7 درس زندگی درباره رهبری در طی COVID و فراتر از آن

thumbnail

اعم از این که در تماس های ویدیویی به خانه های همکاران و مشتریان نگاهی بیندازیم یا بچه ها را در جلسات در خانه آموزش می دهیم ، همه گیری COVID یک واقعیت مهم را به خانه آورده است: همه ما انسان هایی هستیم که با هر چالش مشابهی روبرو هستیم ما در محیط دفتر حاضر هستیم.

این بینش ، و همچنین تمایل به گردهم آوردن تیمی دور از دسترس که ناگهان به کار در خانه روی آورد ، جرمی بلوم ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Integrate ، مجبور شد جلسات هفتگی مجلل سالن شهر را با حضور مهمانان ویژه با طیف گسترده ای از تجربیات آغاز کند. از ماه مارس ، کارمندان ادغام از مدیرعاملان با فن آوری بالا ، ورزشکاران بسیار رقابتی ، یک کوهنورد حرفه ای ، یک افسر پلیس مستقر در مینیاپولیس ، یک جراح مغز و اعصاب و حتی خواهر بلوم ، که زندگی او در این فیلم ثبت شده است ، شنیدند. بازی مولی

در این مصاحبه ، ما از بلوم در مورد بینش های شگفت انگیز جمع آوری شده از این جلسات تالار شهر ، و چگونگی استفاده از آنها برای کنار آمدن بهتر با “شرایط جدید” ، چه شخصاً و چه در نقش های ما به عنوان کسبه ، خواهیم شنید.

س: این چیست که دوست دارید بخصوص خوانندگان ما در مورد شما بدانند؟

آ: نام من جرمی بلوم است و من بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Integrate هستم. ما یک شرکت بازاریابی سازمانی B2B هستیم که SaaS است و نزدیک به 10 سال است که فعالیت می کنیم. ما به بازاریابان B2B کمک می کنیم تا تفکر و توانایی خود را برای تولید مشاغل جدید ، چشم اندازهای جدید و مشتریان جدید در مقیاس جهانی در سطح جهانی پیش ببرند.

ما تقریباً 300 کارمند در سراسر جهان داریم و یک لیست شگفت انگیز از مشتری ، مشاغل کلاس جهانی ، بازاریاب های کلاس جهانی مانند Adobe ، Microsoft ، Salesforce ، Verizon و موارد مشابه وجود دارد. ما واقعاً از کارهایی که انجام می دهیم بسیار هیجان زده هستیم و تمرکز ما بر این است که خوشحالی را به بازاریابان خود ارائه دهیم ، که واقعاً یکی از بزرگترین اهداف ما است.

س من می دانم که شما نیز به عنوان یک کارآفرین و رهبر در این فضا سابقه ای کاملاً مشهور دارید. بنابراین ، خارج از نقش فوری شما به عنوان مدیر عامل ، دیدگاه شما چگونه شکل گرفته است؟

آ: من فکر می کنم همه ما براساس تجربیات خود شکل گرفته ایم. در واقع با موفقیت ، بلکه همچنین ناملایمات اجتناب ناپذیر گذشته ما ، این چنین رشد می کند. بیشتر سالهای نوجوانی و اوایل و اواخر 20 سالگی خود را به عنوان یک ورزشکار حرفه ای گذراندم. من از 10 سالگی می دانستم که می خواهم در المپیک اسکی کنم و در NFL بازی کنم ، بنابراین در مسیری قرار داشتم که از دو سال بسیار جوانی به دنبال این دو هدف ورزشی و رویایی بودم.

و من توانستم هر دو هدف را محقق کنم – من دو بار در المپیک برای ایالات متحده اسکی کردم و توسط عقاب های فیلادلفیا به من اعزام شد و مدتی را با عقاب ها و پیتسبورگ استیلرز گذراندم.

بنابراین در طی سالهای نوجوانی و 20 سالگی ، دیدگاه من با بازی در زمین فوتبال یا اسکی روی پیست اسکی شکل گرفت. فکر می کنم این امر از چند جهت مرا برای کارآفرینی آماده کرد. اول و مهمترین ، یکی از سخت ترین قسمت های مدیر عامل بودن و بنیانگذار بودن ، مدیریت روانشناسی خودتان است.

هنگامی که بنیانگذار یا مدیر عامل هستید ، به خصوص در روزهای اولیه راه اندازی ، اما در واقع هر روز ، یک دوره 24 ساعته را سپری خواهید کرد که صبح از خواب بیدار می شوید ، و فقط مطمئن خواهید بود که شرکت شما یک موفقیت بزرگ خواهد بود و شما نمی توانید بیشتر از آنچه انجام می دهید و جایی که هستید هیجان زده شوید.

