COVID-19 سیارکی است که مشاغل کوچک آمریکایی را شکست

thumbnail

مشاغل کوچک (SMBs) اکنون در تلاش دارویان برای بقا هستند. ریزش ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 کاملاً مختل و پیکربندی بازار است ، در حالی که برخی از SMB ها سازگار هستند و برخی دیگر آن را ترک می کنند. این امر پیامدهای بزرگی برای بازاریابی و تبلیغات نیز خواهد داشت.

در گزارش اقتصادی Q2 خود ، یلپ تصویری از افزایش فعالیت مصرف کننده در اواخر ماه مه و اوایل ژوئن را نشان می دهد که باعث رشد عفونت ها در ایالت هایی مانند فلوریدا و کالیفرنیا می شود. این گزارش همچنین تعداد مشاغل محلی را که به طور دائم در حال تعطیل هستند ، تعیین می کند.

مطابق نظرسنجی جداگانه ، در ماه ژوئن در مورد 1200 SMB توسط شرکتهای کوچک برای آینده آمریکا ، 23٪ گفتند که فکر می کنند درهای خود را برای همیشه ببندند. این داده ها وضعیت زندگی صاحب مشاغل را نشان می دهد اما نه لزوماً رفتار. متأسفانه برخی از اعداد واقعی بدتر است.

پیامد صنعت تبلیغات و بازاریابی

SMBs در ایالات متحده جمعاً میلیارد دلار – بیش از 100 میلیارد دلار طبق گفته Intuit – را صرف بازاریابی و تبلیغات سالانه می کنند. اگر صدها هزار نفر از مشاغل كوچك ناپدید شوند ، تأثیر منفی بر جوامع محلی می گذارد ، بلكه بر اكوسیستم بازاریابی دیجیتال بزرگتر نیز تأثیر می گذارد.

در صورت عدم وجود محرک و وام های دولتی بیشتر ، مسئله زنده ماندن SMB یکی از پول های موجود است یا خیر ، آیا ایالات متحده می تواند انتشار پاندمی را قبل از تمام شدن پول کنترل کند. مرکز تحقیقات NFIB دریافت که 78٪ از پاسخ دهندگان SMB می توانند 7 تا 12 ماه یا بیشتر با پول نقد موجود زنده بمانند. و 57٪ می توانند بیش از یک سال دوام بیاورند ، که این یک خبر مثبت است. امیدواریم که بحران فعلی بیش از یک سال طول نکشد.

مطالب مرتبط  مایکروسافت ابزارهای Bing Webmaster Tools را بازسازی کرد

رستوران ها در بین سخت ترین ضربه ها

از 10 ژوئیه ، یلپ گفت که تقریباً 133،000 تعطیلی مشاغل در بین افرادی که در سایت آن درج شده اند ، وجود دارد که بسیاری از آنها به طور موقت و برخی به طور دائم تعطیل هستند. این شرکت توضیح داد که از تقریباً 26،000 رستوران در یلپ که از ماه مارس بسته شده بودند ، اکنون 60٪ بسته به طور دائم بسته شده اند. این یک آمار تکان دهنده است و به نظر می رسد از پیش بینی ژوئن از ائتلاف مستقل رستوران حمایت می کند که ، در صورت عدم مداخله شدید بودجه دولت ، 85 درصد از رستوران های دارای مالکیت مستقل می توانند تحت این کار باشند.

داده ها: تجزیه و تحلیل Yelp Q2 از تعطیلی موقت و دائم تجارت در سایت خود

بارها و خرده فروشان نیز در مقایسه با سایر مقوله ها میزان تلفات بالایی را متحمل می شوند: 45 درصد از کافه ها و کلوپ ها به طور دائم تعطیل شده اند ، در حالی که 48 درصد از مشاغل در گروه خرده فروشی و خرید تعطیل شده اند.

خدمات حرفه ای و سایر افراد به مراتب بهتر

به گزارش یلپ ، برخی از مقوله ها عملکرد بهتری دارند و نرخ بستن دائمی کمتری را متحمل می شوند. این خدمات شامل خدمات حرفه ای ، حسابداران ، طراحی وب ، طراحی گرافیک ، خدمات درمانی و مشاغل مرتبط با آموزش است. این بدان معنا نیست که همه در این دسته ها خوب هستند ، به همان اندازه رستوران ها و خرده فروشی نیز بد نیستند.

طبق نظرسنجی ماه ژوئن اعضای SMB در سایت شبکه B2B قابل تنظیم ، 68٪ مشاغل محلی اکنون “باز” ​​هستند (تا درجات مختلف). فقط حدود 50٪ از مشتریان در زمان بررسی برگشت داده بودند و 48٪ از كاركنان نیز در لیست حقوق و دستمزد بودند. جالب تر از این ، یک نظرسنجی در ماه ژوئیه از مرکز تحقیقات NFIB نشان داد که تقریباً چهار چهارم از SMBs فروش خود را در 51٪ (یا بالاتر) از سطح قبل از همه گیر گزارش کرده اند. 44٪ اعلام كردند كه فروش 75٪ یا بهتر بوده و 11٪ گفتند كه نسبت به قبل از COVID بهتر عمل می كنند.

مطالب مرتبط  با کاهش تبلیغات ، تخمین هزینه جستجوی پرداخت شده در ایالات متحده توسط میلیارد ها کاهش می یابد

آغوش محوری

آن دسته از SMB هایی که زنده مانده اند و یا نسبتاً خوب کار می کنند ، به محوری تکیه داده اند. یک نظرسنجی از GetApp از 577 SMB نشان داد که “92٪ قریب به اتفاق از پاسخ دهندگان گزارش می دهند که محور حداقل از یک روش باشند ، در حالی که بسیاری از آنها به طرق مختلف محور هستند. فقط هشت درصد اصلاً محوری نبودند. ” در این گزارش از تعریف <500 جمعیتی SMB استفاده شده است ، بنابراین بدون شک برخی از شرکت های بزرگتر و پیشرفته تر در این نمونه حضور دارند.

منبع: بررسی GetApp از 577 SMB (ژوئیه 2020)

متداول ترین سازگاری ، تصویب کانال تحویل آنلاین جدید بود و به دنبال آن خدمات جدید مجازی و سپس خدمات تحویل آفلاین ارائه می شد. اکثریت قریب به اتفاق (96٪) اظهار داشتند که قصد دارند برخی از این سرویس ها و کانال های جدید را هنگامی که سرانجام همه گیر شود ، حفظ کنند. 43٪ تمام تغییرات ایجاد شده را حفظ می کند.

در این نظرسنجی بزرگترین چالش SMB در محور فعالیت عبارتند از: 1) فقدان کارمندان یا مهارت های داخلی برای اجرای ، 2) کمبود بودجه و 3) راه اندازی کانال های تحویل آنلاین جدید. اما در این بررسی مشخص شده است که SMB هایی که دارای اهمیت بوده اند ، نتایج قابل توجهی از فروش را نسبت به مواردی که نداشتند گزارش می دهند.

The post COVID-19 سیارکی است که مشاغل کوچک آمریکایی را شکست ، اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top