Google با 50 دلار در ماه نمایه GMB «به روز شده» را با نشان تضمین شده Google ارائه می دهد

thumbnail

Google شروع به ارائه گواهینامه تضمین شده Google با هزینه ماهانه ، خارج از تبلیغات خدمات محلی می کند. به عنوان “نمایه ارتقا یافته” قرار می گیرد که حاوی نشان موجود در پروفایل است و ممکن است در بسته محلی نیز ظاهر شود.

ما در مورد برنامه جدید از Google چندین سؤال پرسیده ایم و وقتی شرکت پاسخ می دهد این پست را به روز می کنیم. در زیر یک عکس تبلیغاتی تبلیغاتی وجود دارد که توسط آن گرفته شده است تام وادینگتون، که به من گفت نمایه به روز شده جدید در داشبورد Google برای کسب و کار من تبلیغ می شود.

ارتقاء پروفایل تجاری جدید به روز شده از داشبورد GMB

هزینه 50 دلار در هر ماه است. هزینه 50 دلار در هر ماه است ، مطابق با قوانین واجد شرایط عادی Google تضمین شده ، که شامل بررسی های پیش زمینه و مجوز است. هزینه سالانه این برنامه 600 دلار خواهد بود ، با فرض اینکه شرایط لازم برای صلاحیت برآورده شود.

Google تضمین شده در ارتباط با تبلیغات محلی خدمات برای ایجاد اعتماد به نفس بیشتر مصرف کننده در مشاغل تبلیغاتی معرفی شده است. با این حال ، آن را نیز به یک برنامه مشخص تبدیل شده است که برای صدور گواهینامه مشاغل محلی برای ورود به نتایج جستجوی صفحه اصلی / دستیار Google ، تکامل یافته است.

گوگل تضمینی از لحاظ تاریخی در رده خدمات خانگی استفاده شده است. سال گذشته ، گوگل برنامه مشابهی را برای خدمات حرفه ای به نام Google Screened معرفی کرد. اگر Google تصمیم بگیرد پروفایل های به روز شده را به دسته خدمات حرفه ای منتقل کند ، فرض کنید نمایش داده شود.

افزایش CTR؟ هیچگونه اطلاعات عمومی در مورد هر CTR یا آسانسور نامزدی از حضور در یک نشان تجاری Google تضمینی وجود ندارد ، اما من حدس می زنم که چنین پروفایل هایی با کلیک های بالاتر انجام می دهند و مشاهده می کنند. در زیر تصویر دیگری از تام وادینگتون که نشان تضمین شده در یک بسته محلی را نشان می دهد. لیست با نشان بیشتر توجه به خود دارد.

مطالب مرتبط  Google Ads برای محدود کردن گزارش شرایط جستجو ، با استناد به حریم خصوصی

نشان Google تضمین شده در نمایه و در محلی بسته

فرصت بازار Google در آوریل 2019 ، گوگل یک نظرسنجی درباره صاحبان مشاغل کوچک ارسال کرد ، که به آژانس های دیجیتالی نیز مراجعه کرد. در میان چیزهای دیگر ، در مورد خدمات پیشرفته GMB و ارتقاء مشخصات و اینکه چه میزان مشاغل ممکن است مایل به پرداخت هزینه برای آنها باشند پرسید. نمایه های تأیید شده و گواهینامه گواهینامه Google از گزینه های این نظرسنجی بودند.

من مدتهاست که معتقدم هزینه های اشتراک ، برای خدمات جدید یا پیشرفته ، در نقشه راه محصول GMB قرار دارد ، زیرا Google به دنبال پیشنهادهای جدید برای مشتریان مشاغل کوچک است که یا در مقابل تبلیغات مقاوم هستند و یا مرتباً تبلیغات نمی کنند. Google AdWords از نظر تاریخی دارای نرخهای بالای SMB بالا بوده است. Google همچنین به دنبال راه هایی برای کسب مستقیم مستقیم بیشتر GMB است.

نشان گوگل تضمین شده این کار را انجام می دهد بدون اینکه بخواهید به عقب برگردید و سعی کنید از ویژگی های موجود شارژ کنید ، این همان چیزی است که جامعه محلی SEO از آن می ترسید. CallJoy ، یکی از اولین آزمایشهای Google با یک مدل اشتراک (خارج از GSuite) بسته شد. نماینده مجازی برای SMB ها ، که به تلفن پاسخ می دادند و از تلفن ها رونویسی می کردند ، 39 دلار در ماه بود.

Yelp تعدادی از به روزرسانی های پروفایل پولی مختلف را ارائه می دهد که در مجموع می توانند بیش از 1000 دلار در سال تخفیف غیابی یا قیمت گذاری های همراه داشته باشند. چنین درآمد مبتنی بر اشتراکی از مزایای خفگی کمتر و انتظارات ROI کمتر از صاحبان مشاغل برخوردار است.

براساس بخش تجارت ، تقریباً 30 میلیون SMB در ایالات متحده وجود دارد. گوگل هنوز هیچ شماره عمومی منتشر نکرده است ، اما فرض می کنیم که این شرکت جامع ترین مجموعه لیست های کسب و کار را بصورت آنلاین داشته باشد و بیش از 20 میلیون مکان در بانک اطلاعاتی وجود داشته باشد (90٪ از آنها مشاغل یکجا هستند). طبق تجزیه و تحلیل هنوز منتشر نشده از 800000 لیست کسب و کار از Whitespark ، 49٪ ادعا شده است. این “پایه نصب شده” Google است.

مطالب مرتبط  هفته آینده به طور رایگان در نمایشگاه بازاریابی شرکت کنید!

چرا اهمیت می دهیم در حالی که هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد ، رقابت ممکن است به تصویب ارتقاء نمایه تضمینی Google کمک کند. اگر صاحب مشاغل A می بیند که مالک B ، رقیب او ، این نشان را دارد که احتمالاً باعث ایجاد علاقه درونی می شود.

فرض کنیم این برنامه موفق باشد و در دسترس است. من دو مسیر رو به جلو می بینم: یکی که در آن Google ویژگی های جدیدی را به “نمایه ارتقا یافته” اضافه می کند که مشوق های بیشتری برای مشارکت ارائه می دهد و دیگری در جایی که رویکرد a la carte وجود دارد ، شبیه به آنچه Yelp انجام داده است. با این حال ، من Google را نمی بینم که بیش از حد بسیاری از نسخه های مستقل را ارائه می دهد.

فرصت بازار Google در اینجا در میلیون ها مشتری بالقوه است. به عنوان مثال ، اگر گوگل می توانست با موفقیت از دو میلیون مشاغل که لیست آنها را ادعا کرده بود ، با موفقیت روز افزون کند ، این میزان درآمد سالانه 1.2 میلیارد دلار را نشان می دهد. هنوز هیچ کلمه ای در مورد قیمت عمده ای برای مشاغل یا موقعیت های خاص چند مکان ارائه نشده است.

مرتبط: گوگل برای تسلط بر “اقتصاد O2O” موضع گرفت

The post نمایه GoogleB با «نشان تضمین شده Google» را با قیمت 50 دلار در هر ماه “ارتقا یافته” ارائه داد ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top