CTV و B2B: 3 دلیلی که تبلیغات تلویزیونی متصل را برای B2B معرفی می کنند

thumbnail

اگر بازاریاب B2B هستید ، احتمالاً استراتژی بازاریابی شما چیزی شبیه به این است:

  • کمپین ایمیل (کامل با قطره)
  • جستجو در تبلیغات
  • خبرنامه ها
  • رویدادها و نمایشگاه های تجاری
  • یک کاغذ سفید اینجا و آنجا
  • ABM برای چشم اندازهای با ارزش بالا

رویکرد بدی نیست ، اما متأسفانه این دقیقاً همان استراتژی است که هر یک از رقبای شما از آن استفاده می کنند. بازاریابی B2B به دلیل روش برش کوکی مشهور است و در نگرش “ما می دانیم چه چیزی کار می کند ، غوطه ور است” ، بیایید فقط به آن پایبند باشیم.

بدیهی است که بخواهید از تاکتیک ها و استراتژی های م .ثر استفاده کنید مشکلی ندارد. اما اگر همه دنبال یک کتاب بازی باشند ، در نتیجه شما ممکن است گم شوید. شما فقط یک غرفه دیگر در این رویداد یا ایمیل در صندوق ورودی یک مشتری هستید. گفته شد ، اگر انگیزه اصلی ذهنیت B2B این است که نتایج را بیش از هر چیز دیگری قرار دهید ، این گزینه دیگری را برای شما فراهم می کند.

این گزینه تبلیغات تلویزیونی متصل است. این در دنیای B2C سر و صدا ایجاد کرده است زیرا به تبلیغ دهندگان راهی داده می شود تا تبلیغات را در تلویزیون انجام دهند. قابلیت های هدف گیری و اندازه گیری تبلیغات CTV ، آن را به ابزاری مهم و با واکنش مستقیم برای بسیاری از بازاریابان تبدیل کرده است. و همین مزایا به طور یکپارچه به B2B ترجمه می شوند – در حالی که همزمان راهی به شما می دهند تا درهم و برهمی معمول B2B را کاهش دهید.

1. تبلیغات به یاد ماندنی دریافت می کنید که کاملاً قابل ردیابی است

مدت هاست که ایده تبلیغات تلویزیونی برای بازاریابی B2B بی پروا تلقی می شود. گرچه اعتبار و برند موجود در آن برای هر برندی مناسب است ، B2B خواستار ردیابی دقیق عملکرد و انتظار نتایج مشخص است – چیزی که تلویزیون خطی نمی تواند ارائه دهد. و از آنجا که تیم های بازاریابی B2B نسبت به همتایان B2C سرانه کمتری و بودجه کمتری دارند ، بنابراین باید به کانال های تبلیغاتی که عملکرد قابل اطمینان و تکرارپذیری را ارائه می دهند اعتماد کنند.

این مسئله در تبلیغات CTV نیست. به لطف ماهیت دیجیتالی آن ، CTV کاملاً قابل ردیابی است. شما نمی توانید حدس بزنید که آیا آگهی شما تأثیری داشته است یا خیر ، زیرا شما در واقع می توانید این موضوع را ردیابی کنید یا نه ، و اقداماتی را که چشم انداز شما برای کمپین CTV شما انجام می دهد گره بزنید.

SteelHouse Performance TV ، راه حل تبلیغاتی CTV ما ، به بازاریابان اجازه می دهد تا معیارهای اصلی از جمله ROAS ، میزان بازدید از سایت ، هزینه هر خرید و سایر موارد را ردیابی کنند. و کاملاً با Google Analytics یکپارچه شده است ، به شما امکان می دهد عملکرد آن را در کنار سایر تلاش های بازاریابی خود پیگیری کنید.

