Google ، YouTube کنترلهای کاربر را برای محدود کردن تبلیغات الکل ، قمار اضافه می کند

thumbnail

Google کنترل های جدید کاربر را برای تبلیغات الکل و قمار اضافه می کند. این شرکت می گوید ، ویژگی جدید ، پنجشنبه اعلام شد ، ابتدا در YouTube در ایالات متحده راه اندازی می شود و سپس سال آینده در تبلیغات Google و سایر کشورها پخش می شود.

“ما بازخورد شنیده ایم که برخی افراد ترجیح می دهند تبلیغات را در دسته های خاصی مانند الکل محدود کنند ، بنابراین امروز ما در حال تنظیم کنترل جدیدی در تنظیمات تبلیغات هستیم ، این امکان را به افراد می دهد که تبلیغات الکلی کمتری را مشاهده کنند ، به عنوان گزینه اضافی قمار ،” الیجا لال از ارتباطات جهانی و امور عمومی Google در یک پست وبلاگ.

این کنترل که در تنظیمات Google Ad کاربران در دسترس است ، تاثیری روی کشورهایی که محدودیت قانونی در تبلیغات قمار و الکل دارند ندارد.

Google با اتحادیه بین المللی برای مشروبات الکلی (IARD) ، که اعضای آن شامل تولید کنندگان آبجو ، شراب و مشروبات الکلی است ، به تقلید همکاری کرد.

مطالب مرتبط  مارتین اسپلیت گوگل برای پیوستن به Live با موتور جستجو جمعه جمعه

هنری اشورث ، رئیس و مدیرعامل IARD ، گفت: “تعامل IARD با Google به این معنی است که کاربران پلت فرم ، از YouTube شروع می کنند ، امکان دیدن تبلیغات الکلی کمتری را دارند.” “اعضای ما مصمم هستند كه به مردم كنترل بیشتری بر اینكه آیا بازاریابی آنلاین مربوط به الكل را می بینند كنند. احترام به این ترجیحات شخصی و تشخیص تفاوت در فرهنگ نیاز به حساسیت و اقدام دارد ، به همین دلیل است که امیدواریم این مشارکت شروع یک حرکت بزرگتر باشد. ”

چرا اهمیت می دهیم مشخص نیست که تأثیر کلی چه خواهد بود – کاربران باید از این کنترل ها اطلاع داشته و به طور فعالانه آنها را جستجو کنند. اما این حرکت خوبی برای کاربران ، گوگل و صنایع الکل و قمار است. برای بازاریابان در این بخش ها ، تأثیر تجارت ممکن است کم باشد و حتی ممکن است با محدود کردن قرار گرفتن در معرض کاربرانی که صریحاً انصراف می دهند ، عملکرد را بهبود بخشد.

مطالب مرتبط  چگونه COVID-19 ممکن است SERP را برای همیشه تغییر دهد

توجه داشته باشید که گوگل می گوید کاربرانی که این ویژگی را فعال می کنند “کمتر” از این تبلیغات را مشاهده می کنند تا تبلیغات الکل یا قمار صفر. به جای ممنوعیت تبلیغات ، تقریباً غیرممکن است که تضمین کنیم کاربران به هیچ وجه در معرض تبلیغات این دسته ها قرار نخواهند گرفت. کنترل های جدید بر سیاست های موجود Google درباره الکل و تبلیغات قمار تاثیری ندارند.

پست Google ، YouTube کنترل های کاربر را برای محدود کردن تبلیغات الکل و قمار اضافه می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top