8 عامل اصلی رتبه بندی گوگل – راهنمای جستجوگرها

thumbnail

انجمن همیشه به دنبال عوامل جدید رتبه بندی است و ما تاکنون بیش از دویست عامل از آنها را کشف کرده ایم. اما ممکن است صدها مورد دیگر واقعاً توسط Google استفاده شود. خوشبختانه ، ما مجبور نیستیم روی همه آنها کار کنیم. وزن اکثر آنها در SEO بسیار کم است و اغلب به عنوان سیگنال های رتبه بندی از آنها استفاده می شود. در عوض ، در اینجا لیست مشخصی از فاکتورهای رتبه بندی Google وجود دارد که هر یک از آنها می تواند استراتژی بهینه سازی جستجو را ایجاد کند یا از بین ببرد.

1. بک لینک

حتی اگر گوگل قصد دارد در آینده از بک لینک ها دور شود ، آنها همچنان مهمترین عامل رتبه بندی برای صفحات شما هستند. با این تفاوت که استفاده از استراتژی های جستجوگرها برای کلاه سیاه بسیار خطرناک است – پیوندهای شما باید از طریق وب سایت های دارای اقتدار بالا مشابه وب سایت های شما باشد. بعلاوه ، برخی از اختراع ثبت شده گوگل می گویند که طراوت و ترافیک ممکن است از معیارهای مهم پیوند لینک باشد.

استراتژی بهینه سازی

کارآمدترین راه برای افزایش مشخصات بک لینک ، وام گرفتن ایده های بک لینک از رقبای جستجوی خود است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که SEO SpyGlass را راه اندازی کنید ، به آن بروید مقایسه دامنه> تقاطع پیوند، و تعدادی از رقبای برتر خود را اضافه کنید. این ابزار بک لینک های رقبا را تجزیه و تحلیل می کند و شکاف بک لینک را پیدا می کند – وب سایت هایی که به رقبای شما لینک می شوند ، اما نه شما. این وب سایت ها اهداف اصلی شما برای دسترسی هستند. با مشاهده چگونگی پیوند آنها به وب سایتهای دیگر در مکان شما ، به احتمال زیاد پیوندهای شما را نیز میزبانی می کنند.

2. اشباع معنایی

محتوای سئو سایت شما باید شامل مقدار مناسبی از کلمات کلیدی ، موجودیت ها و تصاویر مربوطه برای طول نسخه باشد. این محتوا نباید پر شود ، مانند زمان های قدیمی جستجوگرها ، بلکه باید یک کپی با صدای طبیعی باشد که به سبک آموزنده نوشته شده است.

استراتژی بهینه سازی

اینکه بفهمید دقیقاً کدام کلمات کلیدی را باید استفاده کنید ، کجا آنها را قرار دهید و تعداد مورد نیاز آنها کمی چالش برانگیز است. بنابراین ، اگر می خواهید آن را ایمن بازی کنید ، یک استراتژی خوب ایجاد یک معیار با تجزیه و تحلیل صفحات با رتبه برتر رقبای جستجو است. برای انجام این کار در Website Auditor ، به آدرس بروید تحلیل محتوا> ویرایشگر محتوا، کلیدواژه اصلی خود را وارد کنید و لیستی دقیق از دستورالعمل های نوشتن سئو را دریافت کنید. ابزار SEO Content Editor مقدار مناسب کلمات کلیدی اصلی و فرعی ، محل قرارگیری آنها و طول پیشنهادی نسخه را به شما می گوید.

3. برچسب های HTML

برچسب های HTML به Google می گویند کدام بیت از کپی شما مهمترین است. عنوان و برچسب توضیحات متا همان چیزی است که کاربران در نتایج جستجو مشاهده می کنند – آنها را مانند یک تبلیغ تبلیغاتی غنی از کلمات کلیدی بنویسید. برچسب های عنوان (H1-H6) کپی شما را به بخشهایی تقسیم می کنند – همچنین باید حاوی کلمات کلیدی باشند و به سبک آموزنده نوشته شوند. سرانجام ، از متن alt برای توصیف تصاویر در موتورهای جستجو استفاده می شود و اگر می خواهید در نتایج جستجوی تصویر نشان داده شود ، باید پر شود.

