4 عنصر که هر رسانه محتوا باید داشته باشد

thumbnail

آیا تاکنون شروع به نوشتن یک پست جدید در رسانه های اجتماعی ، ضبط یک فیلم YouTube یا برخی مطالب دیگر کرده اید و در میز کار خود نشسته اید و منتظر الهام گرفتن برای اعتصاب هستید؟

شروع یک محتوای جدید حتی می تواند یک چالش باشد می دانم آنچه شما می خواهید بگویید شما مفهومی کلی از پیام مورد نظر برای ارسال دارید ، اما کمترین ایده این نیست که چگونه می خواهید همه اینها را در یک پیام وبلاگ ، ویدئو یا رسانه رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

تدوین آنچه می خواهید با هم ارتباط برقرار كنید ضمن اطمینان از تولید كیفیت ، چالشی است كه بسیاری از افراد هنگام بازاریابی محتوا با آن روبرو می شوند.

بسیاری از عناصر وجود دارد که به یک محتوای عالی می روند. بسیار ساده است ، این بسیار ساده است که نادیده بگیرید قطعات اصلی که هر قطعه محتوا ، صرف نظر از متوسط ​​، باید داشته باشد.

چهار عنصر زیر این بخش های کلیدی را تشکیل می دهند و به شما کمک می کنند تا محتوای شما بسیار فراتر رود ، حتی ممکن است به ویروسی که امیدوار بودید برسد. وقتی نوبت به ایجاد یک محتوای جدید رسیده است ، حتماً موارد زیر را تعریف کنید.

1. موضوعی که به نکات درد مصرف کننده می پردازد

این یک صدای جیر جیر جنجالی یا پست وبلاگ است که به موضوعات اخیر می پردازد ، موضوع می تواند قطعه محتوای شما را ایجاد یا خراب کند. اگر با مخاطب خود از موضوع ارتباط برقرار نکنید ، حتی سرگرم کننده ترین مطالب نتیجه دیگری به غیر از یک دوست یا شاید به اشتراک نمی گذارد. مباحث محتوا باید به نقاط درد مصرف کننده بپردازند و راه حل هایی را برای مخاطبان خود ارائه دهند.

Wynn یک کار عالی در ارائه راه حل ها و سرگرمی مخاطبان خود با محتوای خبرنامه نامه الکترونیکی خود در طول COVID-19 بار انجام می دهد. خبرنامه آنها راهی را برای مشتریان فراهم می کند که هنوز تجربه ای با وین بدون قدم گذاشتن در هتل خود داشته باشند.

در هر بخش از خبرنامه موضوع متفاوتی در مورد اتصال وجود دارد و هنگام پیمایش در این بیماری ، به نقاط درد مشتریان خود می پردازد.

وین می فهمد نقاط درد مشتریانشان چیست و چگونه می توانند راه حل هایی را بدون باز کردن درهای بدنی خود ارائه دهند. شما باید با پاسخ دادن به موارد زیر ، این نقاط رنگ را برای مخاطبان خود تعریف کنید:

  • جمعیتی شما در حال حاضر با چه مسائلی روبرو است؟
  • آنها به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند؟
  • چه سؤالاتی در مورد رسانه های اجتماعی در مقابل موتورهای جستجو می پرسند؟
  • آیا آنها به دنبال سرگرمی ، آگاهی یا هر دو هستند؟
  • می خواهید آنها را با محتوای شما چه کنند؟

این مرحله را به عنوان KPI های موضوع تولید محتوای خود بیاندیشید. اگر بعد از ایجاد محتوا ، یک کاربر با نام تجاری جدید بتواند به راحتی توضیح دهد که محتوا درمورد چه چیزی است و انتظار می رود چه چیزی انجام دهد ، شما آدرس خود را به عنوان موضوعی انجام داده اید که مطابق آنچه کاربران شما به دنبال آن هستند ، مطابقت دارد.

می توانید با تجزیه و تحلیل زمان در صفحه در برابر معیارهای نرخ گزاف گویی برای محتوای منتشر شده در یک وب سایت ، این مرحله را بیشتر اندازه گیری کنید.

