an یک مرد آگهی در حال انجام جستجوی Google چیست؟ “

thumbnail
Prabhakar Rakhavan ، مدیر جدید جستجوی و دستیار Google.

تعدادی از جستجوگرها در توییتر نسبت به خبرهای دیروز واکنش نشان دادند مبنی بر اینکه Prabhakar Rakhavan با عدم اطمینان یا سردرگمی در حال جستجو و دستیار Ben Gomes است. این ممکن است نشان دهنده احترام به گومز و ناآشنایی با پیشینه راغوان باشد.

حرکت Gomes داوطلبانه است ، و این شرکت می گوید علاوه بر نقش جدید خود که در ابتکارات Google Training درگیر است ، به عنوان مشاور فنی برای جستجو درگیر خواهد بود.

ناآشنا با تاریخ راغوان. بسیاری از افراد احتمالاً شاهد تکه های کوتاه مانند این بودند که واقعیت این تغییرات را بدون اطلاع عمیق در مورد تاریخ طولانی راغوان و دانش عمیق جستجو ، نشان می دهد. وی به عنوان ساده ترین مقام اجرایی “که از سال 2018 محصول تبلیغاتی را هدایت کرده است” توصیف شده است.

با این حال با توجه به سابقه راغوان ، اجرای جستجو مطابق با تبلیغات و تجارت با شغل و پیش زمینه وی مطابقت دارد ، اگرچه تبلیغات هنوز هم به او گزارش می دهند. همانطور که ساندر پیچای ، مدیر عامل گوگل در ایمیل داخلی خود به کارمندان گوگل اشاره کرد:

از نظر پراباکار ، این نقش جدید تجربیات وی را با جستجوی محاصره کامل به ارمغان می آورد. او بیش از دو دهه از وسواس بیشتر در مورد الگوریتم ها و رتبه بندی صرف کرده است ، و ارتباط وی با جستجوی Google پیش بینی می شود … Google. وی متنی بنیادی را در زمینه جستجو منتشر کرد و سپس به رهبری تیم های جستجو در IBM و Yahoo ادامه داد. وی در سال 2012 به Google پیوست و – پیش از نقش فعلی خود – با تیم هایی در Research ، Geo و Google Apps همکاری کرد. عضو آکادمی ملی مهندسی ، پراباکار یکی از معتبرترین ذهنیت مهندسی در حوزه ما است. تجربه او در زمینه کار در بسیاری از مناطق محصول ما ، به او لنز مناسبی را می دهد تا درزهای بین آنها را پیدا کند.

35 سال از انتشارات فنی. با شروع تقریباً سال 1986 ، رغوان آرشیوی گسترده 35 ساله از مقالات فنی در زمینه جستجو و موضوعات مرتبط تولید کرده است. او همچنین نویسنده حداقل دو متن مرتبط با جستجو است: الگوریتم های تصادفی (1995) و مقدمه بازیابی اطلاعات (2008). اولی یکی از متون اصلی در این زمینه است که پیچای در یادداشت خود به کارمندان گوگل ارجاع داده است.

مطالب مرتبط  Shopify POS post-COVID را راه اندازی می کند ، Yelp ابزارهای omnichannel را برای SMB ها به بازار عرضه می کند

من طی تقریباً 20 سال که در مورد اینترنت و بازاریابی جستجو می نویسم چندین بار شخصاً ملاقات کرده ام. در حالی که دانش من در مورد جستجوی عمدتاً غیر فنی است ، من همیشه تحت تأثیر ظرفیت او برای تفکر و گفتگو استراتژیک در مورد جستجو به عنوان یک ابزار اجتماعی و ابزار مصرفی روزانه و نه تنها “صحبت کردن” از فناوری زیر هود قرار گرفتم. .

مطالب مرتبط  آیا اپل در مورد جستجو واقعی است و قصد دارد Google را به کار بگیرد؟

معدود واجد شرایط بودن. او همچنین به عنوان کسی که ارتباط بین اینترنت و دنیای جسمی را کاملاً درک کرده بود ، مرا تحت تأثیر قرار داد و سعی داشت این دو را در آزمایشگاه های تحقیقاتی یاهو نزدیکتر کند. این مطمئناً چیزی است که همه ما امروز آن را اعطا می کنیم: جستجوی محلی / جستجوی نزدیک من.

من نمی توانم با مهارت او به عنوان یک مدیر مردم صحبت کنم ، اما شکی نیست که وقتی درک عمیق از جستجو صورت می گیرد ، تعداد کمی از افراد در جهان وجود دارند که با دانش و مهارت های راغوان مطابقت داشته باشند.

چرا اهمیت می دهیم Raghavan فردی فروتنی است که این عملکرد اصلی را در Google به عهده می گیرد – او احتمالاً دومین مدیر اجرایی مهم بعد از مدیرعامل ساندر پیچای است – در زمانی که گوگل در حال پیشرفت است اما با چالش های جدی روبرو است ، از کارمندان فعال و جمع آوری مالیات های اروپایی گرفته تا وکلای عمومی ایالتی آمریکا که می خواهند شرکت را به هم بزنند.

پست “یک مرد تبلیغاتی که جستجوی Google را انجام می دهد چیست؟” برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top