Google برای جلب مجدد کاربران موجود ، نوع کمپین برنامه را ارائه می دهد

thumbnail

Google کمپین های برنامه را برای تعامل در سطح جهانی گسترش داده است. تبلیغات در جستجوی Google ، Play ، YouTube و برنامه تلفن همراه Display Network انجام می شود. برای اولین بار نوع کمپین را بیش از یک سال پیش معرفی کرد.

چرا اهمیت می دهیم کمپین های برنامه برای تعامل با هدف قرار دادن کاربران موجود در یک برنامه ، کاربران را به برنامه برگردانده و وفاداری و تعامل آنها را تقویت می کند.

چگونه کار می کنند تبلیغات مجدد هدف می تواند پیشنهادات یا محتوای جدیدی را برای بازگشت کاربرانی که ممکن است مدتی از برنامه استفاده نکرده باشند ، محصولی در سبد خرید خود داشته باشند ، احتمالاً خریدهای درون برنامه ای داشته باشند ، یک رویداد یا فروش را تبلیغ کنند یا نصب کنند ، ارائه دهند. هنوز از برنامه استفاده نکرده است. مانند سایر انواع کمپین های خودکار Google Ads ، شما کپی تبلیغات ، تصاویر ، فیلم ها ، پیشنهاد اولیه و بودجه را ارسال می کنید. تبلیغات به صورت پویا در بین خواص ارائه می شود.

مطالب مرتبط  Google دارای یک تست تبلیغاتی تبلیغاتی جدید است - و یک آزمایش عجیب است

کمپین های برنامه برای تعامل همچنین می توانند به فیدهای داده های تجاری یا فیدهای محصولات در Google Merchant Center پیوند دهند.

کمپین های برنامه ای برای مشارکت کاربران موجود را هدف قرار می دهند و می توانند در جستجو ، شبکه نمایش تلفن همراه ، YouTube و Play اجرا شوند. تصویر: گوگل.

بی درنگ سفارشی جدید در برخی از اوایل سال آینده ، از این فیدها برای نمایش “درخواست سفارشی” در Google.com استفاده می شود که به کاربران اطلاع می دهد می توانند عملی را در برنامه انجام دهند.

مطالب مرتبط  آیا ناشران AMP را هنگامی که دیگر نیازی به Top Stories نباشد ، کاهش می دهند؟

واجد شرایط بودن تعداد برنامه ها باید حداقل 250،000 نصب مخاطب داشته باشد تا واجد شرایط شرکت در برنامه های تبلیغاتی باشند. Google توضیح می دهد ، در میان سایر شرایط ، این کمپین ها باید تحت حساب جداگانه ای از برنامه های نصب برنامه تنظیم شوند تا “اطمینان حاصل شود که شما برای اهداف کمپین خود بهینه شده اید”.

پستی که Google نوع جدیدی از برنامه مبارزات انتخاباتی را برای جلب مجدد کاربران موجود منتشر کرده است ، اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top