نرخ گزاف گویی پایین + زمان زیاد در صفحه

این ترکیب جادویی است که می خواهید برای آن هدف گذاری کنید. هنگامی که درصد کمی از افرادی هستید که از محتوا و مقدار زیادی از وقت صرف شده در صفحه (که بازدید کننده در آن با محتوا مشغول است) گزاف گویی می کنند ، مبحثی ایجاد کرده اید که بازدید کننده قادر به ارتباط با آن است.

نرخ گزاف گویی بالا + زمان کم در صفحه

این بدترین ترکیب است و به طور کلی به این معنی است که یک بازدید کننده در صفحه خود مستقیماً تندرست می کند ، محتوای آن را هضم نمی کند و معمولاً به دلیل عدم تحقق انتظارات موضوع است. این موضوع در مورد مباحث سبک clickbait بسیار اتفاق می افتد – آن دسته از مقالات یا پست های رسانه های اجتماعی که از عناوین گذشته نیستند. وقتی نتیجه هایی مانند این دریافت می کنید بهتر است ارزیابی مجدد مبحث محتوا و انتخاب متوسط.

2. کشف کلمات کلیدی برای یافتن محتوای شما

گوگل در هر روز بیش از 63000 جستجو در هر ثانیه دریافت می کند ، با این استدلال که هر قطعه محتوا باید به شکلی از بهینه سازی کلمات کلیدی داشته باشد تا بتواند جستجوها را در خود جای دهد.

در مورد عادات جستجوی خود فکر کنید. هنگامی که به دنبال چیز خاصی در موتور جستجو ، یک پلتفرم پخش فیلم یا یکی از بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستید ، چگونه می توانید آن را پیدا کنید؟

مطالب مرتبط  نکات برتر برای بهبود نمره کیفیت Google شما

به طور کلی ، این با تایپ کردن کلمه کلیدی مربوط به استعلام شما در جعبه جستجو است.

فیس بوک این امکان را دارد که با استفاده از نام ها ، مکان ها و اصطلاحات جستجو کند. اینستاگرام به شما امکان می دهد با نام کاربری ، مکان ها و هشتگ ها جستجو کنید. Pinterest به شما اجازه می دهد تا بر اساس اصطلاح یا موضوع جستجو کنید.

Google ، Yahoo! و Bing می توانند تقریباً درمورد اطلاعات کمی که احتمالاً وارد می کنید ، نتایج بدست آورند. YouTube به شما امکان می دهد از طریق کانال ویدیویی و اصطلاح جستجو را جستجو کنید. لیست ادامه و ادامه می یابد ، و نتایج بر اساس ارتباط و محبوبیت تولید می شود.

به همین دلیل است که انتخاب کلمات کلیدی کشف ، کلمات کلیدی با این هدف که تنها برای کمک به کشف بخشی از محتوا استفاده شود ، در این الگوی محتوای گنجانده شده است. اگر می خواهید مخاطب مورد نظر محتوای جدید خود را پیدا کند ، باید به طور صحیح توسط سیستم عامل بهینه شده و از کلمات کلیدی کشف استفاده کند.

چه کس دیگری به طور طبیعی آن را پیدا خواهد کرد؟

با این حال ، همانطور که احتمالاً جمع کرده اید ، انتخاب کلمات کلیدی کشف همیشه یکسان به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، برای محتوای اجتماعی ، این به معنای هشتگ هایی است که در متن متصل شده و همراه با هر عکس یا ویدئویی که به اشتراک می گذارید ، است. برای محتوای وب سایت ، این به معنای قرار دادن کلمات کلیدی کوتاه یا بلند در کپی وب ، عناوین ، پست های وبلاگ ، مقالات و غیره است که به اصطلاح بهینه سازی کلمه کلیدی قدیمی است.

