Google اجازه حذف کالاهای تقلبی از نتایج جستجو را می دهد

thumbnail

اکنون Google به کاربران اجازه می دهد کالاهای تقلبی را در نتایج جستجوی ارگانیک / رایگان Google برای حذف گزارش دهند. این کار مشابه فرایند DMCA است ، در آنجا می توانید درخواست حذف محتوای دارای حق چاپ را به دست آمده از نتایج جستجوی Google دهید.

کالاهای تقلبی چیست؟ Google Ads از قبل تبلیغ این محصولات را در گوگل ممنوع کرده است و کالاهای تقلبی را به عنوان کالاهایی توصیف می کند که “حاوی یک علامت تجاری یا آرم است که از علائم تجاری دیگری یکسان یا قابل تشخیص نیست. آنها با تلاش برای گذراندن خود به عنوان یک محصول واقعی از صاحب برند ، از ویژگی های برند این محصول تقلید می کنند. “

چگونه کالاهای تقلبی را برای مصادره گزارش می کنید؟ Google در جستجوی Google این گزینه را به عنوان گزینه عیب یابی قانونی ، مشابه محلی که گزارش حق چاپ و سایر اعلامیه های قانونی را ارائه می دهید ، اضافه کرده است. Google گزینه ای برای غذاهای تقلبی اضافه کرده است که برای بررسی برداشت از شهر گزارش شده است. این رویکردی را که گوگل در قبال سایر فرایندهای اخطار و مصالح انجام داده است ، موفق به حذف مطالب غیرقانونی از جستجو در صورت اخطار مراجعه کنندگان به سمت راست (به عنوان مثال DMCA) و نهادهای معتبر (مانند حذف داوطلبانه داروخانه های سرکش به محض اخطار از اداره های بهداشتی) شده است.

مطالب مرتبط  20200924 SEL مختصر

نقض علائم تجاری نیست. سخنگوی Google به Search Engine Land گفت كه این خط مشی فقط در مورد جعل ها اعمال می شود. این امر در مورد اشکال غیرقابل جعل نقض نشان تجاری صدق نمی کند.

الگوریتمی نیست. Google در Search Engine Land به ما گفته است كه در حال حاضر این كاملاً دستی است. مشابه با درخواست DMCA ، این یک فرآیند دستی است. Google از شما درخواست می کند که درخواست تسویه حساب را ارسال کنید ، یک کارمند Google این درخواست را بررسی کرده و تصمیم می گیرد محتوا را حذف کند یا خیر.

اما Google اضافه کاری از این ارسال ها برای توسعه الگوریتم ها و سیستم های رتبه بندی استفاده می کند که به Google کمک می کند بیشتر در سایتهایی که به طور مداوم فروش کالاهای تقلبی هستند ، محدود کند. این به Google کمک خواهد کرد تا الگوریتمی تر جلوی ورود کالاهای تقلبی به نتایج ارگانیک Google را بگیرد.

در نظر داشته باشید ، گوگل به روزرسانی Pirate را در سال 2012 راه اندازی کرد. این به منظور جلوگیری از رتبه بندی سایت های دارای گزارش های زیادی برای نقض حق نسخه برداری ، از طریق سیستم DMCA Google ، در لیست های Google ایجاد شده است. احتمالاً Google ممکن است بعد از جمع آوری داده های این درخواستها ، کاری مشابه انجام دهد.

مطالب مرتبط  با سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس بگیرید: چه چیزی برای آنها مفید است؟

آیا این کار خواهد کرد؟ از طرف Google Ads ، Google شروع به اجرای این خط مشی در سال 2011 كرد. در سال 2014 ، به نظر نمی رسید اقدامات پیشگیرانه و همچنین دوست داشته باشند. چند سال بعد ، بعضی اوقات هنوز ترک های خوب تقلبی پیدا می کنید. بنابراین باید مشخص شود که آیا این کار در قسمت جستجوی ارگانیک خوب است یا خیر.

چرا اهمیت می دهیم این امر به صاحبان سایت اجناس قانونی و حق فروش آن می دهد تا از نگرانی کمتر در مورد کسانی که به طور غیرقانونی اقدام به فروش این کالاهای تقلبی و خرده فروشی آنها می کنند نگران باشند. این کمی بیشتر به سطح بازی در جستجوی ارگانیک کمک می کند و مکانیزمی را برای شما فراهم می کند تا این فعالیت ها را با پیامدهای واقعی و جدی برای انتشار دهنده کالاهای تقلبی در جستجو گزارش کنید.

پست Google برای اجازه حذف کالاهای تقلبی از نتایج جستجو ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top