A Corona Xmas: چرا فروشگاه های فیزیکی در فصل تعطیلات خرید آنلاین را تأمین می کنند

thumbnail

یک سوال سوزان در این فصل تعطیلات این است که آیا مردم به فروشگاه های فیزیکی بازمی گردند یا به طور عمده همه چیز را بصورت آنلاین خریداری می کنند؟ فرمول مری میکر: چند درصد از هزینه های خرده فروشی به صورت آنلاین جابجا می شود؟ اما این روایت دودویی “آجر و ملات در برابر تجارت الکترونیکی” خام است و نمی تواند از نقشی که فروشگاه ها در ایجاد فروش آنلاین بازی می کنند ، قدردانی کند.

در واقع ، یک سوال جالب تر این است که خرده فروشان سنتی تا چه اندازه قادر به استفاده از فروشگاه های فیزیکی برای مزیت رقابتی در نبرد با آمازون و سایر بازی های الکترونیکی خالص هستند؟ در گذشته ، خرده فروشان دارای فروشگاه و تجارت الکترونیکی با آنها P & L های مختلف و تیم های عملیاتی جداگانه به عنوان کانال هایی کاملاً مجزا رفتار می کردند. فقط اخیراً خرده فروشان عمده چگونگی پشتیبانی فروشگاه ها و تجارت الکترونیکی از یکدیگر را تشخیص داده و شروع به ادغام این تلاش ها کرده اند (به عنوان مثال ، وانت حاشیه ای و دیدن فروشگاه های فیزیکی به عنوان مراکز توزیع آماده).

فرض اصلی کار این است که تقریباً تمام خریدهای تعطیلات به صورت آنلاین اتفاق می افتد و فروشگاه ها نقش محدود یا ثانویه را بازی می کنند. این می تواند متن را از نظر حجم دلار در مقایسه با سالهای گذشته تلنگر کند. با این حال ، حتی اگر اکثر خریدها به صورت آنلاین اتفاق بیفتد ، حضور فروشگاه های محلی به طور قابل توجهی در تصمیم گیری مصرف کننده نقش دارد.

آیا Prime Day سایبرویک را می کشد؟

خریداران در این فصل تعطیلات به احتمال زیاد نسبت به سال گذشته از نظر بودجه ، انتخابی تر و تکانشی کمتری دارند – به خصوص اگر بیشتر خریدها به صورت آنلاین انجام شود ، جایی که مرور و خرید خود به خودی معمولاً کمتر است.

یک نظر سنجی از 2000 بزرگسال که درباره نیت خرید روز کارگر س askingال می کنند ، می تواند پیش بینی رفتار خرید در تعطیلات در آینده باشد. این بررسی نشان داد که 49٪ از مصرف کنندگان گفته اند که هزینه کمتری نسبت به سال گذشته دارند. فقط 6٪ انتظار داشتند بیشتر هزینه کنند.

از این رو می توانیم برون یابی کنیم – مگر اینکه پیشرفت چشمگیری در اقتصاد حاصل شود – که خریداران تعطیلات نسبت به سال گذشته انتخاب و آگاهی بیشتری دارند. این به معنای تخفیف فراگیر در یک طرف حمل و نقل رایگان برای خریداران باهم است. با این حال خرده فروشان ماه ها برای افزایش فروش آنلاین تخفیف گذاشته اند ، بنابراین ممکن است مصرف کنندگان به مشوق های بیشتری نیز نیاز داشته باشند.

در حوزه تبلیغات آنلاین ، احتمالاً شاهد رقابت تهاجمی بین بازاریابان خرده فروشی برای دید در بالا و پایین قیف خواهیم بود. و این همه احتمالاً خیلی زودتر از این سال اتفاق می افتد ، زیرا خرده فروشان به دنبال هر مزیتی برای بالاتر رفتن از سر و صدای رقابتی هستند. همانطور که داده های IAB این هفته نشان می دهد ، Google و Facebook احتمالاً ذینفع مستقیم این افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال خواهند بود.

جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و تعطیلات مربوط به خرید به طور بالقوه در سال جاری شاهد حجم خرید متمرکز کمتری خواهند بود. گزارش شده است که Amazon Prime Day در ماه اکتبر در حال آمدن است ، این بدان معناست که رقبا نیز همزمان فشار تبلیغاتی خواهند داد. اگر مردم زودتر پول خود را خرج کنند ، این رویداد ممکن است باد فروش سنتی Cyberweek را از بین ببرد.