استراتژی بهینه سازی

اگر حواس تان به برچسب های HTML نبود ، پس احتمالاً صدها صفحه در وب سایت شما وجود دارد که به درستی برای جستجو بهینه نشده اند. یک رویکرد کامل استفاده از حسابرس وب سایت و مرور صفحات شما به صورت عمده است. اول ، برو به ساختار سایت> صفحات> در صفحه و صفحات را بر اساس امتیاز بهینه سازی جستجو مرتب کنید. اگر هر صفحه ای را با امتیاز کم مشاهده کردید ، برای گزارش دقیق بر روی آنها کلیک کنید. این به شما دقیقاً می گوید که کدام برچسب های HTML به بهینه سازی نیاز دارند و چه مشکلی برای آنها وجود دارد.

مطالب مرتبط  Google قرار ملاقات های ویدئویی ، کلاس های آنلاین را به نمایه های مشاغل محلی ارائه می دهد

4. هسته های وب هسته

Core Web Vital جدیدترین معیارهای تجربه کاربر است که به زودی به فاکتورهای رتبه بندی Google تبدیل می شود. سنجه ها اولین برداشتی را که کاربر هنگام بازدید از یک صفحه به دست می آورد اندازه گیری می کند. به طور خاص ، سرعت بارگیری آن ، سرعت تعاملی آن و پایداری طرح چقدر است. اکنون ، توجه به این نکته مهم است که مواد حیاتی هنوز عوامل رسمی رتبه بندی Google نیستند. اما قطعاً اینگونه خواهد بود ، بنابراین بهتر است از زمان باقیمانده برای شکل دهی مناسب استفاده کنید.

استراتژی بهینه سازی

Google به اندازه کافی مهربان بوده است که هر یک از موارد حیاتی را به مجموعه ای دقیق از دستورالعمل های بهینه سازی مجهز کرده است. برای بارگیری سریعتر ، Google زمان های پاسخ بهتر سرور ، مسدود کردن رندر JS و CSS و بارگیری سریعتر منابع را توصیه می کند. برای بهبود تعامل ، Google تقسیم کد و استفاده کمتر از JS را توصیه می کند. سرانجام ، برای ثبات بینایی بهتر ، Google توصیه می کند از ویژگی های اندازه برای تصاویر و فیلم ها استفاده کرده و محتوا را از بالا بارگیری کنید.

5. رفتار کاربر

در مورد اینکه آیا گوگل در واقع از معیارهای رفتاری برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند ، عدم اطمینان زیادی در انجمن سئو وجود دارد. گوگل می گوید که اینطور نیست ، اما شواهد بسیار قانع کننده ای وجود دارد که ممکن است وجود داشته باشد.

معیارهایی که ما در مورد آنها صحبت می کنیم نرخ کلیک (CTR) ، نرخ گزاف گویی ، عمق جلسه و مدت زمان جلسه هستند. برای بررسی عملکرد خود در معیارهای رفتار کاربر ، از خود استفاده کنید

حساب های Google Analytics و Google Search Console.

استراتژی بهینه سازی

بهبود معیارهای رفتار کاربر ارتباط زیادی با ایجاد محتوای جذاب دارد. به عنوان مثال ، CTR به داشتن یک قطعه جذاب در نتایج جستجو متکی است. در همین حال ، نرخ گزاف گویی ، مدت زمان جلسه و عمق جلسه به این مسئله بستگی دارد که آیا در صفحه شما کاری جالب برای انجام وجود دارد. برای مشغول نگه داشتن کاربران ، حتماً کپی با کیفیت بالا با تعداد زیادی تصویر و پیوند داخلی تهیه کنید. هدف این است که بازدیدکنندگان را جلب کرده و آنها را به پایین کانال فروش خود بفرستید.

