5 دلیل عدم موفقیت تبلیغات تبلیغات فیس بوک شما

thumbnail

همه دوست دارند در مورد چقدر تبلیغات عالی در فیس بوک صحبت کنند. فیس بوک با داشتن پایگاه کاربر چند میلیارد دلاری ، پلتفرم تبلیغاتی برجسته ، گزینه های هدف گذاری دقیق و فهرست گسترده ای از مطالعات موردی ، به نظر می رسد مکان به بازار آنلاین.

اما در میان همه درخشش ها ، یک حقیقت سخت وجود دارد: بسیاری ، اگر نه بیشتر مشاغل ، برای بدست آوردن نتایج خوب از تبلیغات فیس بوک تلاش می کنند.

این به این معنی نیست که فیس بوک مکان مناسبی برای تبلیغ نیست. شما می توان نتایج عالی از تبلیغات فیس بوک دریافت کنید. واقعیت موضوع این است که تبلیغات فیس بوک به آسانی و ساده به نظر نمی رسد.

بسیاری از مشاغل در تلاش برای شروع این کار ، اشتباهات اصلی را انجام می دهند که پیش از راه اندازی ، مبارزات انتخاباتی خود را محکوم می کند. این روزها ، تبلیغات فیس بوک آنقدر رقابتی است که نسبتاً فراموش نشدنی است. اگر وقت کافی برای انجام کارها به درستی نمی گیرید ، می توانید یک تن پول خرج کنید و در ازای آن پول بسیار کمی دریافت کنید.

بنابراین ، اگر با تبلیغات فیسبوک دست و پنجه نرم می کنید ، در اینجا 5 مشکل رایج وجود دارد که من اغلب می بینم که می تواند کمپین های شما را برای شکست تنظیم کند.

1. عدم آزمایش کمپین های خود را

راه اندازی یک کمپین تبلیغات فیس بوک بسیار آسان است. در واقع ، این بسیار آسان است که می توانید تقریبا بدون تحقق آن پرداخت هزینه تبلیغات را شروع کنید.

فیس بوک کل مراحل ایجاد مبارزات انتخاباتی را چنان ساده و شهودی می کند که احساس می کند تبلیغات “وصل و بازی” است. شما حساب خود را تنظیم می کنید ، شروع به اجرای تبلیغات می کنید و تماشای پیشرو و فروش را مشاهده می کنید.

متأسفانه ، کل این روند کمی فریبنده است. در حالی که مطمئناً است تنظیم آسان یک کمپین ، خنثی کردن استراتژی ، پیام رسانی و هدفگذاری می تواند کار زیادی را انجام دهد. اگر فکر می کنید اولین بار نتایج خوبی کسب می کنید ، ناامید می شوید.

تنها روش واقعی برای دانستن اینکه چه چیزی مؤثر است و چه چیزی آزمایش نمی شود. مطمئناً کار بیشتر است ، اما در واقع فیس بوک تقسیم تست جنبه های مختلف کمپین های شما را نسبتاً آسان می کند.

هر بخش از کمپین های شما – از خلاقانه گرفته تا جایگذاری – بر سودآوری و پایداری کمپین های شما تأثیر دارد. شما می توانید در مورد مخاطبان خود و اینکه چه پیام هایی را از طریق تست خلاق به آنها پاسخ می دهند ، بیاموزید ، و سپس از خلاقیت بهینه شده خود برای بهینه سازی زایمان ، مخاطبان و جایگذاری خود استفاده کنید.

اما ، در صورت فعال بودن ، مرتباً تست های اسپلیت را انجام می دهید.

غالباً ، تبلیغ کنندگان تبلیغاتی را انجام می دهند که چیزی فراتر از حدس و گمان نیست و فرض می کنند که الگوریتم های فیس بوک فروش مورد نیاز آنها را به دست می آورد. هنگامی که درآمد کسب می کنند ، برای بهینه سازی کمپین های خود برای دستیابی به نتایج حتی بهتر از آزمایش استفاده می کنند.

متأسفانه ، بندرت به این روش عمل می کند. تبلیغات موثر فیس بوک نتیجه یک استراتژی آزمایش آگاهانه محاسبه شده است. اگر از ابتدا راه موفقیت خود را آزمایش نمی کنید ، هرگز نمی توانید فهمید که چگونه تبلیغات فیس بوک را برای تجارت خود کار کنید.

2. برجسته کردن مقادیر اشتباه

همانطور که اخیراً بحث کردیم ، پیش بینی اینکه مخاطبان شما به چه خوبی پاسخ خواهند داد ، دشوار است. برای موفقیت در تبلیغات خود ، باید پیام و طراحی خود را طراحی کنید.

