5 نکته برای شروع PPC بین المللی

thumbnail

گسترش تلاشهای بازاریابی در ورای کشور خود می تواند اقدامی هیجان انگیز باشد. با این وجود ، انشعاب به مناطق جدید با PPC مستلزم صرفاً کپی کردن از مبارزات خود و تغییر موقعیت جغرافیایی است.

تا زمانی که فکر کردن در مورد بودجه ریزی ، اختصاص کانال ، ساختار حساب ، محلی سازی و نگرانی های منحصر به فرد منطقه ای نکنید ، در راه اندازی کمپین های بین المللی عجله نکنید. در این مقاله ، من در هر یک از این نقاط گسترش خواهم داد تا به شما کمک کنم چارچوبی را برای شروع به هدف قرار دادن سایر کشورها ایجاد کنید.

بودجه هزینه های مختلف کشور

CPC و CPM برای رقابت در مزایده های تبلیغاتی در کشور متفاوت هستند. با افزودن کلمات کلیدی خود به Google Keyword Planner و تعیین منطقه به کشوری که قصد هدفگذاری آن را دارید ، می توانید تخمین تقریبی برای هزینه پیش بینی شده در جستجوی Google بدست آورید. با این حال ، این تخمین ها می توانند خاموش باشند ، و هنگامی که واقعاً شروع به اجرای یک کمپین کنید و آمار واقعی را ببینید ، بهترین ایده را از متوسط ​​CPC / CPM دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این ، هزینه های جذب مشتری نیز به احتمال زیاد براساس کشور متفاوت خواهد بود. اگر تازه تبلیغات خود را در منطقه ای شروع کرده اید که با نام تجاری شما آشنا نیست ، اغلب می توانید CPA بالاتر را انتظار داشته باشید.

با این وجود ، اگر CPC در این منطقه پایین تر باشد ، ممکن است برعکس عمل کند. من به تازگی یک کمپین LinkedIn را در آمریکای لاتین برای یک مشتری راه اندازی کردم و دریافتیم که CPA ها به دلیل CPC های قابل توجهی پایین در نیمی از میانگین های ما در ایالات متحده بودند.

همچنین ، برای اندازه گیری کیفیت سرب به داده های CRM توجه کنید. در حالی که ممکن است در یک منطقه ارزان تر باشند ، ممکن است درصد پایینتری از چشم انداز مشتریهای بالقوه مناسب باشند. در نهایت شما می خواهید به معیارهایی مانند هزینه برای هر سرب واجد شرایط و هزینه در هر فروش کامل نگاه کنید تا تعیین کنید که CPA برای اهداف خود در مبارزات انتخاباتی چیست.

کانال های برتر را بر اساس منطقه تحقیق کنید

در نظر بگیرید افرادی که بیشترین استفاده از کانال های جستجو و کانال های اجتماعی را در مناطقی که می خواهید هدف گذاری کنید ، دارند. هدف قرار دادن Google به تنهایی تعداد قابل توجهی از کاربران در چندین کشور را از بین خواهد برد. به عنوان مثال ، Yandex 44 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو در روسیه را پوشش می دهد ، و بایدو 66 درصد از سهم بازار در چین را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط  چرا همیشه سبز Googlebot چنین کار بزرگی است [Video]

StatCounter یک سایت خوب برای شروع تحقیقات است (با احتیاطی که هیچ آمار دقیقی از 100٪ وجود ندارد) ، و همچنین صحبت کردن با مخاطبین موجود در زمین در مناطقی که می خواهید هدف بگیرید. نمایندگان در سکوهای تبلیغاتی ممکن است بتوانند به ارائه آمار مربوط به کاربردهای منطقه کمک کنند.

برای ساختار حساب برنامه ریزی کنید

جدا کردن کمپین ها براساس کشور یا منطقه گسترده ، به شما این امکان را می دهد تا پیشنهادات را بهتر کنترل کنید و گزارش را بخش بندی کنید. این تاکتیک همچنین به کشورهایی که CPC ارزان تر دارند و از حجم بالایی نیز برخوردار نیستند ، می توانند هزینه هایی را برای cannibalizing هزینه ها اختصاص دهند ، به کشورهایی که ممکن است CPC بالاتری داشته باشند ، اما منجر به کیفیت می شود ، فرصتی برای انجام وجود دارد.

کمپین های جغرافیایی جداگانه همچنین امکان استفاده دقیق تر از اصلاح کنندگان پیشنهادات مبتنی بر زمان را دارند. اگر اروپا و ایالات متحده را در همان کارزار قرار دهید و پیشنهادات خود را در طول شب در ایالات متحده کاهش دهید ، به طور مؤثر پیشنهادات را در طول روز کار در اروپا کاهش می دهید. نگه داشتن آن مناطق در کمپین های مختلف به شما امکان می دهد تا چندین ساعت از کارتان را بدون تغییر نگرانی در مورد صدمه زدن به عملکرد در مناطق زمانی ، از اصلاح کننده های ساعت استفاده کنید.

