامیه های COVID-19 استفاده کنیم
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]

پست Google اجازه می دهد تا زنجیره های خرده فروشی را از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند – آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top