6. داده های ساختاری

هزاران برچسب برای انتخاب وجود دارد ، و آنها می توانند جزئیات جزئی در مورد محتوای شما را به Google بگویند. از داده های ساختاری می توان برای برچسب گذاری نویسندگان ، رتبه بندی ها ، ویژگی های محصول ، مکان ها و موارد دیگر استفاده کرد. و این می تواند برای SEO شما شگفت انگیز باشد – ایجاد پیوندهایی بین نهادها ، سنجاق موقعیت مکانی خود و افزایش قطعات جستجو با عناصر غنی:

استراتژی بهینه سازی

اگر فرد متمادی فنی نیستید ، بهتر است از Google’s Structured Data Markup Helper استفاده کنید. نوع علامت گذاری (مقاله ، مشاغل محلی و کالاهایی که به شدت توصیه می شود) را انتخاب کنید و پیوندی را به صفحه مورد نظر جهت ارتقا ارسال کنید. اکنون بیت های متن را برجسته کرده و برچسب های مربوطه را انتخاب کنید. پس از اتمام ، فایل HTML را ذخیره کرده و در وب سایت خود بارگذاری کنید. مرحله اضافی – بررسی کنید آیا داده های ساخت یافته شما با کمک Google Rich Result Test واقعاً کار می کنند یا نه.

مطالب مرتبط  مایکروسافت تبلیغات با مشارکت IAS ایمنی برند را اضافه می کند

7. لیست Google برای کسب و کار من

ادعا ، بهینه سازی و حفظ لیست Google My Business تنها مهمترین کاری است که می توانید برای SEO محلی خود انجام دهید. این به تاسیس شرکت شما به عنوان یک نهاد کمک می کند ، که خود یک سرمایه بزرگ برای SEO شما است. از همه مهمتر ، این عملکرد جستجوی محلی شما را سر به فلک می کشد. پس از ایجاد لیست ، برای پانل مشاغل محلی و همچنین نقشه های Google واجد شرایط می شود ، و کسب و کار شما را برای جستجوگران اطراف باز می کند:

استراتژی بهینه سازی

ابتدا باید از Google برای کسب و کار من بازدید کرده و نمایه خود را ایجاد یا ادعا کنید. از شما خواسته می شود چند جزئیات اساسی ارائه دهید و همچنین مالکیت خود را تأیید کنید. پس از اتمام کار ، به داشبورد «Google برای کسب و کار من» خود منتقل خواهید شد ، در اینجا روشهای اضافی دیگری برای بهبود فهرست خود پیدا خواهید کرد. حداقل کاری که می توانید انجام دهید افزودن توضیحات ، ساعات کاری و عکس ها است ، اما ویژگی های جالب دیگری نیز برای کاوش وجود دارد. Google دائماً ویژگی های جدید Google برای کسب و کار من را اضافه می کند و آنقدر پیشرفته شده است که تقریباً شبیه وب سایتی برای خود است.

8. بهینه سازی موبایل

نمایه سازی همراه اول به طور کامل ارائه شده است. گوگل اعلام کرد که از سپتامبر سال 2020 ، همه وب سایت های بدون استثنا بر روی نسخه تلفن همراه آنها مورد قضاوت قرار می گیرند ، نه نسخه دسک تاپ. بنابراین ، اگر می خواهید وب سایت شما در رتبه بندی نتایج جستجو شانس رتبه بندی داشته باشد ، باید مطمئن شوید که برای کاربران موبایل طراحی شده است.

استراتژی بهینه سازی

برای بررسی اینکه آیا صفحه شما برای تلفن همراه مناسب است یا خیر ، از تست سازگار با تلفن همراه Google بازدید کرده و یک URL ارسال کنید. اگر صفحه خوب نباشد ، چراغ سبز دریافت خواهید کرد و اگر اینگونه نباشد ، به شما پیشنهاداتی در مورد بهبود می دهد.

بررسی صفحه به صفحه وب سایت شما عملی نیست ، بنابراین می توانید با استفاده از Google Search Console همه صفحات خود را همزمان بررسی کنید. ابزار را راه اندازی کنید ، به بروید پیشرفت ها> قابلیت استفاده از تلفن همراه، و یک گزارش را به همراه لیستی از پیشرفت های پیشنهادی مشاهده کنید.

افکار نهایی

مهم است که برگه ها را در الگوریتم Google همیشه در حال پیشرفت نگه دارید. برخی از عوامل رتبه بندی ، مانند کلمات کلیدی و بک لینک ، به تدریج اهمیت خود را از دست می دهند. سایر عوامل رتبه بندی ، مانند تجربه کاربر و اشباع معنایی ، جای آنها را می گیرند. در حال حاضر ، لیست بالا یک انتخاب کاملاً جامع از تاکتیک ها برای افزودن به استراتژی SEO شماست.

پست 8 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل – راهنمای جستجوگرها اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top