Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

thumbnail

این شرکت پنجشنبه اعلام کرد که گوگل برنامه تأیید هویت خود را به همه تبلیغ کنندگان گسترش می دهد. تبلیغ کنندگان برای اثبات اینکه چه کسی هستند و چه کشوری که در آن فعالیت می کنند ، ملزم به ارائه اسناد ادغام مشاغل ، شناسایی شخصی و سایر اطلاعات هستند.

افشای اطلاعات را می توان با کلیک کردن بر روی URL تبلیغ مشاهده کرد. منبع: Google.

چرا اهمیت می دهیم

نتایج گسترده تری برای برنامه تأیید هویت Google ، به کاربران کمک می کند اطلاعات بیشتری درباره افرادی که به آنها تبلیغ می کند ، کسب کنند و به آنها امکان می دهد تصمیم گیری آگاهانه تری در مورد کلیک بر روی آن تبلیغات کنند.

مطالب مرتبط  برنامه Google Ads از حسابهای مدیر پشتیبانی می کند

این برنامه همچنین ممکن است وضعیت اصلی اکوسیستم تبلیغاتی Google را با ریشه کن کردن تبلیغ کنندگان بد قبل از دستیابی به مخاطبان گسترده تری ، بهبود بخشد. اگرچه به نظر می رسد این یک فرآیند یک زمانه است ، ممکن است تبلیغ کنندگان کار لجستیکی را برای ادامه فعالیت های خود انجام دهند ، بخصوص برای متخصصان تبلیغات که با چندین مشتری کار می کنند ، کمی افزایش یابد.

اطلاعات بیشتر در مورد اخبار

  • گوگل برای اولین بار برنامه تأیید هویت تبلیغ کننده خود را برای تبلیغ کنندگان سیاسی در سال 2018 اجرا کرد.
  • کاربران شروع به دیدن افشای لیست اطلاعات مربوط به تبلیغ کنندگان در پشت آگهی های ارائه شده در این تابستان می کنند.
  • این شرکت شروع به تأیید آگهی دهندگان در داخل کشور در مراحل خواهد کرد و سپس در سراسر جهان گسترش می یابد انتظار می رود روند کامل چند سال طول بکشد.
  • Google همچنین برای اطلاع بیشتر در مورد برنامه تأیید ، یک صفحه راهنما برای تبلیغ کنندگان اضافه کرده است.
مطالب مرتبط  Google پیشنهادات خود را به تبلیغات خدمات محلی ارائه می دهد

پست Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top