و سپس درست در ساعت ناهار ، چندین ایمیل و یک تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که باعث می شود فکر کنید شرکت شما در طول ماه دوام نخواهد داشت. این تغییرات عظیم عاطفی ممکن است روزانه اتفاق بیفتد. و توانایی ما در مدیریت از طریق فراز و نشیب ها ، حفظ سطح همدم با خود و جدا کردن سیگنال از نویز اغلب توانایی موفقیت یا عدم موفقیت را تعریف می کند.

من در فوتبال و اسکی یاد گرفتم که بعضی روزها برنده می شوی ، روز دیگر بازنده می شوی. بعضی روزها ، شما بهترین در جهان هستید و یک روز دیگر ، نمی توانید به کار عالی برسید. بعضی روزها با 40 امتیاز برنده می شوید. روزهای دیگر ، شما 60 برابر می شوید. بنابراین همیشه در این غلتک احساسی هستید. شما همیشه واقعا بلندی های بسیار بالا و واقعا پایین را تجربه می کنید و رشد عضله ذهنی برای اینکه بتوانید از پس این فراز و نشیب های احساسی برآیید بسیار مهم است. این واقعاً برای همه ما صدق می کند ، زیرا زندگی منحنی های منحنی و پر فراز و نشیبی ایجاد می کند ، به خصوص اگر شما بنیانگذار یا مدیرعامل باشید ، زیرا کانون توجه اغلب می تواند کاملاً بزرگ و بزرگ باشد.

س: از دیدگاه حرفه ای ، چگونه می توانید این صداها را ساکت کرده و تصمیم گیری کنید ، مخصوصاً در چنین زمانی که چالش ها بسیار زیاد است؟ چگونه می توانید سر سطح خود را حفظ کنید و با ذهنی سالم در این موارد حرکت کنید و وقتی در اطراف شما سر و صدای زیادی وجود دارد ، به تصمیمات خود اطمینان داشته باشید؟

مطالب مرتبط  راهنمای خرید Shop SEO: نحوه افزایش ترافیک ارگانیک به فروشگاه شما

آ: باید بتوانیم جنگل را از میان درختان ببینیم. ما باید بیش از این که بر روی آنچه در زیر میکروسکوپ است تمرکز کنیم ، تا ارتفاعی بزرگتر بزرگ شده و از تلسکوپ زندگی خارج شویم.

اغلب اوقات که این تجربه ها در زندگی ما اتفاق می افتد ، ما در حال تجزیه و تحلیل تک تک مشکلات یک مشکل هستیم و چشم انداز طولانی مدت نداریم ، زیرا این وضعیت را در حالت عاطفی هرج و مرج از دست می دهیم. بنابراین ، هنگام بروز هرج و مرج ، دوست دارم به خودم یادآوری کنم که س askال بپرسم ، ابتدا همه اطلاعات را جمع آوری کنم. ما به ندرت ، در آن وضعیت هرج و مرج ، همه اطلاعات را داریم. بنابراین ما باید خونسردی خود را حفظ کرده و س askالاتی را مطرح کنیم و به دنبال درک عوامل اصلی موثر در قرار گرفتن در این شرایط باشیم. این اولین قدم است.

پس از آنکه همه داده ها را جمع آوری کردیم ، وقت آن است که نقشه را ترسیم کنیم. ما باید در مورد آن طرح با افراد دیگر صحبت کنیم ، ما باید از دیگران اطلاعات کسب کنیم. و سپس ما باید طرح را بسازیم ، و سپس باید اجرا کنیم.

این کشش جاذبه در لحظات هرج و مرج وجود دارد که شما را وادار می کند تا آن را برطرف کنید – قبل از اینکه برنامه بازی را داشته باشید ، برنامه بازی را انجام دهید. خیلی اوقات این یک اشتباه بزرگ است ، ما برای حل مشکل در جهت غلطی می دویم ، زیرا حتی آن را درک نمی کنیم.

س: ما در زمانی هستیم که اهداف تجاری ، استراتژی ها و حتی در سطح شخصی – امسال همه چیز به شدت تغییر کرده است. بنابراین ، از دیدگاه شما به عنوان یک رهبر ، چگونه اطمینان حاصل می کنید که هنوز قادر به دستیابی سریع به آن اهداف هستید و محوری هستید؟

آ: من به یک سخنران مهمان که در یکی از سالن های شهرمان به نام کری گارتن داشتیم فکر می کنم. کری شناگر همزمان در المپیک سیدنی بود. او توصیف پریدن به استخر برای فینال المپیک و در 10 ثانیه اول ، یک اشتباه ویرانگر را انجام داد. او مجبور بود راهی برای حفظ خونسردی خود بفهمد ، زیرا هنوز پنج دقیقه از کارهای معمول او باقی مانده بود.

