Google با “خوراک جامعه” کشف بیشتری به Google Maps اضافه می کند

thumbnail

Google در حال توسعه “ویژگیهای اجتماعی” Google Maps با راه اندازی یک “خبرمایه” جدید در زیر برگه کاوش در Google Maps است. این اتفاق هم برای اندروید و هم برای آیفون در سطح جهانی اتفاق می افتد.

در نوامبر گذشته ، Google شروع به فعال کردن کاربران برای دنبال کردن LocalGuides کرد. که به نام کشف محلی انجام شد. با گسترش این مفهوم ، خبرمایه جدید انجمن Google انواع مختلفی از محتوا (اساساً لیست ها) را به مکان کاربر مرتبط ارائه می دهد.

مکانها و فعالیتها طیفی از فعالیتها و مکانها به نمایش گذاشته شده است. به نظر می رسد لیست ها توسط Google Local Guides جمع آوری شده است. لیست های مثال “Parks & Gardens in Paris” ، “New York City Favorites Local” و “Best Park Dogs from Sacramento to San Francisco” هستند. لیست ها براساس مکان تغییر می کنند و عمومی به نظر نمی رسند. با این حال ، هر مکان دارای “هفتگی پرطرفدار: [location]”لیست.

کشف مکانها و فعالیتهای محلی در خبرمایه Maps

این برای مصرف کنندگان جالب و مفید است. اما یک زاویه بازاریابی مشخص وجود دارد. کاربران می توانند به روزرسانی ها (Google Posts) را از مکان های تجاری در Google Maps دریافت کنند. این مکان ها در یک مکان جمع می شوند که اصولاً شبیه به فیدهای اینستاگرام هستند.

مطالب مرتبط  Google اکنون ویرایش های نمایه GMB را از جستجو و نقشه ها فعال می کند

قرار گرفتن در معرض بیشتر برای Google Posts. Google در پست وبلاگ خود نوشت ، “در آزمایش اولیه خوراک جامعه ، دیدیم که پست از طرف بازرگانان دو برابر بیشتر از قبل از وجود خوراک دیده می شود. بنابراین اکنون افراد بیشتری می توانند ببینند که آیا یک مشاغل محلی خدمات جدیدی ارائه می دهد ، دارای مدت زمان خاصی خاص یا صندلی های باز در فضای باز است. ”

با استفاده از یک دکمه دنبال کردن ساده ، نمی توان مشاغل فردی را به همان روشی که لیست ها دنبال می کنند ، “دنبال کرد”. اما کاربران می توانند مکان های جداگانه را ذخیره کنند و این پست ها در زیر برگه به ​​روزرسانی Google Maps ظاهر می شوند. Google احتمالاً باید سازوکار را سازگار کند تا سردرگمی در مصرف کننده ایجاد نشود.

فید به روزرسانی با مکان فعلی شما سفارشی نیست. این شامل هر مشاغل ذخیره شده بدون در نظر گرفتن مکان است. بنابراین اگر یک سال پیش یک مکان را برای آن تعطیلات ذخیره کرده باشید (که این هنوز امکان پذیر بود) ، به روزرسانی های مداوم از آن مشاغل دریافت خواهید کرد ، حتی اگر دیگر در سینسیناتی ، سن دیگو یا پاریس نیستید.

مطالب مرتبط  SEL 20200501

چرا باید مراقبت کنیم این یک پیشرفت بسیار جالب برای نقشه های گوگل است. باید دید آیا Google فعالانه از خوراک جامعه و تعداد فزاینده ابزار کشف در Maps تبلیغ می کند. و مشخص نیست که چند نفر از برگه های کاوش یا به روزرسانی در برنامه استفاده می کنند. اما حتی اگر کسری جزئی از پایه کلی باشد – بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه – هنوز هم افراد زیادی هستند.

خبرمایه انجمن ، که از مطالب و پیوندهای Google Posts برخوردار است ، می تواند به یک ابزار تبلیغاتی م forثر برای مشاغل محلی و خرده فروشان ، حتی تجارت الکترونیکی تبدیل شود. مطمئناً ، کاربران برای دریافت به روزرسانی های کسب و کار باید شرکت کنند. اما پس از انجام این کار ، من گمان می کنم Google افزایش تعامل و افزایش در تبدیلات (به عنوان مثال ، سفارش آنلاین) را مشاهده می کند.

پستی که Google با “خوراک جامعه” کشف بیشتری به Google Maps اضافه کرد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top