Foursquare اولین شرکتی می شود که اعتبار محلیابی اطلاعات داده MRC را دریافت می کند

thumbnail

با ناپدید شدن کوکی های شخص ثالث ، یکی از نامزدهای جایگزین آنها داده های مکان تلفن همراه است. می توان از آن برای درک رفتار مشتری در دنیای واقعی ، قصد خرید ، تمایل به برند و به عنوان ابزاری برای دستیابی همه کاره برای کمپین های آنلاین و تلفن همراه استفاده کرد. اما کیفیت و دقت داده های مکان سالهاست که موضوع بحث برانگیزی در صنعت بوده است.

بیشتر فروشندگان و بازاریابان که از داده های مکان استفاده می کنند ، آن را از یک یا چند منبع مختلف دریافت می کنند:

  • داده های ناشر برنامه تلفن همراه شخص اول
  • اطلاعات برنامه تلفن همراه شخص ثالث توسط فروشندگان جمع شده یا مستقیماً توسط بازاریابان خریداری شده است
  • جریان ورودی برنامه نویسی

مشکلات کیفیت مکان و داده ها. ده ها مطالعه در مورد صحت مکان اطلاعات توسط شرکت های اطلاعاتی مکان در طی پنج سال گذشته منتشر شده است. تقریباً بدون استثناء ، آنها چیزهای بسیار مشابهی را مطرح می کنند ، و این بدان معناست که بیشتر داده های مکان در آنجا از کیفیت متوسط ​​یا مشکوک برخوردار است اما داده های آنها بسیار بهتر و دقیق تر است.

این یک آینه و ریز یک مشکل بزرگتر برای بازاریابان است: نحوه جدا کردن فروشندگان داده های مکان. در اوایل سال گذشته ، یک آغازگر کوتاه درمورد نحوه انتخاب ارائه دهنده داده های مکان ارائه دادیم. این لیست دارای معیارها و سؤالاتی است که می تواند در RFP درج شود.

مطالب مرتبط  20200917 SEL مختصر

بازاریابان چالش هایی در اندازه گیری نتایج برنامه ها با استفاده از داده های مبتنی بر مکان دارند

منبع: 451 تحقیق (2020)

صحت داده مسئله اصلی بیان شده توسط بازاریابان سازمانی است که اخیراً در مورد استفاده آنها از داده های مکان توسط 451 تحقیق بررسی شده است. سوال این بود: “در اندازه گیری نتایج برنامه ها با استفاده از داده های مبتنی بر مکان ، با چه چالش هایی روبرو هستید؟”

دستورالعمل اندازه گیری مکان MRC. برای ارائه نظم به هرج و مرج ادعاهای صحت اطلاعات مکان ، در سال 2017 شورای رتبه بندی رسانه ها دستورالعمل های اندازه گیری تبلیغات مبتنی بر موقعیت مکانی (.pdf) را صادر کرد که هدف از آن ایجاد استانداردهای مربوط به صحت داده ها و اندازه گیری آفلاین است.

Foursquare پس از گذشت نزدیک به سه سال ، به اولین شرکت اطلاعاتی معتبر مکان MRC تبدیل شده است: “Foursquare Visits به دلیل توانایی خود در تخمین و اعتبار بازدیدهای در دنیای واقعی ، مطابق با استانداردهای صنعت است ، و سطحی را که داده ها را از طریق چهار راه خود به بازدید کنندگان ارائه می دهد. “این شرکت در بیانیه مطبوعاتی گفت.

این بعد از یک فرآیند اعتبار سنجی طولانی MRC است که شامل چندین حسابرسی از بازدیدهای چهار ضلعی و بررسی بعدی توسط کمیته متخصصان صنعت است.

مطالب مرتبط  InMarket برای رقابت موثرتر با Foursquare ، NinthDecimal را خریداری می کند

Foursquare همچنین اخیراً با استفاده از اطلاعات اخیر و واقعی به بازاریاب ها ، توانایی ترکیب سیگنال های آنلاین و داده های آفلاین را داد. این محصول جدید با نام “مخاطبان توسط واقعیت” ، به بازاریابان اجازه می دهد تا بخش های مخاطبان سفارشی را با استفاده از علایق آنلاین و داده های بازدید آفلاین بسازند و هدف قرار دهند.

چرا اهمیت می دهیم در حالی که من اطمینان دارم که برخی (یا بسیاری از رقبا) Foursquare در حال تعقیب یا در نظر گرفتن اعتبارنامه MRC هستند ، این یک مجوز لازم برای انجام تجارت با آژانس های بزرگ خواهد بود. این واقعیت که Foursquare دارای این موضوع است ، یک مزیت رقابتی اصلی برای فعلاً است.

ما همچنین احتمالاً شاهد شکوفایی بازار اطلاعاتی و مکانی در طی دو سال آینده هستیم. تا حدودی قبلاً در Foursquare وجود دارد که Places و سپس Factual را بلعیده است. بازاریابان موقعیت مکانی سازمانی قطعاً خواهان انتخاب هستند اما سردرگمی و کاکوفونی شرکتهای بیش از حد ، که این بخش را در طی نیم دهه گذشته تعریف کرده است.

The post Foursquare اولین شرکتی است که اعتبار محلی داده-داده MRC را دریافت می کند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top