Google اکنون ویرایش های نمایه GMB را از جستجو و نقشه ها فعال می کند

thumbnail

تاکنون ، مشاغل محلی یا آژانسهای آنها برای به روزرسانی اطلاعات مربوط به مشاغل مجبور بودند از سایت یا برنامه Google Mobile Business (GMB) من استفاده کنند. اما این شرکت ویرایش یا به روزرسانی پروفایل های GMB را مستقیماً از Maps و Search امکان پذیر ساخته است.

گوگل صبح پنجشنبه اعلام کرد که بازاریابان محلی قادر خواهند بود “مستقیماً در درون این رابطهای روبرو مصرف کننده” ایجاد پست ، پاسخ به بررسی ، افزودن عکس و به روز کردن اطلاعات تجاری “کنند. در اینجا نحوه ظاهر آن در تصاویر ارائه شده توسط Google آورده شده است.

داده های تجاری را از طریق نتایج جستجو یا Google Maps ویرایش کنید

برای انجام این کار ، آژانسها یا صاحبان مشاغل باید با حساب Google مرتبط با تجارت وارد سیستم شوند.

فقط “تجارت من” را جستجو کنید. در نقشه ها از تصویر نمایه در بالا سمت راست به اطلاعات کسب و کار دسترسی پیدا می کنید. در جستجوی ، Google می گوید نام تجاری را جستجو می کنید یا “شغل من” را جستجو می کنید (در صورت ورود به سیستم) و دکمه ویرایش هم در صفحه دانش / نمایه و هم در بالای نتایج ظاهر می شود.

مطالب مرتبط  تاکتیک های پیشرفته برای بهینه سازی برچسب عنوان SEO

جریان به روزرسانی نمایه تجاری Maps

در ابتدا ، قابلیت جستجوی “شغل من” به زبان انگلیسی در ایالات متحده و احتمالاً سایر كشورهای انگلیسی زبان محدود خواهد شد. سپس در طی چند ماه آینده به سایر زبانها گسترش می یابد.

بینش و توصیه های جدید گوگل همچنین در حال به روزرسانی اطلاعات GMB با “صفحه عملکرد بهبود یافته” است که شامل اطلاعات جدیدی درباره جذب مشتری است. همچنین داده های اضافی (نا مشخص) و همچنین “توصیه های مفید” در مورد بهبود حضور GMB وجود خواهد داشت. اینها شامل مزایای “افزودن اطلاعات به نمایه تجارت شما ، پاسخ دادن به بررسیهای اخیر مشتری یا استفاده از Google Ads برای کمک به شغل شما در ایستادگی است.”

چرا اهمیت می دهیم طبق اطلاعات شخصی Google ، حدود 90٪ پروفایل های GMB مشاغل یکجا هستند. من فکر می کنم در سراسر جهان ، ممکن است به 200 میلیون مکان نزدیک شود. طبق تجزیه و تحلیل 2.4 میلیون لیست GMB انجام شده توسط Places Scout ، به طور متوسط ​​62٪ از پروفایل های GMB ایالات متحده ادعا شده است. وایتسپارك در نمونه كوچكتر از 800000 لیست ، 49٪ ادعا كرد.

مطالب مرتبط  ویدئو: Ari Nahmani در مورد SEO محلی و تجارت الکترونیکی در جستجوی گوگل

این ابزارهای جدید سهولت بیشتری ایجاد کرده و صاحبان مشاغل کوچک پروفایلهای GMB خود را بروزرسانی و بهبود می بخشند. دسترسی به جستجو و نقشه ، به جای نیاز به SMB ها برای استفاده از برنامه یا سایت GMB ، باید مشارکت صاحبان مشاغل را افزایش دهد. همچنین ممکن است تعداد پروفایل های ادعا شده را نیز افزایش دهد.

در طول همه گیری ، به ویژه ، لیست های تجاری محلی نقش مهمی را برای مشاغل برای برقراری ارتباط با مشتریان خود داشته است. Google از ماه مارس بسیاری از ویژگی های جدید را در Google برای کسب و کار من اضافه کرده است.

مرتبط: گوگل برای تسلط بر “اقتصاد O2O” موضع گرفت

اکنون گوگل ویرایش های نمایه GMB را از جستجو و نقشه ها برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top