Google با ویژگی های جدید خرید ، قابلیت مشاهده موجودی محصولات “نزدیک” را افزایش می دهد

thumbnail

طبق داده های شاخص اقتصاد دیجیتال Adobe ، “خرید آنلاین ، وانت در فروشگاه” (BOPIS) بیش از 250 درصد نسبت به سال گذشته در ماه آگوست رشد کرد. این شرکت همچنین گفت كه 30٪ از خریداران آنلاین وانت BOPIS / curbside را به تحویل در خانه ترجیح می دهند (بخوانید: تجارت الكترونیكی سنتی).

گوگل نیز چیزی مشابه گفته است. این شرکت روز چهارشنبه گزارش داد که جستجوهای “وانت حاشیه” در چند ماه گذشته با افزایش همه گیر “ده برابر” افزایش یافته است.

خرید آنلاین ، انتخاب محلی. یکی از دلایل این رفتار این است که مشتریانی که به طور معمول به فروشگاه ها مراجعه می کنند ، به منظور جلوگیری از مواجهه احتمالی با ویروس ، به صورت آنلاین خرید می کنند. اما آنها همچنین به دنبال مزایای خرید محلی هستند ، که شامل توانایی حمل محصول در همان روز یا بازگرداندن محصول به یک خرده فروش محلی است.

BOPIS قول می دهد که در فصل تعطیلات به شدت در خرید مصرف کنندگان نقش داشته باشد. بر این اساس ، گوگل در حال انجام مراحل مختلفی است تا بتواند خود را به مکانی که مصرف کنندگان برای خرید محصولات – به صورت آنلاین یا آفلاین جستجو می کنند – تبدیل کند. و داده های موجودی فروشگاه محلی یک مزیت رقابتی در نبرد شرکت با آمازون است.

فیلتر خرید نزدیک با کارت فروشگاههای محلی

صبح چهارشنبه ، Google اعلام کرد که موجودی کالاهای اطراف را با برخی از ویژگی های جدید و به روز UI خرید قابل کشف تر می کند:

  • فیلتر برجسته “نزدیک” در زیر برگه خرید.
  • کارت فروشگاه های محلی جدید.
  • دید بیشتر برای برچسب های Curbside و In-Store Pickup.

این یک عرضه جهانی است اما فقط کارت فروشگاه های محلی جدید است. عناصر دیگر به تازگی در معرض دید کاربران قرار گرفته اند.

مطالب مرتبط  وقتی Google محدودیت AMP را در Top Stories انجام دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟ [Video]

[[بخوانید: Google موقعیت خود را برای تسلط بر “اقتصاد O2O” قرار داده است]

فیلتر نزدیک ، کارت فروشگاه های محلی. اگر کاربران جستجوی محصول (به عنوان مثال “دوچرخه کوهستان”) را انجام دهند ، نتایج جستجوی سنتی را مشاهده می کنند که ممکن است شامل اطلاعات فروشگاه محلی در SERP اصلی باشد. با این حال ، اگر آنها روی برگه خرید کلیک کنند ، معمولاً یک فیلتر “نزدیک” می بینند که فقط مکان های خرده فروش با موجودی موجود در فروشگاه را نشان می دهد.

برای ایجاد فیلتر خرید در نزدیکی خریدها نیازی به استفاده از “نزدیک من” یا اصلاح کننده های محلی دیگر ندارند. اما در مواردی که از اصلاح کننده استفاده نمی شود ، Google فقط درصورت اطمینان از داشتن اطلاعات موجودی محلی (از طریق فیدهای تجاری) فیلتر را نشان می دهد.

پس از انتخاب فیلتر در نزدیکی ، کاربران UI جدیدی را می بینند که گوگل آن را “کارت فروشگاه های محلی” می نامد و همچنین از داده های موجودی محلی از فیدهای بازرگانی ساخته شده است. این کارت دارای یک نقشه در بالای صفحه و سپس بازرگانان محلی (فروشگاه های زنجیره ای) با موجودی کالا در زمان واقعی است (تصویر بالا را ببینید).

[[بخوانید: در شیفت عمده ، خرید Google به لیست رایگان محصولات باز می شود]

اطلاعات فروشگاه محلی موجود در کارت نشان می دهد که آیا ماشین تحویل ماشین در کنار ماشین ، تحویل کالا یا تحویل کالا از طریق GMB وجود دارد. با کلیک بر روی هر مورد از محصولات جداگانه ، به صفحه محصول میزبانی شده توسط Google منتهی می شود. اما با کلیک بر روی نام فروشگاه ، کاربران به صفحه نمایه محلی GMB مربوطه می روند.

Google با موجودی محلی در حال تغییر در جستجوی محصول است

چرا اهمیت می دهیم اینها تغییرات اندکی هستند اما نمایانگر پویایی و تغییر رفتار مصرف کننده در بازار است. BOPIS در حال رشد سریع است و به فروش آنلاین خود ادامه خواهد داد که ممکن است در غیر این صورت در طی COVID-19 در فروشگاه ها اتفاق افتاده باشد. و خرده فروشان باید این را به عنوان ترکیبی ببینند که نه تجارت الکترونیکی خالص است و نه خرده فروشی سنتی اما عناصر هر یک را دارد.

مطالب مرتبط  بعدی در Live with Search Engine Land: شکاف جنسیتی در سئو و نحوه رفع آن

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از این کانال نسبتاً جدید استفاده می کنند. به عنوان مثال ، Target گفت که تقریباً 40٪ از سفارشات آنلاین آن از فروشگاه گرفته می شود و Best Buy درصد بیشتری را در گزارشات اخیر درآمد ذکر کرده است.

Google همچنین شروع به بهره مندی از فیدهای موجودی محلی خود می کند که آمازون آن را ندارد. به غیر از وب سایت های خرده فروشی منفرد (و Bing) ، مکان دیگری برای خرید آنلاین وجود ندارد تا تعیین کند محلی که محصول می تواند حمل کند ، و همچنین چندین بازرگان را در یک مکان مقایسه کنید. این آرمان اصلی تعدادی از استارت آپ های دیگر موجود در 10 سال پیش بود.

تلاش مضاعف Google برای برجسته تر کردن موجودی محلی در جستجو به این معنی است که خوراک بازرگانان بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. آنها تبلیغات موجودی محلی ، فیلتر اطراف و کارتهای فروشگاه محلی را که در اینجا بحث شده است و همچنین ویژگی کمتر شناخته شده “دیدن آنچه در فروشگاه است” از صفحات نمایه GMB فعال می کنند. آنها همچنین به فروش زیادی در Q4 کمک خواهند کرد.

بخوانید: A Corona Xmas: چرا فروشگاه های فیزیکی خرید آنلاین را در این تعطیلات تأمین می کنند

پست Google افزایش قابلیت مشاهده موجودی محصولات “نزدیک” با ویژگی های جدید خرید اولین بار در موتور جستجوگر Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top