Google با افزودن جزئیات فروشگاه محلی به خرید ، پین تبلیغاتی رایگان برای تبلیغات هوشمند ، موارد دیگر

thumbnail

گوگل روز چهارشنبه چندین ویژگی و به روزرسانی را اعلام کرد که با هدف کمک به تجارت های کوچک و آجر و ملات با شروع مجدد اقتصادهای محلی ، دوباره به بازار آمد.

گوگل با اشاره به برخی از روشهای تغییر رفتار مصرف کننده در طول بیماری همه گیرنده کوروی ویروس بر مشاغل محلی تأثیر گذاشته است ، گوگل گفت جستجوهای “وانت کناری” و “موجودی انبار” در ماههای اخیر بیش از 70 درصد افزایش یافته است. و جستجوهای خدمات محلی 50٪ افزایش یافته است.

مدل قیمت گذاری اقامت پرداخت برای هتل ها. علاوه بر اطلاعیه های زیر ، گوگل در بهار امسال تغییر عمده ای در محصول سفر خود ایجاد کرده است و به هتل ها امکان می دهد یک مدل قیمت گذاری برای اقامت را انتخاب کنند که در آن گوگل فقط وقتی شخصی برای اقامت خود ظاهر می شود کمیسیون دریافت می کند. جری دیشلر در مصاحبه سه شنبه گفت: “ما می خواستیم به الگویی برویم كه بتوانیم در طی این زمان بسیار دشوار با زنجیرهای هتل و هتلهای شخصی خود ، ترجیحاً انگیزه لازم را برقرار كنیم.” در حال حاضر ، این یک برنامه موقتی است و Google همچنان به ارزیابی آن ادامه می دهد. دیشلر افزود که این عملکرد را در حدود 10 روز پس از صحبت با تبلیغ کنندگان سفر منتشر کرد.

جزئیات فروشگاه محلی در تب خرید. اکنون دلیل دیگری وجود دارد که خرده فروشان بتوانند لیست های Google My Business خود را به روز کنند و فید های محصول محلی را ایجاد کنند. از امروز ، اطلاعات مربوط به فروشگاه محلی از جمله در دسترس بودن محصول ، مکانها و گزینه هایی مانند وانت یا تحویل در کنار آن در برگه خرید Google Search در همه کشورهایی که در آن موجود است ظاهر می شود.

گوگل به سرعت به دلیل بحران coronavirus ، لیست های رایگان Google Shopping را در ماه آوریل ردیابی کرد. اطلاعات موجودی محلی برای تبلیغات و لیست های رایگان در تب Google Shopping در دسترس خواهد بود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، لیست های بازرگان نشان می دهد که وانت های حاشیه ای یا گزینه های تحویل در دسترس هستند ، برای تماس با ما کلیک کنید یا از لینک های راهنما و همچنین لیست های محصولات جداگانه از فروشگاه محصولات خود استفاده کنید.

اکنون اطلاعات موجودی محلی در برگه خرید Google ظاهر می شود. برای بزرگنمایی کلیک کنید.

در ماه مه ، گوگل همچنین آزمایش نشان نشان “وانتهای جانبی” را در آگهی های موجودی محلی در ماه مه آغاز کرد تا به خرده فروشان که اکنون گزینه ای را در طول همه گیری ارائه می دهند ، بیشتر شود.

مطالب مرتبط  چگونه Google بخشهای صفحه را نمایه سازی می کند و معنی آن برای سئوکاران چیست

رزروهای تبلیغاتی از تبلیغات محلی خدمات. علاوه بر برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیام منجر می شود ، کاربران اکنون می توانند جلسات خدمات را با برخی از ارائه دهندگان مستقیماً از طریق تبلیغات محلی خدمات محلی رزرو کنند.

برای فعال کردن رزرو برای تبلیغات ، باید با یکی از شرکای رزرو Google ، Housecall Pro یا Service Titan همکاری کنید. سپس می توانید رزروها را مشاهده کرده و زمان تعیین وقت را در حساب شریک زندگی خود تغییر دهید. ارائه دهندگان خدمات نیز باید از برنامه حمایت از ضمانت مصرف کننده Google پشتیبانی کنند تا از ویژگی جدید رزرو استفاده کنند.