او توانست این کار را انجام دهد و دیگر هیچ اشتباهی مرتکب نشود ، اما در نهایت به تیم آسیب رساند. او حتی درحدود 20 سال بعد درباره این موضوع بسیار احساسی شد. اما او گفت که این به او یاد می دهد پویا باشد. این به او آموخت که بتواند سریع پرواز فکر کند و به موقعیتهای مختلف واکنش نشان دهد. او در مورد چگونگی استفاده از آن در زندگی خود اکنون به عنوان یک مدیر ارشد صحبت کرد.

سخنران مهمان دیگری که داشتیم ، براندون مارشال بود ، یک بازیکن فوتبال کاملاً طرفدار ، یکی از فیزیکی ترین گیرنده ها تاکنون. او از اختلال دوقطبی رنج می برد و باید با مربیانش و بعداً در حرفه خود با هواداران آزاد باشد ، در مورد این واقعیت که واقعا با این مسئله دست و پنجه نرم می کند.

هنگامی که شما یک ورزشکار حرفه ای هستید ، نشان دادن هر نوع ضعف واقعاً ترسناک است زیرا به شما آموزش داده می شود هیچ آسیب پذیری نداشته باشید و به شما یاد می دهند که بهترین ورزشکاران قوی ترین هستند. بنابراین ، براندون برای انجام این کار باید شجاع بود. من اغلب در مورد آن دو نفر و سفرهایشان و اینکه چگونه باید با ناراحتی راحت باشند فکر می کنم.

س: آیا می توانید دیدگاه خود را در مورد تبلیغ انواع مکالمات در مورد بیماری روانی و موارد دیگر که خیلی آشکار مورد بحث نیستند ، به اشتراک بگذارید؟ چگونه می توانید آن سطح از همدلی را با نیروی کار خود ، افرادی که به شما نگاه می کنند و به شما اعتماد دارند ، بپذیرید؟

آ: همدلی و شفقت برای هر تیم موفق بسیار مهم است و اعتماد به یکدیگر نیز همین است. من فکر می کنم اعتماد بر دو چیز بنا شده است – اصالت و آسیب پذیری. در غیاب هر دوی اینها ، بشر در اعتماد به یکدیگر دشوار است.

کاری که براندون انجام داد یا کاری که کری انجام داد ، قرار دادن خود در آنجا با صحبت کردن در مورد زمانی که برای آنها بسیار ناامید کننده و ناراحت کننده بود ، هم اصالت و هم آسیب پذیری ایجاد می کند. این تجربه را در جایی ایجاد می کند که مردم به آنها اعتماد بیشتری دارند و می خواهند کمک کنند و می خواهند بخشی از زندگی و بخشی از سفرشان باشند. اینها روشهای قدرتمندی هستند که همه می توانند از آنها برای برقراری روابط عالی و قدرتمند با یکدیگر استفاده کنند – با اصالت صحبت کنند و هرگز نترسند که در مورد ترس و آسیب پذیری خود باز شویم.

مطالب مرتبط  این استارت آپ از AI استفاده می کند تا بتواند از ایموجی ها ، محتوای اجتماعی SMB ها استفاده کند

س: چگونه می توانیم محل کار را برای تقویت همکاری بهتر و همچنین اعتماد و اصالت ، انسانی کنیم؟

آ: دنیا چنین سال سختی را پشت سر گذاشته است. و احتمالاً خیلی راحت تر بود اگر همه ما با هم از پس آن برآییم و باورهای سیاسی یا اختلاف نژادی یا اختلافات جنسیتی ، این نوع موارد از هم جدا نشوند.

رویکردی که ما اتخاذ کرده ایم این است که به چیزهایی بپردازیم که معمولاً برای گفتگو یا ناراحت کننده بودن از آن دور میز نیستند. یکی از مواردی که ما به آن متمایل شدیم جنبش Black Lives Matter است. ما در مورد اهمیت برابری نژادی ، اهمیت زندگی سیاه پوستان ، به ویژه چیزهایی صحبت کردم که فکر می کنم قبلاً از آنها اجتناب می کردیم – نه به این دلیل که فکر نمی کردیم موضوع مهم باشد ، بلکه به دلیل اینکه از نظر سیاسی درست نبود در محیطی با افراد مختلف انجام شود. ما حتی یک گروهبان پلیس را به تالار شهر آوردیم ، جاستین فلچر ، که پنج دقیقه از محل کشته شدن جورج فلوید زندگی می کند.

