Amazon Posts: تجربه خرید مبتنی بر خوراک در آمازون

thumbnail

آمازون به عنوان بخشی از کارنامه رو به گسترش خود ، تجربه خرید مبتنی بر خوراک را با آمازون پست ارسال کرده است. در اینجا شرح مختصری از برنامه ، وضعیت فعلی ابزارها و قابلیت ها و اینکه مارک ها چگونه باید به آن نزدیک شوند حرکت می کند به پیش می رود.

آمازون پست چیست؟

Amazon Post به عنوان بتا در سال 2019 منتشر شد ، یک تجربه جدید کشف برند است. این ویژگی از شیوه زندگی یا تصاویر مارک تجاری به عنوان خلاقیت هنگام خریدن خریداران در صفحه جزئیات محصول استفاده می کند. پست ها را می توان در صفحه جزئیات نام تجاری یک تبلیغ کننده ، صفحات جزئیات مربوط به نام تجاری ، فید پست های مبتنی بر طبقه بندی و فیدهای مربوط به پست های مرتبط به طور مستقیم در صفحه جزئیات محصول (PDP) یافت. این خوراک در اصل یک تجربه خرید ، هدایت شده توسط محتوای مارک دار ، به طور مستقیم در دامنه Amazon.com ایجاد می کند.

منبع تصویر: آمازون

چگونه مارکها باید به پستها نزدیک شوند

آمازون واقعاً از تبلیغ کنندگان می خواهد که به تجارب جدید برندسازی خود تکیه کنند ، بنابراین این امر باعث می شود که مارک های تجاری بسیار آسان شوند. آمازون با استفاده از همان مشخصات خلاق مانند سایر کانالها ، مانند فیس بوک ، مارک هایی را که قبلاً محتوا ایجاد می کنند ، ساده کرده است تا مستقیماً در آمازون بارگیری کنند تا در پست ها شرکت کنند. برای تشویق بیشتر مشارکت ، آمازون این مکان را به صورت رایگان (حداقل در حال حاضر) به مارک ها ارائه می دهد. اکنون برندها باید از این دوره بدون هزینه استفاده کنند. هنگامی که آمازون می تواند این تجربه را با خریداران به شدت درگیر کند ، احتمالاً از آن استفاده می شود.

نکته اساسی که باید در نظر داشته باشید اینست که پست ها واجد شرایط نمایش PDP های مرتبط هستند ، به این معنی که رقبا می توانند پست های مربوط به صفحه را برای یکی از محصولات شما نشان دهند. برای محافظت از PDP های خود در برابر مارک های رقیب ، همه مارک ها باید در صورت داشتن محتوای موجود قابل استفاده ، اقدام به راه اندازی یک کمپین کنند. برای اینکه پست های خود را به سطح بعدی برسانید ، برخی از انحرافات خلاقانه از وثیقه های برند دیگر را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مشتریان طنین انداز است. حتی اگر محتوای آمازون پست مانند برخی از سیستم عامل های اجتماعی پرداخت شده به نظر برسد ، تعامل اجتماعی ارائه نمی دهد و با کانال هایی مانند Facebook و Instagram با روش های کلیدی متفاوت است. یکی این است که کاربران در سکویی قرار دارند که در درجه اول برای خرید استفاده می شود ، نه شخصی که در درجه اول برای تعامل اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر اینکه ، این تبلیغات به جای اینکه بین عکس یا پست دوستان و خانواده باشد ، احتمالاً در کنار یک رقیب نشان داده می شوند. با توجه به این دو تفاوت در ذهن ، ارزشمند است که برخی از انواع آگهی ها را با تماس های واضح تر برای اقدام یا تمایز بیشتر محصول / مارک خاص بکار ببرید.

مطالب مرتبط  دلیل وب سایت ها از دست دادن ترافیک ارزشمند گوگل است

گزینه های هدف گذاری و اندازه گیری

با هر مکان تبلیغ رایگان ، معمولاً یک یا دو تجارت وجود دارد. برای آمازون پست ، معاملات مبادله گزینه های محدودی برای ارزیابی هدف و عملکرد است. آمازون به صورت خودکار دسته بندی تبلیغات می کند ، بنابراین مارک ها کنترل مستقیمی روی برچسب های دسته بندی برای ارسال های خود ندارند. علاوه بر این ، آمازون داده های محدودی را در مورد نحوه عملکرد این مکان ها ارائه می دهد و فقط برداشت ، کلیک و نرخ کلیک در دسترس است. تبلیغ کنندگان هیچ گونه بینشی از درآمد و سفارشات ندارند و درک این موضوع که چطور این جایگاه ها در مشاغل کلی نقش دارند ، کاری دشوار است.

مطالب مرتبط  20201021 SEL مختصر

چالش ها

هیچ مشکلی ذاتی در ایجاد پست وجود ندارد. اصلی ترین چالش پیش روی آمازون پست تغییر رفتار خریداران است. آمازون مدتهاست که یک سایت مستقر در معامله است که در آن مصرف کنندگان می خواهند با قیمت کم چیزی را دریافت کنند و سریع تحویل داده شوند. طی دو سال گذشته ، آمازون تلاش کرده است تا با اجازه دادن به برندها ، داستان خود را از طریق Stores ، Betas Sponsored Brand و سایر برنامه ها تغییر کند تا رفتار مصرف کننده را تغییر دهد. با این وجود ، مگر اینکه آمازون بتواند این اجزا را بومی تر و با تجربه خریدار یکپارچه سازد ، فرصت های محدودی برای مارک های تجاری با مشتریان بالقوه وجود دارد.

خط آخر

اگر مارک شما محتوای اجتماعی ایجاد کرده است ، افزودن آمازون پست به ترکیب کانال راهی آسان برای گرفتن برخی از املاک و مستغلات در یکی از جدیدترین مکانهای آمازون است. با پرداخت هزینه فعلی ، از هرگونه یادگیری خلاقانه در حالی که نمی خواهید برای آنها هزینه بپردازید ، بهره ببرید ، اما انتظار ندارید یک تن از بینش های مربوط به مشارکت یا درآمد را به دست آورید. با نگاه به تصویر بزرگتر ، آمازون در حال خرید سرمایه گذاری در یک تجربه خرید برند در سراسر پلتفرم خود است و ارسال ها به عنوان معرفی کننده ویژگی ها و راه های اضافی برای مشارکت در خریداران سرمایه گذاری خواهد شد.

The post Posts Amazon: یک تجربه خرید مبتنی بر خوراک در آمازون برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top