Google برای انتخاب خدمات حرفه ای در سطح ملی ، LSA ها و “Google Screened” را روانه بازار کرد

thumbnail

تبلیغات محلی خدمات (LSA) برای Google موفقیتی بوده است. در ابتدا برای تبلیغ کنندگان خدمات خانگی طراحی شده ، گوگل در اوت گذشته آزمایشات را با انتخاب دسته خدمات حرفه ای (وکلا ، برنامه ریزان مالی و وام مسکن) در سن دیگو و هیوستون آغاز کرد.

حضور ملی پس از یک آزمایش آزمایشی موفق ، Google تصمیم گرفته است به طور رسمی LSA ها را برای خدمات حرفه ای در سطح ملی به کار گیرد. این در ابتدا برای وکلا ، برنامه ریزان مالی ، نمایندگان املاک و مستغلات و تهیه کنندگان مالیات در دسترس خواهد بود ، گرچه من سایر دسته ها را نیز مشاهده کرده ام. در حال حاضر نزدیک به 50 گروه تجاری و زیر شاخه برای LSA وجود دارد که بیشتر آنها خدمات خانگی است.

LSA ها در صدر نتایج جستجو قرار دارند و منجر به ارائه تبلیغات به صورت تماس ، پیام یا اخیراً مستقیم رزرو می شوند. مورد دوم نیاز به ارتباط با یکی از شرکای رزرو مجاز Google دارد.

تفاوت بین تضمین شده و نمایش داده شده. برای شرکت در این برنامه ، تبلیغ کنندگان LSA باید حداقل آستانه نمره بررسی (3،0 ستاره یا بالاتر) را رعایت کرده و گوگل را تضمین یا Google Screened کنند. هر دو برنامه شامل مجوز و بررسی های پس زمینه هستند. در صورتی که مصرف کنندگان از کار ارائه دهنده راضی نباشند ، ضمانت بازگشت پول نیز ارائه می دهد. این تضمین شده به خدمات تحت Google Screened گسترش نمی یابد.

مطالب مرتبط  چه SEO در مورد به روزرسانی های Google اشتباه می کند

از دیدگاه مصرف کننده ، یکی از تفاوت های عمده خدمات LSA های خانگی و حرفه ای ، استفاده از صفحه های ارائه دهنده در آگهی است. عکس های اصلی در سرویس های خانگی LSA ظاهر نمی شوند و می توانند تفاوت زیادی در CTR و تبدیل ها ایجاد کنند.

Google اظهارات زیر را درباره این گزارش ارائه داد ، “ما خوشحالیم كه خلبان اولیه خدمات حرفه ای خود را به یك راه اندازی كامل در ایالات متحده در واحد تبلیغ محلی خدمات محلی خود برسانیم. این توسعه فرصت بیشتری را برای این ارائه دهندگان فراهم می آورد تا هنگام جستجو برای خدمات خود به مشتریان بالقوه برسند. ”

مطالب مرتبط  بهینه سازی خوراک محصول: در اینجا دلیل بیشتری برای استفاده از این ویژگی ها وجود دارد

چرا اهمیت می دهیم Google اطلاعاتی را درباره عملکرد LSA به اشتراک نمی گذارد ، اما به نظر می رسد که برای تبلیغ کنندگان محلی عملکرد خوبی دارد. و اگر Google به طور مشابه از عملکرد رضایت ندارند ، Google نمی تواند برنامه را گسترش دهد.

به تازگی گوگل به عنوان بخشی از نمایه به روز شده با قیمت 50 دلار در ماه ، نشان تجاری تضمین شده Google را در دسترس تبلیغ کنندگان قرار داده است. در حال حاضر مجوز Google Screened فقط برای تبلیغ کنندگان است که انگیزه ای برای اتخاذ LSA ایجاد می کند. به طور خاص املاک و مستغلات و صنایع املاک و مستغلات صنایع بسیار رقابتی هستند و به احتمال زیاد شاهد اتخاذ تقریباً فوری خواهیم بود.

پست گوگل LSA ها و “Google Screened” را برای انتخاب خدمات حرفه ای در سطح ملی ، برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top