5 نکته برای افزودن تلویزیون متصل به استراتژی تبلیغات تعطیلات

thumbnail

در این شکی نیست: امسال شما باید TV متصل را به استراتژی تبلیغات تعطیلات خود اضافه کنید. با کل زمان مشاهده در دستگاه های تلویزیون متصل 81٪ نسبت به سال گذشته ، میلیون ها خریدار بیشتر از گذشته زمان خود را برای پخش تلویزیون صرف می کنند. و گرچه ممکن است در ابتدا فکر کنید که بینندگان بیشتر در حال انتخاب گزینه های اشتراک مانند Netflix یا Disney + هستند ، اما این تلویزیون با اتصال تبلیغاتی است که بخش عمده ای از بینندگان را به خود اختصاص می دهد. طبق تحقیقات انجام شده از IAB:

  • 73٪ از بینندگان پخش جریانی محتوای CTV با تبلیغ را تماشا می کنند.
  • 45٪ از بینندگان جریان بیشتر CTV را با پشتیبانی تبلیغات تماشا می کنند.

در همین حال ، این فصل خرید تعطیلات قرار است برای تجارت الکترونیکی گسترده باشد. سال گذشته فروش تجارت الکترونیکی تعطیلات با رشد 13.2 درصدی به 137.6 میلیارد دلار رسید. این رشد دو رقمی قبل از بحران COVID-19 میلیون ها خریدار را مجبور کرد که برای همه چیز از هدایا گرفته تا مواد غذایی به گزینه های آنلاین روی بیاورند. با توجه به اینکه 66٪ از خریداران اظهار داشتند که قصد دارند در فصل تعطیلات بیشتر خرید آنلاین داشته باشند ، انتظار می رود شاهد کسوف فروش تجارت الکترونیکی در سال گذشته باشیم.

تبلیغات تلویزیونی متصل دقیقاً در تقاطع این دو گرایش عمده مصرف کننده قرار دارد. رویکرد دیجیتال آن در تبلیغات تلویزیونی ، آن را به یک راه حل ایده آل برای برندهایی تبدیل می کند که می خواهند ردپای بازاریابی خود را در تلویزیون گسترش دهند. و توانایی آن به عنوان یک کانال تبلیغاتی با عملکرد پاسخ مستقیم ، این گزینه را برای هر تبلیغ کننده ای که می خواهد اهداف خاص عملکرد خود را با هزینه تبلیغات خود گره بزند ، گزینه ای عالی می کند. SteelHouse Performance TV ، راه حل تبلیغاتی CTV ما ، به ویژه در ایجاد معیارهای اصلی برای تبلیغ کنندگان ما در سال 2020 موثر است.

ما در راهنمای بازاریابی تعطیلات 2020 بهترین روش ها را برای استفاده حداکثر از فرصت تلویزیون متصل امسال ارائه می دهیم و توصیه می کنیم حتماً آن را بررسی کنید. اگرچه به دنبال مشاوره سریع هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم – در اینجا پنج نکته اصلی وجود دارد که باید هنگام افزودن تلویزیون متصل به استراتژی تبلیغات تعطیلات خود به خاطر بسپارید.

1. برای دستیابی به مخاطبان جدید با ارزش از آینده نگر تلویزیون متصل استفاده کنید

تلویزیون متصل در ارائه نام تجاری شما در مقابل مخاطبان جدید عالی است. این به این دلیل است که از هدفگذاری مخاطب برای اولین بار استفاده می کند ، دقیقاً مانند یک کانال تبلیغات دیجیتال مانند اجتماعی یا نمایشگر. به عنوان مثال ، SteelHouse Performance TV از Oracle Date Cloud (بزرگترین ارائه دهنده مخاطب CTV در جهان) استفاده می کند تا به تبلیغ کنندگان دسترسی به ده ها هزار بخش مخاطب را بدهد.

خریداران تمایل دارند مارک هایی را که از قبل با زمان آشنایی با آنها آشنا شده اند جستجو کنند ، بنابراین دستیابی به آنها در اوایل فصل خرید مهم است. برای یافتن مخاطبان ایده آل خود ، هدف خود را بر اساس داده های جمعیتی ، علایق یا حتی جغرافیا مرتب کنید ، سپس این مخاطبان را با بخش های “در بازار” جفت کنید تا اطمینان حاصل کنید که خریدارانی را که قصد خرید دارند را هدف قرار می دهید. در اینجا چند بهترین روش دیگر وجود دارد:

