8 راه فروشندگان می توانند موجودی مازاد را در طول COVID-19 جابجا کنند

thumbnail

خرده فروشان مجبور شده اند با توجه به COVID-19 با چشم انداز جدید بازاریابی سازگار شوند. برخی از خرده فروشان با موفقیت در راستای مطالبات جدید مصرف کننده متمرکز شده اند و از کانال های بازاریابی خود استفاده می کنند تا محصولات را با خریدارانی که به آنها بیشترین نیاز را دارند متصل کنند.

اما چالش های جدیدی بوجود آمده است ، به ویژه که خرده فروشان تلاشهای بازاریابی خود را با مدیریت موجودی موازنه می کنند. برای برخی از فروشندگان ، کالاهایی که پیش بینی می کردند به سرعت قبل از خطر نشستن COVID-19 در یک انبار فروخته نشده منتقل می شوند. در عمودی پوشاک ، خرده فروشان ممکن است برای فروش کالاهای بهاری و تبلیغ سریع فروشگاه تابستانی خود با چالش های جدیدی روبرو شوند تا تقاضای کمتری را جبران کنند.

در کوتاه مدت ، خرده فروشان با موجودی مازاد به دنبال تنظیم اهداف خود در سیستم عامل های بازاریابی مانند Google Ads و Amazon هستند و طرحی را برای فروش سریع محصولات آماده می کنند. Sidecar شاهد ظهور چندین روند است ، و ما بهترین روشهای زیر را برای بررسی موجودی مازاد و تعدیل رفتارهای خرید جدید با توجه به COVID-19 ، شناسایی کرده ایم. در حالی که اکنون این استراتژی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، اما در هر زمان ممکن است موجودی مازاد مورد استفاده قرار گیرد.

1. ایجاد یک کمپین موجودی مازاد

کمپین های اختصاصی برای موجودی اضافی در Google Shopping و جستجوی پرداخت شده Google ایجاد کنید. این کمپین ها باید دارای یک هدف ROAS پایین باشند تا به شما امکان دهد پیشنهادات بالاتری را تعیین کرده و تبلیغات را به مخاطبان بزرگتر تحویل دهید.

انواع خاص محصولات را برای اولویت بندی و توسعه استراتژی موجودی موجود برای هر یک انتخاب کنید. پایین آوردن اهداف ROAS به تیم شما انعطاف پذیری می دهد تا استراتژی های مختلف را آزمایش کند و تعیین کند که بهترین محصولات برای محصولات مختلف کدام است. یک جدول زمانی تعیین کنید تا چه مدت می خواهید محصولات خاصی را فشار دهید تا اگر یک محصول به خوبی پیش نرود ، بتوانید هزینه های خود را کاهش داده و روی قسمت های با ارزش تر کاتالوگ خود تمرکز کنید.

2. روش های جدیدی را برای هدف قرار دادن خریداران در نظر بگیرید

در حالی که شما همیشه باید هدفمندی دانه ای را در کمپین های Google Ads خود قرار دهید ، در این زمان با تطبیق تنظیمات جمعیتی ، روزپردازی و موقعیت جغرافیایی ، راه های جدید دستیابی به خریداران را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، برخی از خریداران قدیمی که معمولاً آنلاین خرید نمی کنند ، می توانند با افزایش فعالیت خرید آنلاین خود ، به یک جمعیت آماری ارزشمند تبدیل شوند. در زمان تغییر رفتارهای خریداران ، ممکن است زمان های مختلف روز برای تبلیغ محصولاتتان ارزشمندتر شود. این روندها را از نزدیک رصد کنید تا اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر موجودی اضافی را برای مخاطبان با هدف خرید محصولات خود هدف گذاری می کنید.

مطالب مرتبط  SEL 20200818

3. تقویم تبلیغات خود را دوباره مرور کنید

شما ممکن است در هفته های آینده در Google Ads قصد داشته باشید محصولات خاصی مانند پوشاک تابستانی را تبلیغ کنید ، اما محصولات دیگر از مجموعه بهار شما ممکن است مورد تفکیک قرار نگیرند. مطمئن شوید که تقویم تبلیغات خود را با مازاد موجودی خود تراز کنید. این ممکن است به معنای اجرای تبلیغات تمام سایت ، تغییر کالاهایی باشد که در فروش هستند و یا اینکه در مدت زمان طولانی تر تبلیغات بیشتری را برای اطمینان از فروش موجودی اضافی انجام می دهند.

در حالیکه تبلیغات بخش مهمی از ابزار موجودی موجودی خرده فروشان خواهد بود ، مهم است که پیام رسانی شما به دوره سختی که برخی از مصرف کنندگان با آن روبرو هستند ، حساس باشد. هنگام تهیه نسخه خلاقانه و کپی تبلیغاتی ، از آن چالش ها آگاه باشید.

