Apple Ratings به iOS 14 می آید ، چقدر مخل خواهد بود؟

Apple Maps در حال حاضر برای بررسی مشاغل محلی و محتوای مرتبط مانند تصاویر به Yelp و TripAdvisor اعتماد می کند. این می تواند با iOS 14 تغییر کند. سوال این است: برای شرکای اپل و به طور کلی “اقتصاد بررسی” چقدر مخل خواهد بود؟

بر این اساس ابتدا توسط 9to5Mac گزارش شد توییت، iOS 14 به کاربران این امکان را می دهد تا عکس های خود را اضافه کرده و به صورت محلی در اپل مپ یک کسب و کار را ارزیابی کنند. این محصول بین محصولات و خدمات تمایز ایجاد می کند و از یک سیستم شست وشوی دودویی بالا یا پایین مانند فیس بوک استفاده می کند ، نه یک سیستم درجه بندی یا امتیاز مانند Google.

بررسی ها برای برون سپاری بسیار مهم است. رتبه بندی و بررسی ، مانند خود نقشه ها در نهایت بسیار مهم هستند ، حتی برای سیستم عامل های شخص ثالث قدرتمند مانند TripAdvisor و Yelp نمی توان از آنها خارج شد. اکنون به نظر می رسد این فکر اپل باشد.

همانطور که در این پست از مایک بلومنتال با حضور آرون ویچه و دیوید میم بحث شد ، رتبه بندی های اپل به طور بالقوه می تواند به یلپ و TripAdvisor آسیب برساند. بازار این خبر را برای شرکای اپل بد می داند و ارزیابی های آنها در کوتاه مدت تأثیر می گذارد.

با این حال ، ما نمی دانیم که قراردادها چه می گویند یا چه مدت اپل قبل از اینکه احساس اعتماد به نفس کافی برای “کار خود را به تنهایی” کند ، رتبه ها را جمع خواهد کرد. ممکن است مدتی طول بکشد و بنابراین تأثیر واقعی در Yelp یا TripAdvisor در کوتاه مدت می تواند کم باشد. گوش به زنگ باشید.

مطالب مرتبط  17 راه PPC می تواند به تجارت شما در بقای بحران اقتصادی کمک کند

رابط کاربری Apple Ratings and Photos

منبع:BeauGiles

جلوگیری از بررسی های جعلی. جالبترین قسمت Apple Ratings تلاش آشکار این شرکت برای جلوگیری از تقلب در بررسی است. طبق 9to5Mac ، ”اپل وقتی می بیند شخصی چندین بار از مکانی بازدید کرده است ، از یادگیری ماشین روی دستگاه برای ارائه فرصت های رتبه بندی POI استفاده می کند. این شرکت همچنین برخی از بررسی ها را برای امتحان و جلوگیری از سو abuseاستفاده ها انجام خواهد داد ، مانند اینکه فقط رتبه بندی افرادی را که به طور فیزیکی از آن مکان بازدید کرده اند ، قبول می کند. ”

مشخص نیست که آیا این توصیف دقیقی از روش Apple Ratings است. اگر اینگونه باشد ، رسیدن اپل به نوعی “توده حیاتی” بیشتر طول می کشد. با این حال ، این می تواند در اقتصاد بررسی به صورت کاملاً مثبت اخلال ایجاد کند.

مشکل تقلب در بازبینی بسیار گسترده تر از آن است که مردم تصور می کنند. این در آمازون و گوگل بطور گسترده ای است و سالانه میلیون ها مرور دارد. این مشکل از هیچ یک از سیستم عامل های بزرگ چشم پوشی نمی کند و در TripAdvisor و Yelp نیز وجود دارد ، اگرچه آنها ظاهراً در تمیز کردن بررسی های جعلی کار بهتری انجام می دهند. مصرف کنندگان آگاهی فزاینده ای دارند اما هنوز فقط محدود به مسئله هستند.

ایجاد اعتماد با کاربران. Apple Maps میلیون ها کاربر در سطح جهان دارد و میلیاردها جستجو محلی ایجاد می کند. اما هرچه اپل در مورد موقعیت خود در مورد آیفون بگوید ، در کل کاربرد و کاربرد بسیار عقب تر از نقشه های گوگل است. Google Maps مرکز جستجوی محلی است.

مطالب مرتبط  زنان در جستجو: چرا متحدین و شبکه سازی حیاتی هستند

توسعه و ارائه رتبه بندی های آن به عنوان دقیق تر و بدون تقلب می تواند به تمایز Apple Maps به عنوان یک بستر جستجوی محلی در آینده کمک کند. من ایمیل های مربوط به Apple Ratings را با کورتیس بوید رد و بدل کردم که شرکت Objection.co به شما در شناسایی و حذف بررسی های آنلاین جعلی کمک می کند.

بوید گفت ، “اپل این مزیت را دارد که از ابتدا شروع می کند و از اشتباهات Yelp و Google یاد می گیرد.” وی افزود که اپل می تواند از چندین سیگنال برای تعیین صحت رتبه بندی از جمله موقعیت مکانی استفاده کند. “دسترسی به برخی از داده های سیستم عامل / سخت افزار ، داده های بی شماری را برای بررسی هوش مصنوعی فراهم می کند [in order to determine review validity]”

چرا اهمیت می دهیم باید منتظر راه اندازی رسمی Apple Ratings باشیم. اما اگر اپل بر اعتماد و دقت با استفاده از بازدید و سایر سیگنال ها تأکید کند ، می تواند به سایر سیستم عامل ها فشار بیشتری وارد کند تا اقدامات بیشتری برای پاک کردن نامه های ناخواسته بررسی در سایت های خود انجام دهند. این اتفاق خوشامدگویی در سراسر کشور خواهد بود.

به نظر می رسد اکنون سئوکاران محلی (و فروشندگان مدیریت اعتبار) بستر بررسی دیگری برای رسیدگی دارند. اینکه رتبه بندی بومی اپل چقدر حیاتی خواهد شد و آیا سئوکارها و مشاغل قادر به انجام هر کاری هستند – فراتر از ارائه یک تجربه خوب مشتری – برای دستیابی و تأثیر بسیار زیاد بر آنها ، باید منتظر ماند.

The post Apple Ratings به iOS 14 می آید ، چقدر مخل خواهد بود؟ اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top