متأسفانه ، بسیاری از مشاغل واقعاً درک نمی کنند چرا مشتریان خود را تبدیل می کنند. آنها فکر آنها گزاره ارزش خود را درک می کنند ، اما آنها به این موضوع توجه دارند آنها ارزش – نه آنچه مشتریان خود را ارزش.

مطالب مرتبط  تجزیه و تحلیل تماس: چگونه آنها می توانند هزینه ها را کاهش داده و تبدیل جستجو را بهبود بخشند

برای بدتر کردن امور ، حتی وقتی گزاره ارزش خود را به درستی دریافت می کنید ، تشخیص اینکه چگونه می توانید آن را به طور موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، دشوار است.

به عنوان مثال ، به تبلیغ زیر توجه کنید:

نسخه آگهی واضح و قانع کننده است ، اما با یک تصویر بسیار گیج کننده تحت الشعاع قرار می گیرد. در حالی که تصویر از نظر طراحی زیبا است ، در مورد آنچه که این محصول چیست یا انجام می دهد ، واقعاً چیزهای زیادی به ما نمی گویند. تنها چیزی که می دانیم این است که ارتباطی با لوازم آشپزخانه دارد.

از نسخه ، می دانیم که آنها کیسه های سیلیکونی قابل استفاده مجدد را می فروشند ، اما دشوار است که بگوییم این کیف ها چیست یا از چه چیزی در تصویر استفاده شده است. در نتیجه ، نمی توانید از کلیک و تبدیل این تبلیغ هیجان زده شوید.

روی سطح ، این تبلیغ عالی است. از لحاظ حرفه ای طراحی شده است و دارای نسخه کپی تبلیغاتی است. اکثر مشاغل مفتخر به اجرای آگهی مانند این هستند. با این حال ، زیرا گزاره ارزش تیره است ، این تبلیغ احتمالاً به جای تبدیل آنها ، باعث سردرگمی افراد می شود.

بنابراین ، هنگامی که تبلیغ خود را خلاقانه آزمایش می کنید ، مطمئن شوید که گزاره ارزش اصلی شما چیست واقعاً است. سپس ، هر بار که تبلیغ می کنید ، قدمی به عقب بردارید و از خود بپرسید ، “آیا گزاره ارزش من روشن است؟ چه کسی که چیزی در مورد شغل من نمی داند از این تبلیغات کنار می رود؟ ” اگر از پاسخ های خود راضی نیستید ، به صفحه نقاشی برگردید.

3. هدف قرار دادن مخاطبان کوچک

تبلیغات فیس بوک سطح فوق العاده ای از جزئیات هدفمند را ارائه می دهد. آیا می خواهید بدنسازانی را که در یکی از آنها زندگی می کنند هدف قرار دهید و به زودی جشن تولدشان برگزار می شود؟ مشکلی نیست

به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه ویژگی خاص تری در بازاریابی داشته باشید ، موثرتر خواهید بود. و هرچه مخاطبان هدف شما باریک تر باشد ، مشخص تر شدن با بازاریابی آسان تر می شود.

در نتیجه ، به نظر می رسد گزینه های هدف گذاری فیس بوک ، تبلیغات فیسبوک را به بستر بازاریابی ایده آل تبدیل می کند. با داشتن توانایی به دست آوردن این گرانول ، چگونه می توانید مبارزات انتخاباتی شما شکست بخورد؟

با این وجود ، در مشخص شدن بیش از حد هدفمندی خود ، مشکلی وجود دارد. تبلیغات فیس بوک در درجه اول یک بستر آگاهی دهنده است. افراد زیادی در جستجوی مکانی برای غذا خوردن ، تعمیر ماشین خود و یا خرید دستمال توالت در فیس بوک هاپ نمی شوند.

این برای بازاریابی شما چه معنی دارد؟ خوب ، مهم نیست که هدفمندی شما چقدر مشخص باشد ، تنها درصد کمی از مخاطبان شما به تبلیغات شما پاسخ خواهند داد. وقتی با تبلیغات قیف بالایی سر و کار دارید ، همه چیز در مورد اعداد است و وقتی مخاطبان شما خیلی طاقچه هستند ، شماره ها در کنار شما نیستند.

این امر به ویژه هنگامی که برای اولین بار از تبلیغات Facebook استفاده می کنید صحیح است. تعداد ناشناخته های زیادی وجود دارد و اگر مخاطب خود را بیش از حد مشخص کنید – به خصوص هنگام آزمایش پیام رسانی ، می توانید بدون هیچ معنا و حوصله فعالیت های خود را خراب کنید.

