Cooler Screens در تلاش است تا مشکل “آخرین مایل” تبلیغات دیجیتال را حل کند

thumbnail

آینده خرید خرده فروشی مستلزم ادغام سخت تر تجربیات دیجیتال و درون فروشگاهی است. توزیع آنلاین موجودی کالاهای محلی یک نمونه است ، خرید-وانت آنلاین (“BOPIS”) یکی دیگر ، پرداخت رایگان صندوقدار آمازون Go سوم است.

موجودی و تبلیغات. یکی از نمونه های جالب توجه آوردن تجربیات دیجیتال به فروشگاه های فیزیکی ، از محصولات Cooler Screens مستقر در شیکاگو است که درهای یخچال دار معمولی را با صفحه های دیجیتالی جایگزین می کند که می تواند موجودی محصول را درون خود به نمایش بگذارد یا تبلیغات را به صورت پویا نمایش دهد. این هر دو یک پلت فرم کالا در فروشگاه و یک شبکه تبلیغاتی است.

والگرینز ، شریک عمده فروشی عمده Cooler Screens ، این پیشنهاد را ابتدا در شش فروشگاه در اکثر مناطق شیکاگو در سال 2019 خلبانی کرد و پس از آزمایش موفقیت آمیز ، آن را به 50 فروشگاه گسترش داد. والگرینز تصمیم گرفت براساس نتایج اولیه ، این فناوری را به 2500 مکان برساند.

صفحه نمایش دیجیتال کولر صفحه نمایش

منبع: صفحه های کولر

تولیدکنندگان عمده مواد غذایی و نوشیدنی. صفحه های خنک کننده درهای خنک کننده موجود را با نمایشگرهای IoT بدون هیچ هزینه ای برای خرده فروش بازگرداند. (با این وجود صفحه نمایش لمس نشده است.) مدل تجاری شرکت در درجه اول تبلیغات است – فروشندگان خرده فروشی را کاهش می دهند – اگرچه ممکن است در نهایت داده ها را به خرده فروشان مجوز دهد یا بفروشد. به دنبال گسترش توزیع برای خرده فروشان دیگر در سراسر ایالات متحده هستیم تا بتوانند موجودی تبلیغاتی و برداشت های بیشتری را به مارک ارائه دهند.

مطالب مرتبط  تلفن را انتخاب کنید ، نئو. چرا تماس با Analytics یکی از استراتژی های کم ارزش بازاریابی است.

Cooler Screens تاکنون با تبلیغ کنندگان عمده ای از جمله Coke ، Monster، Nestle، Tyson، Conagra، Chobani، Pepsi، Red Bull و تعدادی دیگر همکاری داشته است. جان Clavadetscher ، رئیس جمهور Cooler Screens ، به من گفت که این شرکت در حال حاضر تقریباً 100 مارک در اختیار دارد.

Clavadetscher توضیح داد که فروش محصولات ویترین در فروشگاه هایی با استفاده از صفحه های خنک کننده 50٪ تا 100٪ در مقابل محصولات مشابه در فروشگاه های منطقه قابل مقایسه بدون صفحه نمایش کولر رشد داشته است. وی همچنین گفت: آسانسور برای محصولات برند موجود در سایر قسمت های فروشگاه (به عنوان مثال ، بطری های بزرگتر و غیرقابل دوستانه کک) وجود دارد. Clavadetscher افزود: به محض وقوع نتیجه کامل Walgreens ، تبلیغ کنندگان قادر خواهند بود به 75 میلیون مصرف کننده برسند ، “معادل یک تبلیغ Super Bowl” هر ماه. ”

متنی اما شخصی سازی نشده است. نمایشگرها وقتی کسی در دو متری پرونده قرار نگیرد ، تبلیغات کامل و چند درب را نشان می دهد. هنگامی که مشتریان از آن آستانه عبور می کنند ، نمایشگرها به نمایش دیجیتال موجودی موجودی در پشت درب تغییر می کنند. در ابتدا این شرکت برای شخصی سازی تبلیغات ، با استفاده از دوربین و ردیابی چشم ، بر اساس سن و جنسیت در نظر گرفته بود ، اما از آن زمان به دلیل نگرانی از حریم شخصی کاهش یافته است.

تبلیغ کنندگان مکان هایی را براساس CPM خریداری می کنند. این شرکت انواع تحلیلی مانند داده های جمعیتی ، اندازه گیری های دستیابی و فرکانس و همچنین تأثیر فروش قابل مقایسه در فروشگاه را ارائه می دهد. Clavadetscher تأکید می کند که همه برداشت ها “100٪ تأیید شده” هستند و این سیستم عامل از مشکلات ایمنی برند رنج نمی برد.

مطالب مرتبط  با تجزیه و تحلیل تماس بیشترین بودجه جستجوی خود را بدست آورید

او استدلال می کند که صفحه های Cooler به تبلیغ مشکل تبلیغ “آخرین مایل” برای تبلیغ کنندگان دیجیتال که برای دسترسی به خریداران آفلاین مشکل تاریخی داشتند ، کمک می کند. و اگرچه در داخل فروشگاه های تبلیغاتی روی تلفن های همراه سعی شده است ، امکانات خلاقانه و مقیاس این امر را برای برندها کاملاً متفاوت کند.

چرا اهمیت می دهیم با وجود COVID-19 و رشد خرید آنلاین ، فروش درون فروشگاهی هنوز هم در سه ماهه اول سال 2020 89٪ از هزینه های خرده فروشی را به خود اختصاص داده است. در حالی که خواهیم دید تجارت الکترونیکی با سرعت سالم رشد می کند ، فروش آفلاین باقی خواهد ماند. در آینده قابل پیش بینی اگر به طور نامحدود نباشد ، تسلط خوبی دارد.

شبکه های دیجیتالی دیگری نیز در خارج از خانه وجود دارند ، اما هیچ چیزی در بازار دقیقاً مانند صفحه های خنک کننده نیست. درهای دیجیتالی هم فرصت آگاهی را در کنار کالاهای تجاری پویا در محل فروش در محل فروش ارائه می دهند.

The post Cooler Screens در تلاش است تا مشکل “آخرین مایل” تبلیغات دیجیتال را حل کند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top