CallRail’s Lead Center یک سیستم تلفنی مجازی و مرکز تماس برای SMB ها است

thumbnail

وقتی قفل انسداد COVID در ماه مارس آغاز شد ، نمایه های تجاری محلی Google شاهد کاهش چشمگیر درخواست ها و افزایش متناظر در تماس های محلی و کلیک های وب سایت بودند (افزایش 61 درصدی تماس ها). از آن زمان ، حجم تماس ها نوسان داشته اما طبق گفته CallRail ، هم اکنون در سطوحی تثبیت شده اند که 27٪ بیشتر از اوج قبل از همه گیری است.

مشاغل کوچک (SMB) به عنوان یک گروه در طول تاریخ پاسخگوی تلفن و بازگشت تماس ها کار خوبی انجام نداده اند. مطالعه 2016 در مورد فعالیت تلفن SMB نشان داد که فقط 38٪ تماس ها پاسخ زنده دریافت می کنند. 38٪ دیگر به پست صوتی ارسال شده و 24٪ هیچ پاسخی دریافت نکردند. قابل توجه است ، این مطالعه نشان داد که 70 درصد مشاغل کمتر از نیمی از تماس های خود را پاسخ می دهند.

تماس های از دست رفته یا برگشتی به معنای از دست دادن درآمد است. هزینه این سرویس ضعیف بسیار واقعی است. تحقیقی که توسط Aircall مستقر در انگلستان انجام شده است می گوید که “تقریباً 85٪ افرادی که به تماس های آنها پاسخ داده نمی شود تماس نخواهند گرفت” و تقریباً 70٪ افراد با یک شرکت که خدمات مشتری نامناسب است ارتباط برقرار می کنند.

رشد کل میزان مکالمه هفتگی

منبع: CallRail (2020)

تماس های از دست رفته یا برگشتی برای اکثر SMB ها برابر با درآمد از دست رفته است. این یکی از دلایلی است که «Google برای کسب و کار من» در حال آزمایش یک سابقه تماس 45 روزه است. این بسیار ابتدایی است و مانند ویژگی تماس های از دست رفته در تلفن های هوشمند کار می کند. هیچ قابلیت پیشرفته ، تجزیه و تحلیل یا رونویسی تماس وجود ندارد.

مطالب مرتبط  فیس بوک مخاطبان جدید خرید ، تبلیغات برچسب محصول اینستاگرام ، تخفیف های فروشگاه ها را آزمایش می کند

مرکز تماس مجازی برای SMB ها. به طور قابل توجهی پیچیده تر است مرکز جدید CallRail’s Lead. این ابزار ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و آنها را در یک سیستم تلفن نرم افزاری جدید و مرکز تماس مجازی برای SMB ها بسته بندی می کند. همچنین عناصر قابلیت فروش و CRM را با هم ترکیب می کند.

این شرکت می گوید این ایده آل برای مشاغل با 3 تا 20 کارمند است و هدف آن کمک به آنها برای مدیریت این میزان تماس افزایش یافته مربوط به COVID است. این به عنوان یک جایگزین کامل برای یک سیستم تلفن فیزیکی کسب و کار عمل می کند.

مسیریابی تماس با هر دستگاهی را انجام دهید. تماسها را می توان به هر دستگاهی اعم از تلفن همراه یا رایانه هدایت کرد. به سیستم تلفن فیزیکی احتیاج ندارد. این پلت فرم برای شروع یا دریافت تماس به شماره های ردیابی تماس Call Rail متکی است و شماره های ردیابی به عنوان شناسه تماس گیرنده خروجی هستند. این سیستم به یاد می آورد که کدام شماره ها توسط تماس گیرنده های خاص استفاده می شود و “شماره ای را که در آخرین تعامل با هر مشتری خاص استفاده شده است” به عنوان شناسه انتخاب می کند.

تاریخچه تعامل مشتری داشبورد مرکز لید

منبع: CallRail

سعی نمی کنید Salesforce باشید. این آرزو ندارد که یک سیستم CRM قابل رقابت باشد. اما طیف وسیعی از عملکردهای جالب فروش و بازاریابی وجود دارد ، از جمله:

  • ثبت تاریخ تعامل مشتری با تجارت
  • پیگیری منبع بازاریابی اصلی یا کلمه کلیدی جستجو و آخرین صفحه فرود بازدید شده قبل از اینکه مشتری تماس را آغاز کند
  • هرگونه برچسب یا یادداشت از تعاملات قبلی نماینده / کارمند با مشتری
  • ضبط صدا از همه تماس ها (یا در صورت تمایل ضبط انتخابی)
  • ایجاد خودکار یک پایگاه داده قابل جستجو از تمام مخاطبین
مطالب مرتبط  چگونه داده های موقعیت مکانی می توانند استراتژی بازاریابی شما را در طول COVID هدایت کنند [Video]

Lead Center همچنین فرم های پر شده و پیام های متنی را ضبط می کند و آنها را در پرونده مخاطب ادغام می کند. گپ در Q1 2021 ارائه می شود. یک برنامه تلفن همراه نیز به زودی راه اندازی می شود.

چرا اهمیت می دهیم رقبای زیادی در بخش ارتباطات تجاری و بخش های تلفن VoIP (“ارتباطات ابری”) وجود دارد. در میان آنها ، Vonage ، Aircall ، RingCentral و چندین نفر دیگر. CallRail اساساً با این محصول وارد بازار جدیدی می شود. این برنامه به دنبال کمک به SMB ها است که با استفاده از صفحه گسترده برای ردیابی تعاملات مشتری ، بهبود تجربه تماس با مشتری و اطمینان از پیگیری موثرتر هدایت مشتری ، از آن فرار می کنند.

آنچه برای بازاریابان بسیار جالب است توانایی اتصال ردیابی مکالمه متداول ، متصل به رسانه های خاص یا منابع بازاریابی (از جمله کمپین های جستجوی پرداخت شده یا صفحات فرود ارگانیک) ، به ابزاری برای فروش است که برای سادگی طراحی شده و هدف آن شرکت های نسبتاً کوچک است.

The Post CallRail’s Lead Center یک سیستم تلفنی مجازی است و مرکز تماس برای SMB ها اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top