Google برای برآورده کردن تقاضای جستجوی گسترده ، محتوای خبری محلی COVID بیشتری را پیدا می کند

thumbnail

دنی ارتباط با جستجوگر دنی سلیوان گفت دوشنبه ، گوگل “هرگز به عنوان جستجوهای زیادی در مورد محتوای مربوط به COVID-19 مشاهده نکرده است. بخش اعظم آن به روزآوری های محلی در مورد ویروس گره خورده است.

چگونه Google اخبار محلی را تعریف می کند. سالیوان توضیح داد که گوگل “محتوای اخبار محلی” را به عنوان ماده تولید شده توسط ناشران محلی (به عنوان مثال روزنامه ها) یا کسانی که در خارج از منطقه جغرافیایی هستند در صورت لزوم تعریف می کند. وی می افزاید: به منظور بهتر جلوه دادن محتوای خبری محلی با تقاضای زیاد ، Google “تغییراتی را ایجاد کرده است تا بتواند محتوای محلی را در جعبه Top Stories بهتر کند” و “جعبه خبری محلی” جدید را برای نمایش محتوای محلی برای جستجوی coronavirus اضافه کرد.

داستانهای برتر در coronavirus SERP Google

محتوای COVID غیر AMP در داستانهای برتر. هر دو داستان AMP و غیر AMP می توانند در جستجوی خبرهای مرتبط با coronavirus در Top Stories ظاهر شوند. با این حال ، محتوای AMP هنوز هم لازم است تا داستانهای غیر coronavirus در Top Stories ظاهر شوند.

مطالب مرتبط  چه اطلاعاتی از موقعیت مکانی می تواند در مورد همه گیری COVID-19 برای ما تعریف کند

سالیوان همچنین به صندوق امداد اضطراری روزنامه نگاری Google اشاره کرد ، که در نظر گرفته شده است تا از ناشران اخبار محلی در سراسر جهان حمایت کند. به گفته مرکز تحقیقات پیو ، اتاق های خبررسانی محلی از سال 2008 50٪ از کارمندان خود را “ریخته اند”. و این همه گیری منجر به افزایش چشمگیر و کاهش شغل و حتی تعطیلی توسط انتشارات خبری محلی شده است.

چرا اهمیت می دهیم اخبار محلی یک کانال ارتباطی مهم و قابل اعتماد در یک بحران بهداشت عمومی است. با این حال ، COVID-19 برای ناشران محلی “رویدادی در سطح انقراض” خوانده شده است – دقیقاً همانطور که نیازها و علاقه های کاربر زیاد می شود – به دلیل تبلیغ کنندگان متوقف شده کمپین ها و یا مسدود کردن تبلیغات در کنار مقالاتی در مورد ویروس.

مطالب مرتبط  سؤالات متداول: همه چیز درباره لیست محصولات رایگان و پرداخت شده Google Shopping

این بحران چالش های ناشران در کسب درآمد از ترافیک تازه کشف شده را نشان می دهد زیرا بسیاری از تبلیغ کنندگان به نام ایمنی برند می نشینند. محتویات محتوا و فن آوری های ایمنی نام تجاری اغلب فاقد تفاوت های ظریف هستند تا بتوانند تونل مقاله را متمایز کرده و در آخر مسدود کنند all محتوا ، از جمله قطعه های مثبت ، که ویروس را ارجاع می دهند. این به ناشران آسیب می رساند و فرصت هایی را برای تبلیغ کنندگان روی میز می گذارد.

آنچه دولت ها و شرکت های خصوصی (به عنوان مثال ، Google) اکنون برای پشتیبانی از نشریات محلی انجام می دهند ، می تواند به حفظ اخبار محلی کمک کند و از ایجاد “بیابان های خبری محلی” بیشتر جلوگیری کند. اما متأسفانه بدون تعهد تبلیغ کننده ، پیش آگهی خوب نیست.

The post Google برای یافتن مطالب گسترده جستجوی محلی ، بیشتر در اخبار محلی COVID ظاهر شد و برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top