این سطح از جزئیات اندازه گیری ثابت کرده است که در هدایت عملکرد کاربر م effectiveثر است – و این به لطف یک تجربه تبلیغ برتر است. با داشتن تبلیغات ویدئویی 15 یا 30 ثانیه ای در کنار برنامه های تلویزیونی پخش جریانی ، می توانید داستان مارک خود را بگویید و یک پیشنهاد جذاب را برای پیشنهادات خود بسیار بهتر از یک تبلیغ در صفحه نمایش یا اجتماعی ایجاد کنید. تبلیغاتی که در صفحه تلویزیون نشان داده می شود 32٪ نسبت به آنچه در نزدیکترین دستگاه بعدی نشان داده می شود ، باعث یادآوری آگهی می شود ، این بدان معناست که این تبلیغات توانایی طبیعی در چسبیدن به مخاطب را دارند. و از نظر تأثیرگذاری بر رفتار ، مطالعه ای که در سال 2019 توسط TVB انجام شد نشان داد كه 56٪ از مصرف كنندگان از تبلیغات تلویزیونی به عنوان مهمترین عامل در افزایش آگاهی خود از یك سرویس یا محصول یاد می كنند.

مطالب مرتبط  SEL 20200603

تأثیر تبلیغات تلویزیونی آن برای سایر تلاش های بازاریابی شما تأثیر هاله ای ایجاد می کند. وقتی کمپین ایمیل شما به صندوق ورودی آنها می رسد ، احتمالاً متوجه می شوند. با این اوصاف ، تبلیغات به یادماندنی اگر افراد مناسب آنها را نبینند ، معنی چندانی ندارد ، که ما را به نقاط 2 و 3 می رساند …

2. می توانید به مخاطبان شخص ثالث متمایز جدید دسترسی پیدا کنید

شما فقط نمی توانید در هدف قرار دادن مخاطبان در دنیای B2B شلخته باشید. مخاطبان شما یک گروه کاملاً مشخص و مشخص از چشم اندازها هستند. تلویزیون هرگز واقعاً گزینه ای نبوده است زیرا توانایی محدود کردن مخاطبان خود را نسبت به افراد مهم ندارد. و عدم هدف گذاری دقیق برابر با بودجه هدر رفته است.

خوشبختانه ، CTV از هدف گذاری شبیه به دیجیتال استفاده می کند ، شبیه به یک کانال مانند اجتماعی. با استفاده از داده های مخاطبان شخص ثالث ، تبلیغ کنندگان B2B CTV می توانند چشم اندازهای مورد علاقه و بازار را به صفر برسانند.

به طور مثال ، Performance TV کاملاً با Oracle Data Cloud ادغام شده است. این بزرگترین ارائه دهنده داده های مخاطبان CTV موجود است و ده ها هزار مخاطب را می توان هدف قرار داد – از جمله تعداد زیادی مخاطب خاص B2B که میلیون ها چشم انداز را تشکیل می دهند (این بدان معناست که از کمبود دسترسی رنج نمی برد).

طیف وسیعی از مخاطبان وجود دارد که می توانید برای کمک به شما در رسیدن به مخاطبان خود انتخاب کنید – در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است.

  • قصد خرید در بازار | شما می توانید مخاطبان را برای خرید انواع خاصی از خدمات ، اعم از SaaS ، سخت افزار ، نرم افزار و غیره ، در بازار دسته بندی کنید.
  • رویدادهای B2B | کاربرانی را که برای یک رویداد ، کنفرانس یا وبینار B2B ثبت نام کرده اند ، در آن شرکت کرده اند و یا بخوانند برای تعدادی عمودی از جمله فناوری ، خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی ، امور مالی و موارد دیگر ، بخوانید.
  • تصمیم گیرندگان | فناوری اطلاعات ، امور مالی ، تجارت کوچک – می توانید تصمیم گیرندگان را بر اساس صنعت آنها هدف قرار دهید ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما در معرض دید افرادی قرار می گیرد که بودجه ها را کنترل می کنند و اختیار خرید دارند.
  • خریدهای گذشته | شما می توانید کاربران تجاری را که احتمالاً خریدهای مختلف گذشته در دسته های مختلف از جمله ابر ، اندازه گیری بازاریابی ، خرده فروشی ، امنیت و ده ها مورد دیگر انجام داده اند ، هدف قرار دهید.

با داشتن قابلیت های هدف یابی CTV ، دیگر انگشتان خود را رها نخواهید کرد به این امید که شخصی که تبلیغ شما را می بیند در صنعت مناسبی است یا از خدمات دیگری مانند شما در گذشته استفاده کرده است یا یک تصمیم گیرنده است – از همان ابتدا می دانید که .