دیدگاه او در مورد اینکه افسر پلیس در دنیای امروز چگونه است ، بسیار باورنکردنی بود. او ایده های عمیق بسیاری را برای پیشبرد پلیس به گونه ای مطرح کرد که آن را عادلانه تر کند. ما فقط باید این مکالمات ناراحت کننده را داشته باشیم و حضور در کنار افرادی که با شما مخالف هستند مشکلی ایجاد نمی کند.

همه ما در نوعی اتاق پژواک زندگی می کنیم که فقط افرادی را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنیم که عقاید ما را دارند و هر زمان کسی با اعتقادات ما مغایرت داشته باشد ، فقط آنها را دنبال نمی کنیم یا آنها را مسدود می کنیم. این راهی نیست که دنیا باید کار کند. ما باید در برابر ایده های جدید ذهن باز داشته باشیم. این بدان معنا نیست که ما باید آنها را باور کنیم ، اما باید با پذیرفتن این واقعیت که مردم چیزها را متفاوت می بینند مشکلی نداریم.

س: من به عنوان یک بازاریاب ، در مورد دیدگاه شما در مورد ویژگیهای کلیدی که در حال حاضر برای رهبران بازاریابی بسیار مهم هستند ، کنجکاوم.

آ: رهبر بازاریابی یعنی شناختن مردم ، شناخت مخاطبان ، شناخت مشتریان ، بخشی از مکالمه. ما در حال مشاهده بیشتر و بیشتر آن در رسانه های اجتماعی هستیم ، جایی که مارک ها در حال مکالمه واقعی با مردم هستند. آنها در محتوا نقش دارند. نمی دانم آیا داستان اسپری اوشن را دیده اید ، جایی که یک ویدیوی TikTok از پاسخ درامر Fleetwood Mac الهام گرفته است ، سپس Ocean Spray با دادن یک کامیون پر از اسپری اوشن ، اسکیت بورد سازنده لب را تعجب کرد.

این فقط انسانی سازی بازاریابی نیست ، بلکه انسانی سازی همه چیز است. شما به یک شرکت نگاه می کنید – به عنوان مثال ، در ادغام ، ما 300 نفر داریم – و اغلب اوقات شما به عنوان شغل نگاه می کنید و آن شخص را به ایفای این نقش تقلیل می دهید. اما در پایان روز ، همه ما یک کار داریم – انسان بودن. من فکر می کنم انسانی سازی رهبری ، انسان سازی مکالمه ، انسانی سازی تمام جنبه های تجارت ، روندی است که همچنان شتاب می گیرد. همه ما باید وقت بیشتری را صرف تفکر در مورد این کنیم که چگونه می توانیم اولین رهبری انسانی را به سازمان های خود برسانیم.

س: آیا می توانید در مورد ارزش های برند و چشم انداز شرکت و اینکه آنها در موفقیت شرکت چه نقشی دارند صحبت کنید. چقدر مهم هستند؟

آ: من فکر می کنم امروز مهم است و فردا نیز مهمتر خواهد بود. و مهمتر روز بعد و روز بعد از آن. وقتی به نسل هزاره نگاه می کنید ، وقتی به ژنرال Zs به عنوان یک نسل نگاه می کنید ، آنها به سمت تجربیات زندگی بیش از پول می روند. آنها بر فرهنگ بیش از فرصت تمرکز می کنند. آنها روی خیرخواهی تمرکز می کنند. ژنرال Z ها نشانه هایی از یکی از بشردوست ترین نسل ها را نشان می دهد که در دهه های بسیار زیادی دیده ایم.

بنابراین اگر یک تجارت هستید و می خواهید بهترین افراد را به خود جذب کنید ، پس باید شرکتی باشید که مأموریتی بزرگتر از سود داشته باشد ، یعنی فقط درآمد. ما از دیویس اسمیت از Cotapaxi – یک مارک تجاری ماجراجویی در فضای باز – الهام گرفته ایم. او یک شرکت بسیار موفق به عنوان B Corp ساخته است. این بدان معنی است که شما درصدی از سود خود را به هدفی که برای شما مهم است اختصاص می دهید. او چنان به ما الهام بخشید که ما هم اکنون در حال کشف و انجام تلاشهای دقیق هستیم تا Integrate به یک شرکت B تبدیل شود. شما باید یک مأموریت اجتماعی بزرگتر از این داشته باشید ، هی ، ما باید درآمد خود را افزایش دهیم ، حاشیه رشد این چیزها کاملاً مهم هستند ، اما تنها موارد مهم نیستند. داشتن هدف بزرگتر از همه مهمتر است.

پست 7 درس زندگی درمورد رهبری در طی COVID و بعد از آن اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top