Adthena راه حل بینش جستجوی محلی گرانول را راه اندازی می کند

thumbnail

سکوی جستجوی اطلاعات Adthena با راه حل جدیدی به نام Local View در دسترس نیست. این طراحی شده است تا داده های مفصلی در مورد چگونگی جستجوی افراد در محلی و همچنین بینش رقابتی در مورد کپی تبلیغات و هزینه در بازارهای محلی به بازاریابان ارائه دهد.

Local View می تواند هدف جستجوی محلی را در DMA ، ایالت ، شهر یا سطح محلی دیگر و همچنین کپی تبلیغات رقبا ، بینش CPC و CTR در سطح محلی برجسته کند.

چرا اهمیت می دهیم این راه اندازی در حالی انجام می شود که Google به دلیل نگرانی درباره حریم خصوصی ، داده های جستجوی جستجوی کمتری را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد و رفتارهای مصرف کننده به دلیل همه گیری ، با رفتارهای محلی تحت تأثیر تغییر محدودیت ها ، به طور اساسی تغییر کرده است.

این شرکت می گوید بازاریابان تنوع بیشتری در فعالیت جستجو در هر سطح محلی مشاهده می کنند. Ahsley Fletcher ، معاون بازاریابی در Adthena ، گفت: “تبلیغات خاص موقعیت مکانی شما باید سازگار شود و در آنجا باشد و باید توسط این تغییرات اطلاع داده شود.” “با Local View ، ما می توانیم به شما نشان دهیم که مخاطبان شما از نظر جغرافیایی به دنبال چه چیزی هستند ، کپی تبلیغات بهترین عملکرد را دارد و شما واقعاً با چه کسانی رقابت می کنید و شفافیت موردنیاز را برای جستجوی مبتنی بر مکان فراهم می کنید.”

مطالب مرتبط  چگونه داده های موقعیت مکانی می توانند استراتژی بازاریابی شما را در طول COVID هدایت کنند [Video]

این همچنین شامل نمای روز تفریحی مربوط به زمانی است که شما و رقبای خود با شرایط اصلی مناقصه می کنید ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. از این داده ها می توان برای آگهی پیشنهاد خود و همچنین شرکا یا شرکت های وابسته استفاده کرد.

تبلیغ کنندگان می توانند فعالیت را با توجه به شرایط خود توسط دستگاه مشاهده کنند ، یا همانطور که در اینجا فعالیت “کل بازار” در فضای رقبا نشان داده شده است. برای بزرگنمایی کلیک کنید. منبع: Adthena

چگونه کار می کند سیستم های Adthena با اسکن وب سایت و کلمات کلیدی رقبا ، نقشه ای از اصطلاحات مربوط به آن را ایجاد می کنند. سپس صفحات جستجوی گوگل را از طریق آدرس IP محلی در سطح بازار محلی برای یافتن این اصطلاحات اسکن می کند و لیست آگهی های ارگانیک و متنی را روزانه می کشد (گزینه ای برای به روزرسانی ساعتی داده ها وجود دارد). هوش مصنوعی بر اساس محبوبیت یک س theال ، فرکانس تراشیدن را تعیین می کند.

بازاریابان می توانند مناطق سفارشی ایجاد کنند – به عنوان مثال شهرهای فرودگاه یا مناطق فروش. Local View همچنین می تواند فرصت هایی را که این شرکت “Lone Rangers” می نامد – نتایج جایی که اکنون تبلیغات در آن نمایش داده می شوند – شناسایی کند.

عکس صفحه زیر (برای بزرگنمایی کلیک کنید) عملکرد دسک تاپ را برای عبارات برتر کپی تبلیغاتی که توسط یک مارک استفاده می شود ، نشان می دهد و به دنبال آن عبارات برتر مورد استفاده در تبلیغات رقبا در یک منطقه خاص است.

مطالب مرتبط  SEL 20200416
نمای محلی عبارات برتر را در نسخه تبلیغاتی خود و رقبای شما در سطح محلی نشان می دهد. برای بزرگنمایی کلیک کنید. منبع: Adthena

از موارد استفاده کنید. Adthena شش مورد مختلف موارد استفاده برای بینش Local View را برجسته می کند: عبارات جستجو ، کپی تبلیغات و تفاوت های زبان محلی ، تهدیدهای رقبا ، فرصت های شریک و بینش های استراتژیک مانند آب و هوا و سیستم های رویداد محلی. برای مثال می توان از داده های اصطلاحات جستجوی محلی برای درک میزان نفوذ نام تجاری در سطح محلی ، مشاهده روند جستجوی محلی و همچنین میزان جستجوی نزدیک به من برای فرصت های فروشگاه محلی استفاده کرد.

دانیل شفارد ، مدیر بازاریابی جهانی محصولات Adthena ، هفته گذشته در یک نمایش محصول گفت: “یکی از جالب ترین موارد استفاده برای من استفاده از جستجوی پرداخت شده برای تأیید اعتبار تبلیغات رادیویی و تلویزیونی است.” “همانطور که می دانید ، نسبتاً واضح است که تلویزیون و رادیو به تبدیل و ترافیک واقعی نسبت داده شود. بنابراین اگر شرایط خاصی در تبلیغات تلویزیونی شما ، در تبلیغات رادیویی شما ذکر شده باشد ، چه کاری می توانیم انجام دهیم ، می توانیم ببینیم کاربران در جستجوی این اصطلاحات هستند ، با کلیک بر روی تبلیغات شما که این اصطلاحات را نیز ذکر می کنند ، به شما کمک می کنند تا میزان تأثیرگذاری تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را تأیید کنید. است.

The post Adthena راه حل بینش جستجوی محلی دانه ای را راه اندازی کرد appeared first on موتور جستجو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top