Common Shopify خطاهای SEO و نحوه جلوگیری از آنها

thumbnail

صاحبان فروشگاه های Shopify که به دنبال به حداکثر رساندن دید ارگانیک خود هستند ، تعدادی از مشکلات برای حرکت را دارند که برخی از آنها ذاتی خود پلتفرم و برخی دیگر که در سایت های تجارت الکترونیکی معمول هستند ، نیست. غلبه بر این چالش های سئو در Shopify می تواند به فروشندگان در افزایش رتبه در Google و قابلیت جستجوی ارگانیک کمک کند.

هیچ گونه کنترلی بر روی پرونده robots.txt شما نیست

مشکل. Shopify به صاحبان فروشگاه اجازه نمی دهد پرونده robots.txt خود را ویرایش کنند. این یک مسئله است زیرا این پلت فرم URL های تکراری را برای محصولات مرتبط با صفحه مجموعه یا دسته ایجاد می کند.

کوین والنر ، بنیانگذار First صندلی دیجیتال ، به موتور جستجوگر زمین گفت: “راه حل ایده آل استفاده از دستورالعمل های robots.txt است که اجازه نمی دهند این صفحات را در وهله اول مسدود کنیم.” به URL صحیح محصول بازگردید ، این مانع از خراشیده شدن URL ها و نشانه گذاری بالقوه نشانی های اینترنتی کپی نمی شود.

راه حل ها: ویرایش موضوع Shopify ، همانطور که در راهنمای فنی ما در مورد راهنمای Shopify بحث شده است ، یکی از راه های حل این مسئله است. از طرف دیگر ، صفحات موجود در پرونده robots.txt شما نمی توانند با شخصی سازی بخش فایل طرح تم شما ، همانطور که در این صفحه راهنمای Shopify وجود دارد ، از موتورهای جستجو پنهان شوند.

والنر پیشنهاد کرد ، همچنین می توانید از برنامه هایی مانند نقشه سایت و مدیر NoIndex استفاده کنید تا برچسب های noindex را حذف کرده و آدرس های اینترنتی را از نقشه سایت خود حذف کنید. وی گفت: “متأسفانه این کار برای URL های محصول تکراری کار نمی کند ، اما برای چندین نوع صفحه خاص Shopify با مقدار کمی و بدون ارزش SEO کار می کند ، بنابراین این هنوز یک حرکت خوب است.”

مطالب مرتبط  شرکت در SMX 23-24 ژوئن ... به صورت رایگان!

مربوط: راهنمای خرید Shop SEO: نحوه افزایش ترافیک ارگانیک به فروشگاه شما

والنر همچنین توصیه کرد که صاحبان فروشگاه از پیوند دادن به URL های کپی شده در سربرگ ، پاورقی ، ستون های فرعی ، آرد سوخاری و متن موجود در صفحات خود خودداری کنند. اگر صفحات خاص پیوندهای مهمی به دست آورده اند ، صاحبان فروشگاه نیز می توانند با مدیر وب تماس برقرار کنند تا درخواست کنند که به URL مورد نظر پیوند دهند.

رتبه پایین در نتایج جستجوی نام تجاری

مشکل. کریس لانگ ، مدیر ارشد SEO در Go Fish Digital گفت: “اگر شرایط تجاری خود را از دست دادید ، این کلمات کلیدی پر درآمد و پر درآمد است که شما ترافیک ارگانیک را بدست نمی آورید.” Search Engine Land ، با افزودن اینکه دیگر خرده فروشان غیر معمولی نیستند که از سایت D2C خود برای جستجوی مارک استفاده کنند.

بحث کامل را در مورد مشکلات عادی Shopify SEO مشاهده کنید.

راه حل ها لانگ گفت: “صاحبان فروشگاه های Shopify می توانند داده های AdWords خود را مرور کنند تا اصطلاح های مارک تجاری را پیدا کنند که به خوبی تبدیل می شوند” ، اضافه کرد که کنسول جستجوی Google مکان خوبی برای شکار این شرایط خواهد بود. صاحبان فروشگاه سپس می توانند از این داده ها استفاده کنند تا صفحات نقشه برداری شده با آن شرایط در مناطق مهمی از جمله برچسب عنوان و محتوای صفحه بهینه شوند.

برندهایی که سایت های تجارت الکترونیکی آنها فقط یک پسوند سازمان خود هستند ممکن است در هنگام حل این مسئله کمی بیشتر در نظر داشته باشند. ران دیوریو ، مدیر کل فروشگاه اقتصاد اکونومیست ، با اشاره به اینکه: “ما در واقع شرایط مارک را با مادر بودن به اشتراک می گذاریم.” اقتصاد دان به عنوان یک انتشار آنلاین ، “ما می خواهیم آنها موفق شوند ، زیرا سرانجام قیف مردم را به سمت ما سوق می دهد ، اما ما همچنین برخی از مارک های مارک دار را داریم که دوست داریم ، و بنابراین این یک مذاکره است که بفهمیم چگونه می توان در مکان های مختلف معاف کرد. مطمئن باشید که شما تجربه مشتری را به حداکثر می رسانید ، مانند یافتن آنچه می خواهند به ترتیب مناسب و همچنین فرصت درآمد پیدا کنند. “

مطالب مرتبط  SEL 20200429

نقشه برداری نامناسب از کلید واژه

مشکل. سایت شما به هیچ وجه برای نمایش داده شدگان با هدف بالا رتبه بندی نمی کند ، یا صفحاتی که در نتایج جستجو نشان می دهند ، صفحاتی نیستند که با هدف جستجوی کاربران مطابقت داشته یا به بهترین وجه مطابقت داشته باشند.

راه حل ها “اطمینان حاصل کنید که برای هر کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، می دانید که SERP نشان می دهد: آیا صفحات محصول شما را نشان می دهد؟ آیا این صفحات دسته را نشان می دهد؟ ” لانگ گفت: “و سپس محتوایی را تنظیم کنید که در واقع آن هدف را برآورده کند.”

والنر گفت: “اگر نمی توانید صفحات محصول / مجموعه خود را برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی مهم قرار دهید و می بینید که مقالات وبلاگ در صفحه یک برای همین کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند ، به جای آنها سعی کنید آنها را در پست های وبلاگ قرار دهید.” ممکن است در صورت هدفمند کردن بر روی مقاله با هدف اطلاعات بهتر عمل کند. “

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • 4 راه برای سرعت بخشیدن به سایت Shopify
  • Google Smart Shopping: چگونه تفاوت آن با برنامه های خرید استاندارد است [Video]
  • چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]
  • لیست کامل جلسات Land with Live Search.

The post Common Shopify خطاهای SEO و نحوه جلوگیری از آنها برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top