  • شروع زود هنگام | کمپین های جستجوی CTV خود را از اوایل ماه سپتامبر آغاز کنید تا طوفان آگاهی از نام تجاری را در میان مخاطبان اصلی شروع کنید.
  • راه اندازی چندین کمپین | با کمپین های مختلف ، خریداران مختلفی را هدف قرار دهید – خریداران هدیه را با یکی ، و آنهایی که برای خودشان با دیگری خرید می کنند ، هدف قرار دهید.
  • آن را با پاسخ مستقیم | جستجوی CTV هزینه ای کارآمد در ازای هر بازدید را به همراه دارد زیرا در ترغیب کاربران به اقدام عالی است. به تبلیغ خود CTA بصری و شنیدنی قوی بدهید.
مطالب مرتبط  ویژگی جدید اسکن سایت Bing Webmaster Tools مشکلات SEO را پیدا می کند

2. با بازدید کنندگان سایت خود از طریق اتصال مجدد تلویزیون متصل شوید

هنگامی که کمپین های جستجوگر شما مخاطبان جدیدی را به سمت سایت شما سوق داد ، وقت آن است که به آن مخاطب تازه پیدا شده بپردازید. هدف گذاری مجدد CTV به شما امکان می دهد از داده های شخص اول خود استفاده کرده و بازدیدکنندگان سایت را با تبلیغات با کیفیت بالا در تلویزیون پخش کنید.

هدف گذاری مجدد CTV یک فرصت تبلیغاتی با پاسخ مستقیم است. با تنها 10٪ از بازاریابان تبلیغات ویدئویی را به عنوان یک استراتژی با قیف پایین تر مشاهده می کنند ، شما با هدفگذاری مجدد CTV یک مزیت رقابتی دارید زیرا این چیزی است که رقابت شما ممکن است از آن چشم پوشی کند.

  • پرخاشگرانه شوید | آنها از سایت شما بازدید کردند ، اما خریداری نکردند – بنابراین این خریداران ممکن است به کمی انگیزه اضافی برای تبدیل نیاز داشته باشند. معاملات و تبلیغات پرخاشگرانه تری را در این تبلیغات بگنجانید تا آنها را بازگرداند.
  • رمپ در ماه نوامبر | در آستانه جمعه سیاه کمپین های جدید را راه اندازی کنید و آنها را تا سال نو ادامه دهید.
  • تمرکز بر روی محصولات | خریدارانی که در حال هدف گیری مجدد خود هستید از قبل نام تجاری شما را می شناسند ، بنابراین محصولات خود را کانون تبلیغات خود قرار دهید.

3. مخاطب خود را غرق کنید

تبلیغات پخش شده در تلویزیون در جلب توجه کاربر بسیار خوب است و 32٪ یادآوری آگهی بیشتری نسبت به نزدیکترین دستگاه بعدی ایجاد می کند. اما خریداران تعطیلات تمایل دارند از وسیله ای به دستگاه دیگر بپرند. بهترین روش این است که تبلیغات نمایشی مرتبط (چه از نظر پیام و چه از نظر زیبایی شناسی) در وب و تلفن همراه اجرا شود تا اطمینان حاصل شود که پیام متفاوتی را از طریق چندین کانال ارائه می کنید.

برای سادگی و انسجام ، شما می خواهید از یک بستر تبلیغاتی CTV استفاده کنید که توانایی راه اندازی CTV و نمایش تبلیغات از یک کمپین را دارد. به همین دلیل ، تلویزیون SteelHouse Performance از Audience Extension استفاده می کند که تبلیغات نمایشی مرتبط را در وب و تلفن همراه به بینندگانی که تبلیغات CTV شما را نیز ارائه می دهند ارائه می دهد. این یک تجربه همهجانبه ایجاد می کند که نتایج بهتری نسبت به اجرای فقط نمایش تبلیغات به نمایش می گذارد. به طور خلاصه ، در اینجا چگونگی جمع آوری یک کمپین پیشگام خرده فروشی لوازم خانگی برای عملکرد هدف مجدد تلویزیون در برابر هدفگذاری مجدد فقط برای صفحه نمایش نشان داده شده است.

