Google کمپین های برنامه را برای تعامل در سطح جهانی گسترش داده است. تبلیغات در جستجوی Google ، Play ، YouTube و برنامه تلفن همراه Display Network انجام می شود. گوگل برای اولین بار نوع کمپین را بیش از یک سال پیش معرفی کرد.
چرا اهمیت می دهیم کمپین های برنامه برای تعامل با هدف قرار دادن کاربران موجود در یک برنامه ، کاربران را به برنامه برگردانده و وفاداری و تعامل آنها را تقویت می کند.
چگونه کار می کنند تبلیغات مجدد هدف می تواند پیشنهادات یا محتوای جدیدی را برای بازگشت کاربرانی که ممکن است مدتی از برنامه استفاده نکرده باشند ، محصولی در سبد خرید خود داشته باشند ، احتمالاً خریدهای درون برنامه ای داشته باشند ، یک رویداد یا فروش را تبلیغ کنند یا نصب کنند ، ارائه دهند. هنوز از برنامه استفاده نکرده است. مانند سایر انواع کمپین های خودکار Google Ads ، شما کپی تبلیغات ، تصاویر ، فیلم ها ، پیشنهاد اولیه و بودجه را ارسال می کنید. تبلیغات به صورت پویا در بین خواص ارائه می شود.
کمپین های برنامه برای تعامل همچنین می توانند به فیدهای داده های تجاری یا فیدهای محصولات در Google Merchant Center پیوند دهند.
بی درنگ سفارشی جدید در برخی از اوایل سال آینده ، از این فیدها برای نمایش “درخواست سفارشی” در Google.com استفاده می شود که به کاربران اطلاع می دهد می توانند عملی را در برنامه انجام دهند.
واجد شرایط بودن تعداد برنامه ها باید حداقل 250،000 نصب مخاطب داشته باشد تا واجد شرایط شرکت در برنامه های تبلیغاتی باشند. Google توضیح می دهد ، در میان سایر شرایط ، این کمپین ها باید تحت حساب جداگانه ای از برنامه های نصب برنامه تنظیم شوند تا “اطمینان حاصل شود که شما برای اهداف کمپین خود بهینه شده اید”.
پستی که Google نوع جدیدی از برنامه مبارزات انتخاباتی را برای جلب مجدد کاربران موجود منتشر کرده است ، اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.