Facebook Business Suite ابزاری جدید برای مدیریت چند برنامه برای SMB ها است

فیس بوک در حال راه اندازی “Facebook Business Suite” است که یک برنامه جدید تلفن همراه و رابط کاربری دسک تاپ است که انتشار ، پیام رسانی و تجزیه و تحلیل فیس بوک و اینستاگرام را در یک داشبورد واحد با هدف ساده سازی مدیریت محتوا در هر دو سیستم عامل جمع می کند.

به دنبال سادگی و صرفه جویی در وقت. که امروز در سطح جهانی عرضه شده است. که برای مشاغل کوچک (SMB) ایجاد شده است ، بعداً در فیس بوک برای هر مشاغل در دسترس خواهد بود. با این وجود به وضوح برای SMB ها در نظر گرفته شده و بر ساده سازی مدیریت محتوا در میان خواص فیس بوک تمرکز دارد.

WhatsApp در حال حاضر موجود نیست ، اما این برنامه سال آینده ادغام خواهد شد.

رابط کاربری ساده Facebook Business Suite

از مزایای رابط کاربری جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مدیریت پست ها در فیس بوک و اینستاگرام از همان رابط کاربری
  • صندوق ورودی رایج برای پیام ها و اعلان ها از طریق فیس بوک و اینستاگرام
  • تجزیه و تحلیل و اطلاعات آماری برای هر دو سایت در یک مکان

همه در یک مکان. با توجه به جانشین فیس بوک کسب و کار کوچک Rich Rao ، این برنامه جدید پس از بازخورد SMB ها که می خواستند ابزارهای ساده تری را برای متمرکز کردن و تلفیق محتوا ، پیام رسانی ، تبلیغات (پست های تقویت شده) و تجزیه و تحلیل در یک مکان واحد ایجاد کنند. رائو گفت: “ارزش سادگی حتی بالاتر از آن است که فکر می کردیم” ، به خصوص در حال حاضر.

بینش فیس بوک و اینستاگرام در یک مکان

همزمان با اعلام محصول ، فیس بوک گزارش های متعددی منتشر کرد که تغییر رفتار مصرف کننده و وضعیت فعلی SMB ها در ایالات متحده و سراسر جهان را نشان می دهد.

مطالب مرتبط  ویدئو: درو مادور معتقد است الگوریتم رتبه بندی گوگل از سیگنال های تجربه کاربر استفاده می کند

مصرف کنندگان نگران زنده ماندن SMB هستند. شما بیشتر بینش های مصرف کننده را در بسیاری از گزارشاتی که از زمان شروع COVID-19 منتشر شده ، مشاهده کرده اید. به طور خلاصه ، مردم با استفاده از ابزارهای دیجیتال (رسانه های اجتماعی ، جستجو ، پیام رسانی) حتی بیشتر از آنچه قبل از COVID بوده اند مشاغل (آنلاین و غیرفعال) را پیدا کرده و با آنها درگیر می شوند. بسیاری از مصرف کنندگان همچنین خودآگاهانه در تلاشند تا از SMB ها حمایت کنند زیرا آنها نگران بقای خود هستند (34٪). پاسخ دهندگان از نظرسنجی همچنین نشان دادند که قصد دارند هزینه بیشتری را در مشاغل کوچک صرف کنند.

نظرسنجی SMB در فیس بوک (بخشی از تحقیقات مشترک با OECD و بانک جهانی) 25000 پاسخ SMB را از چندین کشور به دست آورد. تمام مشاغل مورد بررسی صفحات فیس بوک داشتند. این یافته ها بازتاب یک فضای اقتصادی چالش برانگیز در میان بهبودی متزلزل است.

فروشندگان دیجیتال عملکرد بهتری دارند. برخی از بینش های SMB حاصل از نظرسنجی شامل موارد زیر است:

  • 44٪ از SMB ها بیش از 25٪ از فروش خود را از طریق کانال های آنلاین انجام می دادند
  • 38 درصد از SMB های عملیاتی در فیس بوک گفتند که 50 درصد یا بیشتر از فروش آنها در 30 روز بصورت دیجیتالی انجام شده است
  • مشاغل کمتر از 5 سال که توسط زنان اداره می شوند ، افرادی که دارای تحصیلات بیشتر و یا موسسان زیر 40 سال هستند ، احتمالاً حداقل 25٪ از فروش از کانال های دیجیتال را دارند

به عبارت دیگر ، مشاغلی که به طور فعال در حال تبلیغ آنلاین و انجام تجارت الکترونیکی هستند – در این گزارش همچنین بر فروش از طریق كانال های رسانه های اجتماعی تأكید شده است – به طور كلی در مقایسه با سایر مشاغل خود از وضعیت سالم و اقتصادی قوی تری برخوردار هستند. و این احتمالاً دقیق است.

مطالب مرتبط  ویدیو: جنیفر اسلگ در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو در Google

به طور جداگانه ، یلپ گزارش جدید تأثیر اقتصادی محلی را در این هفته منتشر کرد. برخی از انعطاف پذیری ها را در بین خدمات خانگی ، محلی و حرفه ای و همچنین خودرویی پیدا می کند. اما همچنین نشان می دهد که رستوران ها ، خرده فروشی ها و چندین بخش دیگر با مشکل روبرو هستند یا نرخ خرابی بالایی را مشاهده می کنند. گزارش Yelp این اظهارات تکان دهنده را بیان می کند که 60٪ از مشاغل موجود در این سیستم عامل که از ماه مارس تعطیل شده اند ، اکنون برای همیشه بسته شده اند.

چرا اهمیت می دهیم رکود همه گیر و جهانی تهدیدهای اساسی برای صدها هزار اگر نه میلیون ها SMB است ، که درصد قابل توجهی از مشاغل جدید را در ایالات متحده ایجاد می کند. دسترسی به ابزارهای دیجیتال بازاریابی و استفاده آسان تر از آنها برای موفقیت آنها مهم است.

من واقعاً داشبورد و رابط کاربری Facebook Business Suite را مشاهده نکرده ام ، فقط تصاویر صفحه. اما به نظر می رسد که قول ساده سازی را تحقق می بخشد.

بررسی های SMB اغلب فیس بوک را به عنوان کانال بازاریابی شماره یک یا شماره دو نشان می دهد که توسط صاحبان مشاغل استفاده می شود. Facebook Business Suite توانایی ایجاد بازاریاب بهتر در شبکه های اجتماعی را دارد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر فروش SMB – و بقای آنها داشته باشد.

The post Facebook Business Suite ابزاری جدید برای مدیریت برنامه های متقابل برای SMB ها است اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top