  • 48٪ ROAS بهتر
  • 229٪ بازدید کننده سایت منحصر به فرد
  • 45٪ هزینه کمتر برای بازدید از سایت
  • 98٪ تعداد بازدید کمتر در هر بازدید

4- تجربه کیفیت اتاق نشیمن را ارائه دهید

حتی اگر بینندگان بتوانند تلویزیون متصل را از طریق دستگاه های تلفن همراه یا دسک تاپ تماشا کنند ، اکثریت قریب به اتفاق آن را از تلویزیون تماشا می کنند. این خبر خوبی برای تبلیغ کنندگان است ، زیرا:

  • تقریباً 90٪ بینندگان هنگام تماشای تلویزیون از دستگاه دیجیتال دوم استفاده می کنند.
  • 65٪ از صفحه دوم برای جستجوی مارک های تبلیغ شده هنگام پخش جریانی استفاده می کنند.
مطالب مرتبط  ویدیو: دن لیبسون در مورد تطابق عصبی محلی و Google درباره مشکلات کسب و کار من

این رفتار کاربر اهمیت استفاده از راه حل تبلیغات CTV را که صفحه های تلویزیون را برای تبلیغات CTV به جای تلفن همراه یا دسک تاپ هدف قرار می دهد ، به خانه منتقل می کند. یک بیننده به احتمال زیاد برای بازدید از سایت شما از جریان خود خارج نخواهد شد ، اما اگر بتواند این کار را انجام دهد و همچنان برنامه خود را تماشا کند ، احتمالاً بازدید می کند. مراقب باشید زیرا برخی از راه حل های تبلیغاتی CTV می گویند موجودی CTV ارائه می دهند ، اما در واقع موجودی ویدیوی دیگری است که در دستگاه های دیگر به غیر از تلویزیون ارائه می شود.

SteelHouse Performance TV تبلیغات CTV را منحصراً به صفحه تلویزیون در شبکه های برتر جریان مانند Hulu ، ESPN ، Bravo ، FOX Sports و بیش از 150 مورد دیگر ارائه می دهد. این اطمینان می دهد که تبلیغات CTV شما تجربه ای را ارائه می دهند که به طور سنتی فقط در اتاق نشیمن ، تماشای تلویزیون شبکه مشاهده می شود. همچنین این محصول ایمنی ارزشمند تجاری را برای تبلیغات شما در فصل خرید تعطیلات ارائه می دهد و از عادت های صفحه نمایش دوم بینندگان بهره می برد تا بتوانند بلافاصله به سایت شما مراجعه کنند.

5. سفرهای خرید میان دستگاه را ردیابی کنید

اندازه گیری دقیق بین دستگاهی یک ضرورت برای تبلیغات تلویزیون متصل است. به هرحال خریداران قادر به تبدیل در تلویزیون های خود نیستند ، بنابراین شما باید راهی برای ردیابی از زمانی که تبلیغ CTV شما را برای اولین بار در سایت شما می بینند ، پیدا کنید.

SteelHouse در یک بازه زمانی مشخص شده توسط شما ، از بازدیدهای تأیید شده Cross-Device استفاده می کند که فناوری انحصاری ما است و هر بازدید کاربر از سایت شما را پس از نمایش کامل مشاهده در تبلیغات شما اندازه گیری می کند. این کاملاً در Google Analytics ادغام شده است ، بنابراین می توانید با استفاده از سیستم عامل پیشرو تجزیه و تحلیل شخص ثالث ، عملکرد خود را اندازه گیری و تأیید کنید. در اینجا نحوه کارکرد اصلی آن آورده شده است:

  • یک کاربر تبلیغات شما را در تلویزیون متصل مشاهده می کند.
  • کاربر از طریق هر دستگاه خانگی در پنجره بازدید تأیید شده از سایت شما بازدید می کند.
  • کاربر در پنجره تبدیل شما تبدیل می شود.

پیگیری این سفر مشتری برای سنجش موفقیت در کمپین های CTV شما بسیار مهم است. اندازه گیری متقابل دستگاه به شما در اتصال نقاط سفر مشتری کمک می کند و به شما اطمینان می دهد که می دانید کمپین های شما چقدر در رفتار رفتار کاربر م effectiveثر هستند. با در اختیار داشتن این دانش ، می توانید با آگاهی بهتر تصمیم گیری کنید ، زمان آن رسیده است که بودجه خود را برنامه ریزی کنید.

فرصت تلویزیونی متصل امسال را غنیمت بشمارید

این فصل تعطیلات یک فصل بزرگ برای تبلیغ کنندگان تلویزیون های متصل خواهد بود. با پخش جریانی میلیون ها بیننده دیگر ، مخاطبان آنجا هستند و منتظرند. و با قابلیت تبلیغات هدف یابی ، اندازه گیری و پاسخ مستقیم CTV ، تبلیغ کنندگان می توانند به طور م reachثر به آنها دسترسی پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. برای راهنمایی و بینش بیشتر ، راهنمای بازاریابی تعطیلات SteelHouse 2020 را ببینید و یک فصل تعطیلات بسیار شاد داشته باشید.

پست 5 نکته برای افزودن تلویزیون متصل به استراتژی تبلیغات تعطیلات خود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top