گوگل اعلام کرد که اکنون از نشانه گذاری طرح جدید برای نتایج محصول ، به طور خاص از نشانه گذاری shippingDetails schema.org پشتیبانی می کند. با استفاده از این علامت گذاری ، می توانید جزئیات مربوط به هزینه و زمان تحویل پیش بینی شده را در اطراف گزینه های حمل و نقل به صورت کالا به محصول اضافه کنید.
در جستجوی گوگل چه شکلی است. وقتی طرح ارسال جزئیات را اضافه می کنید و Google تصمیم می گیرد آن را نشان دهد ، Google می تواند آن هزینه ها و گزینه های ارسال را در قسمت نتایج محصول نشان دهد. در اینجا یک تصویر از تصویر است:
این جزئیات حمل و نقل را براساس موقعیت جستجوگر و سیاست های حمل و نقل شرکت شما نشان می دهد.
این کجا را نشان می دهد؟ گوگل گفت که این جزئیات حمل و نقل می تواند در برگه های نمای کلی و فروشگاه ها برای یک نتیجه محصول خاص ظاهر شود.
این مورد در حال حاضر فقط در ایالات متحده ، به انگلیسی و در دستگاه های تلفن همراه موجود است.
چگونه علامت گذاری را اضافه کنم؟ Google گفت واجد شرایط این پیشرفت است ، اضافه کنید OfferShippingDetails
داده های ساختاری خصوصیات مورد نیاز شامل shippingDestination shippingDestination.addressCountry است. خصوصیات پیشنهادی عبارتند از:
برای مثالهای بیشتر در مورد چگونگی مدل سازی حمل و نقل رایگان ، سرویسهای متعدد و مناطقی که به آنها ارسال نمی کنید ، بهترین روشهای جزئیات حمل و نقل را مرور کنید.
نمی خواهید از طرحواره استفاده کنید؟ اگر ترجیح می دهید از طرحواره استفاده نکنید ، می توانید برای مدیریت این مسئله از Google Merchant Center استفاده کنید. فقط تنظیمات حمل و نقل خود را در Google Merchant Center پیکربندی کنید.
چرا اهمیت می دهیم این روش به کسانی که از Google Merchant Center استفاده نمی کنند روشی مشخص و مشخص برای برقراری اطلاعات جزئیات حمل و نقل برای کالاهایی که در وب سایت خود دارند ، می دهد. بنابراین دیگر نیازی نیست که از Google Merchant Center برای برقراری ارتباط گزینه های حمل و نقل استفاده کنید و شاید مدیریت این کار با استفاده از طرحواره در مقایسه با Google Merchant Center برای شما آسان تر باشد.
پستی که Google اکنون از طرح جزئیات حمل و نقل برای نتایج محصول پشتیبانی می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.