گرسنگی برای خرید عادی ، بلکه ترس

اگر تجربه سیاه جمعه در فروشگاه وجود داشته باشد ، در مقایسه با سالهای گذشته بسیار بی صدا خواهد بود. بر اساس نظرسنجی جدید مصرف کنندگان چند کشور از شرکت راه حل های بازاریابی داخل فروشگاه Mood Media ، تقریبا نیمی از مصرف کنندگان ترس از ابتلا به COVID را در فروشگاه خود ابراز می کنند.

مطالب مرتبط  بینگ به صفحات نتایج جستجو CDC coronavirus self checker chatbot را اضافه می کند

اکثر مردم می گویند هنوز به بازار نمی روند

منبع: نظرسنجی مصرف کننده Morning Consult در آگوست 2020 ، n = 2200 مصرف کننده

تقاضای مصرف کننده متمایل به عادی خرده فروشی و ترس در ایالات متحده وجود دارد. در کشورهایی که همه گیر شده است ، مصرف کنندگان در حال بازگشت به فروشگاه ها هستند. بررسی Mood Media نشان داد که 71٪ از پاسخ دهندگان جهانی اظهار داشتند که اکنون از بازگشت به فروشگاه ها احساس راحتی می کنند. این امر تا حدی به اقدامات احتیاطی ایمنی خرده فروش بستگی داشت.

این بررسی همچنین نشان داد که 67٪ از خریداران جهانی قبلاً به فروشگاه های غیر ضروری خرده فروشی بازگشته اند. این رقم در ایالات متحده 60٪ بود. به نظر می رسد که این با سایر داده های نظرسنجی که نگرانی گسترده را نشان می دهد متناقض است. فقط 10٪ گفتند که “پس از پایان همه گیری همه گیر” هرگز به عادت های قدیمی خود (احتمالاً خرید خرده فروشی سنتی) باز نخواهند گشت.

همانطور که نشان داده شد ، درصد زیادی از مصرف کنندگان آمریکایی هنوز از مراجعه به فروشگاه های خرده فروشی ابراز نگرانی می کنند. نظرسنجی اواخر ماه آگوست Morning Consult نشان داد که فقط 36٪ از مصرف کنندگان مایل به بازدید از یک مرکز خرید در 2 تا 3 ماه آینده هستند. و اگر مصرف کنندگان مطابق با آن نگرش رفتار کنند ، فروشگاه ها نسبت به سال گذشته شاهد ترافیک پا به میزان قابل توجهی خواهند بود.

تخفیف در فروشگاه خرید بهبود یافته است

منبع: اطلاعات ترافیک پا Gravy Analytics

ترافیک پا ، “لمس و احساس”

با این وجود ، اطلاعات مربوط به ترافیک پا از Gravy Analytics نشان می دهد که فروشگاه های تخفیف دار و مراکز فروش بهتر از فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید سنتی بهبود یافته اند ، زیرا مصرف کنندگان با ارزش در تعداد بیشتری به مکان های مراجعه حضوری بازمی گردند. همانطور که نمودار بالا منعکس می کند ، ترافیک پا برای این دو دسته در اوایل فوریه یا بالاتر از سطح قفل است. با این حال ، ترافیک پای فروشگاه های بزرگ 15٪ کاهش یافته و مراکز خرید معمولی 12٪ تخفیف دارند.

تحقیقات گذشته نشان داده است که چرا بسیاری از مصرف کنندگان خرید در فروشگاه های فیزیکی (از جمله Gen Z) را ترجیح می دهند. طبق نظرسنجی Mood Media ، مصرف کنندگان از این موارد قدردانی می کنند:

  • توانایی لمس ، احساس و امتحان محصول – 47٪
  • راحتی خرید فوری خرید خانه – 47٪
  • توانایی مرور و کشف چیزهای جدید – 36٪

طبق یک مطالعه جداگانه ، 62 درصد از خریداران اگر بتوانند کالای خود را در فروشگاه محلی پس دهند ، به احتمال زیاد خرید تجارت الکترونیکی را انجام می دهند. (و پس از آنجا آنها تمایل به خرید اضافی دارند.)

این نکته اصلی و منبع مزیت خرده فروشان سنتی است که به صورت آنلاین فروش می کنند. به عنوان مثال Target و BestBuy ، رشد سه گانه تجارت الکترونیکی دیجیتال را در سه ماهه دوم گزارش دادند. اما این امر با وجود فروشگاه ها به میزان اندکی تأمین می شد.