در تجربه من ، مخاطبی که کمتر از یک میلیون عضو داشته باشد ، بسیار اندک است. مخاطبان بین 1 تا 10 میلیون نفر اگر پیام رسانی شما به خوبی تعریف شده باشد ، می تواند خوب کار کند ، اما اگر هنوز سعی در خنک کردن خلاقیت خود دارید ، بهتر است مخاطبان 5-10 میلیون یا بیشتر را هدف قرار دهید.

مطالب مرتبط  گوگل مشکلات نمایه سازی را که برخی نتایج ناخوشایند است تأیید کرد

4- تمرکز روی نتایج کوتاه مدت

بیش از حد بسیاری از تبلیغ کنندگان فکر می کنند که تبلیغات فیس بوک یک کانال بازاریابی با پاسخ مستقیم است. مردم تبلیغات خود را مشاهده می کنند ، کلیک می کنند و تبدیل می شوند. در حالی که این ممکن است در مورد مشاغل خاص (به ویژه مشاغل تجارت الکترونیکی که محصولات خریداری کننده ضربه را می فروشند) باشد ، برای اکثر شرکت ها ، موارد به ندرت بسیار ساده است.

همانطور که در بخش آخر گفته شد ، فیس بوک یک کانال بازاریابی با مقاصد کم است. مردم برای معاشرت به فیس بوک مراجعه می کنند – نه خرید چیزهایی.

بنابراین ، وقتی صحبت از مبارزات انتخاباتی شما می شود ، باید فرض کنید تقریباً هیچ کس که تبلیغی را از طریق تجارت شما در فیس بوک مشاهده می کند ، نمی خواهد اولین بار را کلیک کند و / یا تبدیل کند. آنها مشاغل شما و آنچه را ارائه می دهید کشف می کنند ، بنابراین می گذرد مدتی طول بکشد تا آنها به ایده تبدیل شدن گرم شوند.

با توجه به این نکته ، تبلیغات شما باید مخاطبان خود را در جایی که در آن قرار دارند ملاقات کنند. به جای اینکه آنها را برای اولین بار که متوجه تبلیغ شما می شوند به آنها فشار بیاورید ، می خواهید تبلیغات متنوعی را ایجاد کنید که باعث ایجاد آشنایی و آزار مردم از طریق قیف شما شود.

برای مثال از این تبلیغ استفاده کنید:

آگهی فوق قیف بسیار بالا است. این شرکت را معرفی می کند ، کمی تفسیر می کند که چه چیزی می فروشند و چرا ، و مردم را ترغیب می کنند تا سایت خود را بررسی کنند این ممکن است به فروش منجر شود ، اما به احتمال زیاد علاقه مردم را جلب می کند.

اکنون آن تبلیغ را با این یکی مقایسه کنید:

این تبلیغ به طور واضح برای افرادی که از قبل با مارک Truff آشنا هستند درنظر گرفته شده است. این تبلیغ به جای تلاش برای جلب مخاطب خود برای خریدن به هویت و داستان تجاری خود ، سعی در جذب افرادی دارد که به تبلیغات قبلی پاسخ داده اند تا در واقع بخرند.

استراتژی های چند لایه مانند این تمایل دارند در طول زمان نتایج بهتری را نسبت به یک استراتژی ساده “اکنون بخر” تولید کنند. هنگامی که سعی در ایجاد آگاهی و ایجاد علاقه دارید ، تمرکز روی بازی بلند مدت معمولاً بهترین حرکت خواهد بود. تبلیغات فیس بوک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نتیجه

در حالی که رابط کاربری Facebook Ads ساده و شهودی است ، دریافت نتایج خوب از فعالیتهای Facebook خود تلاش زیادی می کند. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل با تبلیغات فیس بوک مبارزه می کنند – حتی اگر مشاغل آنها مناسب برای این سیستم عامل باشد.

مشکلی که در این مقاله مورد بحث قرار داده ایم بسیار رایج است ، اما حل آنها نیز بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در زمان و تلاش لازم برای آزمایش کمپین های خود قرار دهید ، بفهمید که چگونه به طور موثر گزاره ارزش خود را برقرار کنید ، یک مخاطب به اندازه کافی برای هدف گذاری پیدا کنید و روی رانندگی نتایج بلند مدت متمرکز شوید.

اگر انتظار دارید تبلیغات فیس بوک آسان باشد ، احتمالاً ناامید خواهید شد. در واقع ، به همین دلیل است که شما این مقاله را می خوانید. اما اگر تبلیغات فیس بوک را به عنوان یک معمای مشاهده کنید که پس از حل آن نتایج بسیار خوبی به شما می دهد ، در مسیر موفقیت خواهید بود.

The post 5 دلیل عدم موفقیت تبلیغات تبلیغات در Facebook برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top