Auction Insights Visualizer می تواند جداول داده شما را به نمودارهای مفیدی تبدیل کند

thumbnail

Auction Insights Visualizer یک ابزار شخص ثالث رایگان است که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد با استفاده از گزارش های بینش حراج Google Ads خود نمودار ایجاد کنند. از آنجا که این داده ها در حال حاضر از طریق API در دسترس نیستند ، این ابزار ممکن است به کارشناسان PPC کمک کند تا این داده ها را برای سهامداران تجسم کنند. توسط آژانس تبلیغاتی دیجیتال Optmyzr ساخته شده است و برای استفاده از این ابزار ثبت نام لازم نیست.

Google Ads گزارش بینش حراج خود (در بالا) را به صورت جدول داده ارائه می دهد. Auction Insights Visualizer می تواند آن داده ها را گرفته و به نمودار تبدیل کند (در زیر).

چه کسی آن را ساخته و چرا. Auction Insights Visualizer توسط Shashank Tiwari ، مهندس ارشد در Optmyzr ساخته شده است. “مشتریان و دوستان ما در صنعت به طور دوره ای از ما می پرسند که آیا ابزاری برای کار با بینش حراج داریم و به جای اینکه منتظر بمانیم تا Google برای اضافه کردن داده ها در API صبر کند ، بنابراین ما می توانیم راه حل کامل را ایجاد کنیم ، تصمیم گرفتیم چیزی بسازیم اکنون این مسئله حداقل برخی از نقاط درد را برطرف می کند. ” مجموعه ای از نمودارهای قابل تنظیم که برای اشتراک با مشتری یا مدیر مناسب هستند.

مطالب مرتبط  گروه کنترل حریم خصوصی جهانی هدف موفقیت در جایی است که "ردیابی نکنید"

چگونه کار می کند ابتدا باید گزارش بینش حراج را که می خواهید تجسم کنید به دست آورید. به داشبورد Google Ads خود بروید ، سپس در زیر منوی کمپین ها در پانل پیمایش سمت چپ ، روی اطلاعات حراجی کلیک کنید. پس از ورود ، روی “بارگیری” (به سمت گوشه سمت راست و بالای پنجره) کلیک کنید ؛ یک منوی کشویی ظاهر می شود. روی “گزینه های بیشتر” کلیک کنید و گزینه های تقسیم بندی مورد نظر را اضافه کنید. سپس ، “عنوان و محدوده تاریخ” را انتخاب کنید و روی دکمه بارگیری کلیک کنید. توجه: چند روز باید در محدوده تاریخ شما باشد.

یک فیلم آموزشی برای Auction Insights Visualizer.

در مرحله بعد ، به بخش حراج بینایی Visualizer برگردید و فایلی را که از Google Ads بارگیری کرده اید بارگذاری کنید و Visualizer نمودار مرتبط را ایجاد می کند. کاربرانی که می خواهند این اطلاعات را بصورت منظم تجسم کنند ، می توانند از طریق Google Ads به صورت خودکار گزارش ها را با برنامه ریزی در گزینه های بارگیری ، تولید کنند. گزارش ها ذخیره نمی شوند ، بنابراین کاربران باید قبل از بستن صفحه نمودارها را چاپ یا بارگیری کنند. برای یک جستجوی جامع تر ، ویدیوی YouTube Optmyzr را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط  5 نکته برای شروع PPC بین المللی

چرا اهمیت می دهیم داده های حراج بینش به شما کمک می کند عملکرد را با سایر تبلیغ کنندگان شرکت کننده در مزایده های مشابه مقایسه کنید. روشی که Google Ads آن اطلاعات را ارائه می دهد ، از طریق یک جدول داده است ، ممکن است تفسیر آن دشوارتر از نموداری باشد که Auction Insights Visualizer می تواند ایجاد کند.

تجسم داده ها به این روش همچنین می تواند شما را در درک چگونگی تغییر رفتار رقیب در طول زمان قادر سازد. و گرچه راه حل های مشابهی وجود دارد (مانند اسکریپت Daniel Gilbert’s Auction Insights) ، این راه حل هر زمان که بخواهید نمودار ایجاد کنید به کار دستی آنچنانی احتیاج ندارد که می تواند به بهبود روند کار شما نیز کمک کند.

پست The Auction Insights Visualizer می تواند جداول داده های شما را به نمودارهای مفیدی تبدیل کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top