خریدار عرفانی ، “ROBO-BOPIS”

فراتر از تجارت مستقیم الکترونیکی ، بسیاری از خریداران از اینترنت به عنوان ابزاری برای یافتن محصولات به صورت محلی و کمک به کمترین زمان صرف شده در فروشگاه ها استفاده می کنند. BOPIS و وانت حاشیه ای برای تأمین رضایت فوری (یا تقریباً فوری) خریدهای داخل فروشگاه با سهولت و کارایی خرید آنلاین کار می کنند. خریداران می توانند امروز محصول را به صورت محلی دریافت کنند (و احتمالاً فردا آن را پس می دهند) بدون اینکه مجبور به گشت و گذار در راهروها و تعیین محل محصول روی خود باشند.

مطالب مرتبط  Google موقعیت خود را برای تسلط بر "اقتصاد O2O" تعیین کرد

Bazaarvoice گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد مصرف کنندگان اکنون بیشتر به خرید از فروشگاه های محلی (بخوانید: SMB) ، به صورت آنلاین یا خاموش ، متمرکز شده اند. همچنین نشان می دهد که اینترنت در خرید آفلاین بسیار بیشتر از هر زمان دیگری نقش دارد. در حالی که مردم از روزهای ابتدایی اینترنت قبل از خرید محلی تحقیق آنلاین می کردند ، اکنون اکثریت زیادی این کار را انجام می دهند – تحقیق آنلاین ، خرید آفلاین (ROBO).

فراتر از جستجوی دستورالعمل ها ، ساعات کاری یا بررسی محصولات و خدمات ، این فعالیت آنلاین به آفلاین در چک موجودی محصولات نیز نشان داده می شود. در سال 2019 ، طبق نظرسنجی تحت حمایت Google ، 46٪ از خریداران قبل از ورود به فروشگاه موجودی آنلاین را تأیید کردند. در اواسط قفل کردن ، گزارش داد که جستجوها با استفاده از عبارت “موجود” بیش از 70٪ در ماه آوریل افزایش یافته است. و گرچه این شامل خرده فروشان آنلاین است ، اما به ویژه فروشگاه های محلی را هدف قرار می دهد.

در این محیط پر اضطراب ، مصرف کنندگان نمی خواهند وقت تلف کنند و یا به فروشگاه ها مراجعه می کنند تا فرصت مورد نظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل است که داده های موجودی می توانند تفاوت ایجاد کنند ، چه به صورت آگهی های موجودی محلی (LIA) یا صفحات فرود خاص محصول برای اقلام مورد تقاضا.

تبلیغات محلی و “نمایشگاه”

علاوه بر LIA ، تبلیغات نمایشگر موبایل مبتنی بر مکان بازدید از فروشگاه – و فروش تجارت الکترونیکی را ایجاد می کند. مطالعه سال 2019 توسط Numerator و GroundTruth گزارش داد که 66٪ از افرادی که در معرض کمپین های تبلیغاتی نمایشی مبتنی بر مکان قرار دارند ، در نهایت خرید خود را از فروشگاه یا آنلاین انجام داده اند. تقریباً 28٪ از آن گروه از یک رقیب به صورت آنلاین یا در فروشگاه خرید کرده اند. اما در میان کسانی که به فروشگاه ها می روند ، 94٪ عظیم خرید کرده اند. این کمپین ها برای خرده فروشان عمده در سه حالت عمودی برگزار می شد: زیبایی ، بهسازی منزل و کالاهای عمده.

جالبتر از همه ، کاربران موبایل نشان داده اند که این کمپین ها “25٪ بیشتر از آنهایی که تبلیغ نشان داده نمی شوند ، می توانند از آن خرده فروش آنلاین خرید کنند.” به عبارت دیگر ، تبلیغ تبلیغات خرده فروشی محلی ، فروش آنلاین ایجاد می کند.

این امر نشان دهنده وابستگی متقابل و رابطه همزیستی فروشگاه ها و تجارت الکترونیکی است. مصرف کنندگان در مورد خرید آنلاین یا محلی به طور فزاینده ای مورد علاقه هستند. اما اشتباه نکنید ، فروشگاه ها در این معادله بسیار مهم هستند.

مارک های معروف و وجود فروشگاه های فیزیکی اعتماد به نفس مردم را برای خریدهای اینترنتی فراهم می کند که در صورت لزوم می توانند به صورت محلی برگردانند. و در یک چشم انداز خرده فروشی پس از COVID ، بازرگانان ممکن است فکر کنند که فروشگاه هایشان در درجه اول “نمایشگاه ها” و مراکز تحقق است ، جایی که مصرف کنندگان می توانند محصولی را که در نهایت به صورت آنلاین خریداری می کنند لمس کنند و احساس کنند یا تحویل بگیرند.

The post Corona Xmas: چرا فروشگاه های فیزیکی خرید آنلاین را در این فصل تعطیلات تأمین می کنند appeared first on موتور جستجوگر سرزمین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top