همچنین هنگام تصمیم گیری درباره تقسیم حساب ها باید به نیازهای صورتحساب نیز توجه کنید. به خصوص برای شرکت های سطح شرکت ، پرداخت غالباً باید از بخش های مختلف براساس منطقه انجام شود. استفاده از حسابهای آگهی جداگانه ممکن است برای اطمینان از استفاده از منابع صورتحساب مختلف برای هر بخش ضروری باشد.

شامل محلی سازی دارایی

برای افرادی که قصد دارید به آنها برسید ، کپی را بومی سازی کنید. این کار ممکن است مستلزم ترجمه کلمات کلیدی ، کپی آگهی و کپی صفحه فرود به زبان دیگری باشد.

یا ممکن است شما افرادی را هدف قرار دهید که از قبل انگلیسی صحبت می کنند اما بر اساس گویش های منطقه ای از کلمات مختلف استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر شما پوشک می فروشید ، می خواهید هنگام تبلیغات در انگلیس به “پوشک” مراجعه کنید. ببینید که چگونه این عبارت در صفحه نتایج نتایج برای همان دسته محصول بین آمازون ایالات متحده (“پوشک”) و آمازون انگلیس (“پوشک”) متفاوت است:

حتماً برای هجی های منطقه ای نیز سازگار باشید. به عنوان مثال ، یک تماس برای اقدام به “مشاهده کاتالوگ ما” باید بگوید “نمایش کاتالوگ ما” در انگلیس. از یک نویسنده نسخه برداری با گویش های منطقه ای استفاده کنید تا از طریق نسخه مورد نظر خود را جستجو کنید تا به دنبال کلمات ، هجی ها و کلمات تبلیغاتی باشید که منطقی برای منطقه شما نیستند.

مطالب مرتبط  Areej AbuAli ، بنیانگذار SEO در زنان SEO ، جایزه موتور جستجوی زمین را برای پیشرفت و تنوع در ورود به بازار جستجو جستجو می کند

نگرانی های منحصر به فرد منطقه ای را شناسایی کنید

کپی کردن و چسباندن یک کمپین در منطقه دیگر (حتی پس از یک فرآیند محلی سازی) ممکن است مؤثر نباشد. در مناطق مختلف جهان ممکن است نیاز به خدمات منحصر به فرد و رفتارهای متفاوت در هنگام برخورد با قیف فروش داشته باشد.

به عنوان مثال ، یک شرکت امنیت سایبری ممکن است پس از تجربه یک کشور خاص ، حملات خود را نسبت به افزایش خدمات مرتبط با DDoS ببیند. یا با نزدیک شدن مناطق به فصول سرد سال ، یک فروشگاه اسکی فروشی ممکن است شاهد افزایش فروش باشد.

یافتن این نگرانی ها باید ترکیبی از گفتگو با مخاطبین خود در مشاغل دارای تجربه در منطقه و همچنین بررسی روندهای جستجو در ماه و منطقه باشد. Google Trends برای مشخص کردن روندهای اصلی فصلی می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال ، در زیر چگونگی جستجوی اوج “بخاری” در اوقات مخالف سال برای ایالات متحده و استرالیا را جستجو می کنید. اگر واحدهای گرمایش را می فروشید ، بدیهی است که می خواهید هنگام بازاریابی در سطح بین المللی ، آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید.

بعد ، در مورد رفتار کاربر در مناطق مختلف فکر کنید. من فهمیدم که در بعضی از فرهنگ ها مردم پاسخگو تر هستند که زودتر با یک فروشنده صحبت کنند ، در حالی که ممکن است در برخی دیگر احتمال بیشتری بخواهند که ابتدا مطالب را بخوانند. شاید لازم باشد قیف فروش خود را اصلاح کنید و چه مقدار محتوا را به افراد در بالا و وسط فرآیند ارائه می دهید تا ببینید چه چیزی در هر منطقه کار می کند.

این مرحله ممکن است برخی از آزمایشات را انجام دهد تا مشخص شود چه چیزی بهتر است. در پایان روز فرض نکنید که قیف کاملاً تصفیه شده شما در یک منطقه کاملاً به منطقه دیگری ترجمه خواهد شد.

شروع به برنامه ریزی کمپین های بین المللی خود کنید

آیا آمادگی دارید که قدم بعدی فراتر از بازاریابی در کشور خود را بردارید؟ این مراحل را برای ایجاد برنامه خود برای گسترش در PPC بین المللی بردارید. از تفاوت های ظریف مناطق مورد نظر خود و دارایی های لازم برای انطباق فکر کنید. سرانجام ، همزمان با شروع ردیابی عملکرد ، آمادگی تماشای داده ها و تطبیق استراتژی خود را بر اساس منطقه ای خواهید داشت.

پست 5 نکته برای شروع PPC بین المللی برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top