Bing مدل های AI و زبان طبیعی را برای پیشنهاد خودکار ، مردم همچنین می پرسند اعمال می کند

thumbnail

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد بینگ اکنون از مدل های تولید زبان طبیعی (مدل هایی که متن تولید می کنند) برای بهبود خودکارگیری خود و ویژگی های People also Ask (PAA) استفاده می کند. این برنامه همچنین در حال گسترش استفاده از مدل های نمایش زبان طبیعی است تا ویژگی های برجسته سازی س questionال و برجسته سازی معنایی خود را در سطح جهان گسترش دهد.

پیشنهادات عبارت در زمان واقعی. پیشنهادات جستجوی خودکار ایجاد شده بینگ اکنون برای ارائه پیشنهادهای کامل عبارت به صورت بلادرنگ از پیش بینی مرحله بعدی Microsoft Turing Generation Language Generation (T-NLG) استفاده می کنند. این دامنه پیشنهادات خودکار را گسترش می دهد ، که همچنین ممکن است تجربه کاربر را بهبود بخشد.

بینگ از پیش بینی مرحله بعدی برای ارائه پیشنهاداتی فراتر از آنچه کاربران در طول تاریخ جستجو کرده اند ، استفاده می کند. منبع: بینگ.

در مثال بالا ، بینگ یک کلمه را برای تکمیل درخواست کاربر پیشنهاد می کند. به عنوان بخشی از هوش مصنوعی مایکروسافت در مقیاس ، این شرکت در حال ساخت مدل های یادگیری عمیق است که Bing را قادر می سازد تا در صورت لغو جستجو کند. پیش از این ، پیشنهادات خودکار محدود به اطلاعات پرسش های قبلی کاربران بود و محدود به کلمه فعلی تایپ شده بود.

مطالب مرتبط  SEL 20200603

ایجاد جفت پرسش و پاسخ برای PAA. بینگ همچنین از یک مدل تولیدی برای شناسایی جفت سوال-پاسخ در اسناد استفاده می کند. هنگامی که این اسناد در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، سپس از جفت های پرسش و پاسخ تولید شده برای تقویت جعبه PAA استفاده می شود (علاوه بر اطلاعات مربوط به سوالات مشابه قبلی که توسط کاربران پرسیده شده است) ، همانطور که در زیر مشاهده می شود.

در کادر Bing’s People also Ask (PAA) از یک مدل تولیدی برای تکمیل داده های س questionsالات مشابهی که قبلاً توسط کاربران پرسیده شده است استفاده می شود. منبع: بینگ.

سایر ویژگی ها به لطف مدل های زبان AI در سطح جهانی عرضه می شوند. بینگ با استفاده از مدل جهانی نمایش زبان تورینگ (T-ULR) ، پاسخ هوشمندانه خود را به بیش از 100 زبان گسترش داده است.

برجسته سازی معنایی ، که اطلاعات مربوط به توضیحات متا را در لیست های جستجو با متن پررنگ ارائه می دهد ، اکنون می تواند پاسخ ها را به همه زبانها نیز شناسایی و برجسته کند. این ویژگی قبلاً به تطبیق کلمات کلیدی در یک جستجوی جستجو بسیار وابسته بود ، که این مسئله هنگام ارائه سeryال به صورت س issueال ایجاد می شد.

مطالب مرتبط  20201019 SEL مختصر

چرا اهمیت می دهیم جعبه PAA و ویژگی های خودکار پیشنهادی بهبود یافته ، دو نمونه دیگر از کاربرد AI در پردازش و درک زبان طبیعی در صفحه نتایج جستجو هستند. با توسعه و پیشرفت مدل ها ، موتورهای جستجو می توانند محتوا و نحوه ارتباط آن با درخواست کاربر را بهتر درک کنند و این پیشرفت ها هم در لیست های جستجو و هم از ویژگی های صفحه نتایج جستجو وجود دارد.

مربوط:

  • بینگ می گوید که از آوریل شروع به استفاده از BERT کرده است
  • شیرجه رفتن عمیق به BERT: چگونه BERT موشکی را برای درک زبان طبیعی پرتاب کرد
  • سQالات متداول: همه چیز در مورد الگوریتم BERT در جستجوی Google

The post بینگ از هوش مصنوعی و مدل های زبان طبیعی برای پیشنهاد خودکار استفاده می کند ، مردم همچنین می پرسند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top