3. می توانید مخاطبان طرف اول را به کار بیندازید

داده های شخص اول شما بسیار مهم است ، به این معنی که تبلیغات CTV باید بتواند از این اطلاعات استفاده کند تا واقعاً برای بازاریابی B2B م beثر باشد.

مطالب مرتبط  YouTube Video Builder را ابداع کرد ، ابزاری برای تبلیغ سبک وزن برای مشاغل

از آنجا که عملکرد آن دقیقاً مانند یک کانال تبلیغات دیجیتال است ، بنابراین می توانید از داده های شخص اول خود استفاده کامل کنید. شما می توانید این کار را به دو روش انجام دهید.

  • هدف گذاری مجدد | می توانید بازدیدکنندگان سایت را دوباره هدف بگیرید ، اما لازم است از یک راه حل تبلیغاتی CTV استفاده کنید که چنین کاری را امکان پذیر می کند (همه آنها این کار را نمی کنند). SteelHouse Performance TV به شما امکان می دهد سایت خود را پیکسل کرده و سپس از آن برای هدف گیری مجدد علاقه مندان استفاده کنید.
  • بارگذاری CRM | CRM شما برای پرورش چشم اندازهای شما حیاتی است و می توانید لیست CRM خود را در تلویزیون Performance بارگذاری کنید تا کاربران را در کانال فروش خود هدف قرار دهید.

هر دوی اینها ابزاری حیاتی برای پایین آوردن چشم اندازهای بالاتر از کانال فروش شما به سمت تبدیل هستند. اما هنگامی که به طور خاص از CRM صحبت می کنید ، موفقیت کمپین تبلیغاتی شما به میزان مطابقت شما بستگی دارد که گاهی اوقات ممکن است مشکل باشد. به عنوان مثال ، CRM های B2B عموماً به آدرس های ایمیل تجارت متکی هستند. اگر می خواهید آن دسته از کاربران را در دستگاه ها و کانالهای دیگر ، به ویژه CTV هدف قرار دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که می توانید آن ایمیل ها را در راه حل تبلیغات CTV خود تغذیه کنید و آنها را با مخاطبان قابل هدف مطابقت دهید.

خوشبختانه ، نرخ مطابقت هایی که در تلویزیون عملکرد مشاهده کرده ایم بالا بوده است ، در بعضی موارد با برخی از سیستم عامل های اجتماعی (که در گذشته با B2B مشکل داشتند) مطابقت دارد. ثابت شده است که این یک روش موثر برای عملی ساختن لیست های CRM است – که برای B2B کلیدی است.

تبلیغات تلویزیونی متصل B2B کار می کند

از کجا می دانیم کار می کند؟ از آنجا که تبلیغ خود را ایجاد و راه اندازی کردیم ، سپس آن را از طریق تلویزیون متصل اجرا کردیم. ما CRM و مخاطبان شخص ثالث پلتفرم تلویزیون Performance خود را مورد استفاده قرار دادیم تا تبلیغات خود را در برابر چشم اندازهای ارزشمند قرار دهیم ، که نه تنها به ایجاد آگاهی از نام تجاری در میان چشم اندازهای اصلی کمک کرد بلکه باعث ایجاد آشنایی واقعی نیز شد. “من دیشب تبلیغ شما را در تلویزیون دیدم” وقتی با چشم انداز روبرو می شویم به عبارتی رایج تبدیل شده است و این نشان دهنده اثربخشی B2B Connected TV است. فقط چند وقت است که مارک های B2B بیشتری از این کانال استفاده می کنند و ما به شما توصیه می کنیم زودتر شروع کنید تا از ورود به آنجا استفاده کنید.

اگر به دنبال راهی برای فراتر رفتن از کتاب استاندارد بازاریابی B2B هستید ، چیزی بیشتر از تبلیغات تلویزیون متصل نکنید. و اگر آماده شروع هستید ، بررسی کنید که Performance TV چه چیزی ارائه می دهد – این برنامه برای ارائه درآمد ، بازدید از سایت و هر معیار مهم دیگری که در ذهن دارید ساخته شده است.

پست CTV و B2B: 3 دلیل اینکه تبلیغات تلویزیونی متصل برای B2B آغاز می شود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top