سایت مصرف کننده خدمات محلی. Google همچنین برای یافتن ، مقایسه و رزرو قرار ملاقات با ارائه دهندگان خدمات محلی در اواخر این ماه ، یک سایت تلفن همراه را برای کاربران در ایالات متحده و کانادا راه اندازی کرده است.

پین های تبلیغاتی رایگان برای تبلیغات هوشمند. کمپین های هوشمندانه نوع کمپین های هوشمند برای مشاغل کوچک طراحی شده است تا بتوانند به سرعت برپایه یک هدف از قبیل ایجاد تماس تلفنی ، بازدید از وب سایت یا درخواست دستورالعمل ، به سرعت یک کمپین را از طریق خواص Google انجام دهند. از ماه سپتامبر ، Google اکنون پین تبلیغاتی را برای تبلیغ کنندگان با استفاده از Smart Campaign ها نشان می دهد و تبلیغ برای کلیک روی آن پین ها هزینه ای نخواهد داشت. پین های موجود در Google Maps شامل یک آرم طبقه بندی تجاری است. هنگامی که کاربران کلیک می کنند ، اطلاعات لیست کسب و کار را به ارمغان می آورد.

وی گفت: “ایده این است که بازارهای محلی باز می شوند و سفارشات پناهندگی در محل برداشته می شوند ، اگر شما از فعالیت های هوشمند برای مشاغل کوچک خود استفاده می کنید ، پس ما به سمت مکانهای حضوری شما ترافیک را هدایت می کنیم … و ما نمی خواهیم. دیشلر گفت: “

مطالب مرتبط  نحوه بهبود بهره وری بین تیم های SEO و IT

مشاغل کوچک هم اکنون می توانند با استفاده از برنامه Google Ads سریعتر کمپین های هوشمند را تنظیم کنند.

ابزار برای SMBS. Grow My Store ابزاری جدید برای مشاغل کوچک است که می توانند فروشگاه آنلاین خود را در برابر دیگران در صنعت خود محک بزنند و نکاتی را برای بهبود حضور آنلاین خود بدست آورند. اکنون در ایالات متحده و اروپا موجود است.

برای استفاده از Grow My Store ، آدرس اینترنتی وب سایت را وارد کنید ، صنایعی که در آن هستید و اینکه تجارت فقط آنلاین است ، را انتخاب کنید ، فقط در فروشگاه یا هر دو. Google سپس گزارشی را تهیه می کند. برای دیدن آن ، باید یک نمایه Google با نام و نام تجاری خود ایجاد کنید و موافقت کنید که Google درباره این گزارش با شما ارتباط برقرار کند.

مشاغل همچنین می توانند از ابتدای این هفته اطلاعاتی در مورد چگونگی بهبود نمایه Google برای کسب و کار من با یک ابزار جدید محلی پیدا کردن فرصت دریافت کنند.

ماه گذشته ، گوگل ابزار فروش Rising Retail Trends را برای خرده فروشان معرفی کرد تا بتوانند جستجوهای سریع محصولات را مشاهده کنند.

کمک های مالی و اعتبار گوگل همچنین اعلام کرده است که 200 میلیون دلار دیگر برای کمک به افراد غیرانتفاعی ، بویژه برای افرادی که در زمینه عدالت نژادی مربوط به COVID-19 و مشاغل مرتبط با COVID-19 هستند ، اهدا می کند. این تعهد کل Google Grants Ad $ 1 میلیارد دلار را به ارمغان می آورد.

برنامه اعتبارات تبلیغی رایگان همچنان در حال پخش است. با شروع نیوزلند ، استرالیا ، آلمان و تایوان ، گوگل 340 میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی را برای واجد شرایط بودن مشاغل در مرحله توزیع می کند. دیچلر گفت این لیست طی چند هفته آینده گسترش می یابد.

Google Marketing Live. رویداد سالانه این شرکت برای اعلام تبلیغات و ویژگی های آنالیز ، در طول چند هفته با یک سریال ویدیویی هفتگی ، عملاً برگزار می شود.

The post Google اضافه کردن جزئیات فروشگاه محلی به خرید ، پین تبلیغاتی رایگان برای تبلیغات هوشمند ، بیشتر برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top