4. از نزدیک عملکرد کلمه کلیدی را کنترل کنید

مهمتر از همیشه ردیابی عملکرد کلمات کلیدی در میان کمپین ها است. از آنجا که سفارشات اقامت در خانه افزایش یافته و فروشگاه های مواد غذایی از موجودی کالاهای خاص خارج شده اند ، هجوم اصطلاح جستجوی غیرمعمول جستجو در چندین عمودی خرده فروشی رخ داده است. خریداران در جستجوی مواد تمیز کننده مانند “ضدعفونی کننده دست” و همچنین مواد لازم برای ساختن مواد غذایی مانند “آلوئه ورا” بودند.

افزایش پخت و پز در منزل ، واکنش نسبت به کمبود نان در بعضی از فروشگاه ها ، باعث شده است که اصطلاحات جستجوی مانند “مخمر” به صورت نمایی افزایش یابد. خریداران در چگونگی دستیابی یا حتی تولید محصولات مورد نیاز خود ، در تهیه و خلاقیت قرار می گیرند. این رفتار جستجو احتمالاً تا ماه مه و فراتر از آن ادامه خواهد یافت ، بنابراین مطمئن شوید کلمات کلیدی شما مرتبط هستند و مستقیم به محصولات مناسب هستند.

5- صفحات آگهی و صفحه فرود را برای جستجوی پولی به روز کنید

علاوه بر به روزرسانی کلمات کلیدی ، صفحات آگهی جستجو و پرداخت صفحات را با رفتار خرید جدید هماهنگ کنید. به عنوان مثال ، اگر بازی ها و معماها را می فروشید ، ممکن است تعامل بسیار بالاتری نسبت به نمونه داشته باشید ، و ممکن است این محصولات دارای یک صفحه فرود اختصاصی و نسخه تبلیغاتی تازه برای هماهنگی بهتر با نیازهای مشتریان باشند.

مطالب مرتبط  دوره جدیدی در جستجوی محلی وارد شده است: Google's Local Trust Pack

6. اگر هنوز فعال نیستید ، تبلیغات آمازون را آزمایش کنید

بسیاری از فروشندگان خرده فروشی از تبلیغات آمازون و آمازون استفاده می کنند تا موجودی های غیرفروشی را فشار دهند. اگر هنوز از این بستر استفاده نکرده اید ، اکنون ممکن است زمان مناسبی برای آزمایش اثربخشی آن باشد. آمازون می تواند یک راه حل سریع برای نیازهای موجودی اضافی شما ارائه دهد و به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک کند. هزینه های اضافی خود را که مربوط به فروش در آمازون است ، شامل هزینه های فروش و کمیسیون های مربوط به بودجه خود کنید. خرده فروشان باید بخاطر محدودیت هایی که آمازون بر روی محصولات آمازون (FBA) تأمین کرده است ، تصمیم به استفاده از تکمیل توسط Merchant (FBM) استفاده کنند.

مانند Google Ads ، شما باید یک کمپین موجودی اختصاصی در آمازون بسازید تا بتوانید اهداف را سست کنید و بودجه بیشتری را برای هدر دادن موجودی اختصاص دهید. این اهداف جداگانه همچنین می توانند شرایط جستجوی مورد نظر خود را گسترش داده و پیشنهادات تهاجمی تری را تعیین کنند.

7. از کوپن ها برای ایستادگی در آمازون SERP استفاده کنید

برای افزودن دید بیشتر به محصولات خود در آمازون آمازون ، افزودن کوپن به محصولات موجودی اضافی خود را در نظر بگیرید. این به محصولات شما کمک می کند تا در SERP بایستند و به مشتریان انگیزه ای برای خرید از شما ارائه دهند. این امر به ویژه مفید است اگر چندین خرده فروش در آمازون محصول شما را بفروشند.

8. مراقب تحولات Prime Prime باشید

طبق گزارش ها ، آمازون روز نخست را به حداقل ماه اوت موکول می کند ، اگرچه تاریخ دقیقی تعیین نشده است. خرده فروشانی که در تبلیغات آمازون فعال هستند ، یا به دلیل COVID-19 فعال می شوند ، باید به روزرسانی های مربوط به زمان بندی Prime Prime را نظارت کنند. در حالی که ما می دانیم که می تواند باعث افزایش درآمد برای برخی از خرده فروشان شود ، داشتن یک استراتژی هوشمند در تمام طول سال که منطبق بر تقاضای مصرف کننده باشد بهترین رویکرد برای موفقیت در تبلیغات آمازون است.

خرده فروشان دیگر نیازی به موجودی اضافی ندارند. با یک برنامه انعطاف پذیر ، هدفگذاری پیشرفته و ارزیابی منظم رفتارهای خرید ، خرده فروشان می توانند از شیفت های ارائه شده توسط COVID-19 جلوتر بمانند.

پس از 8 روش فروشندگان می توانند موجودی مازاد را در طول COVID-19 جابجا کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top