البته ، شما باید از اضافه برداشتن اجتناب کنید. در رسانه های اجتماعی ، اضافه کاری می تواند به نظر برسد که بیش از 30 هشتگ در اینستاگرام بپیوندید یا فقط یک دسته از هشتگ توییت کنید. شما می خواهید کلمات کلیدی شما به منظور بهینه سازی محتوای شما برای یافتن خدمات ارائه می دهند ، و فقط این موارد.

برای یافتن کلمات کلیدی در رسانه های اجتماعی ، موضوعی را در نوار جستجو تایپ کنید و ببینید کدام هشتگ ها جمع می شوند. هشتگ هایی با پست یا کمتر از 500000 نفر معمولاً رقابتی هستند اما قابل دستیابی هستند. هشتگ ها با یک میلیون+ به طور کلی بیش از حد رقابتی هستند و می توان با 3 نتیجه برتر در صفحه یک مقایسه کرد ، که بعضی اوقات فقط بازیکنان بزرگ به دست می آورند.

کلمات کلیدی برای محتوای ویدئویی و وب سایت شما با استفاده از انواع ابزارهای کلیدی قابل یافتن است. من دوست دارم آن را یک قدم فراتر بردارم و تحقیق کنم که سؤالاتی که افراد درباره موضوعات خاص می پرسند ، است. انجام این کار نه تنها ایده های جدیدی در مورد موضوع ایجاد می کند بلکه گزینه های کلمات کلیدی با دم بلند را نیز ایجاد می کند.

3. یک تماس روشن برای اقدام و قصد کاربر تعریف شده

مهم نیست که چه نوع شغلی را فعالیت می کنید ، هدف این است که مصرف کنندگان شما انجام دهند چیزی در نتیجه مطالب شما

فکر کنید که این “تبدیل” برای شما چه معنی دارد. مصرف کننده در نتیجه محتوای شما برای اینکه بتواند تلاشهای محتوای شما را موفقیت تلقی کند ، چه اقدامی باید انجام دهد؟

این می تواند به معنای ثبت نام در لیست ایمیل شما ، پسندیدن یک پست ، خرید یک محصول ، انتخاب به اشتراک ، حضور در یک وبینار ، بارگیری مجانی یا هر چیز دیگری باشد ، تا زمانی که نتایج مثبت برای چرخه تجارت و فروش شما کسب کند.

هنگامی که از محتوا با فراخوانی به عمل آمده است ، در مورد قصد پیام و اینکه مخاطبان شما در مرحله بعد باید چه کاری انجام دهند ، جای سوال ندارد. در اصل آنها را به سمت هدف نهایی شما در اختیار دارد و سفر آنها را ساده می کند و بدیهی است.

به عنوان مثال ، محتوای وب سایت می تواند (و باید!) یک فراخوانی “فوق العاده” را برای بازدید کنندگان داشته باشد که بازدید کنندگان می توانند به محض فرود در سایت ، و همچنین یادآوری هایی در سراسر سایت ، ببینند. این اغلب در قالب دکمه انتخاب خبرنامه است که از طریق یک پست وبلاگ ، یک هشتگ #linkinbio در یک پست اینستاگرام یا یک لیست بولت در بالای صفحه اینفوگرافیک چسبیده است.

مطالب مرتبط  20201013 SEL مختصر

سازندگان و تبلیغ کنندگان محتوای فیس بوک این امکان را دارند که دکمه ای را برای خوانندگان به “اکنون بخرید” ، “بیشتر بیاموزید” ، “اکنون رزرو کنید” ، و غیره را اضافه کنید. YouTubers می تواند پوشش های گرافیکی قابل پیوند را به کارگردانی بینندگان به محصولات ، صفحات رسانه های اجتماعی ، وب سایت های تجاری ، اضافه کند. و بیشتر.

این است ضروری اینکه هر بخشی از محتوای شما ایجاد می کند شامل یک تماس روشن برای اقدام است ، بنابراین ارتباط شما با مصرف کننده شما کوتاه مدت نخواهد بود. اگر مطمئن نیستید که تماس با شما مشخص است ، محتوا را به یکی از اعضای خانواده بفرستید و ببینید چه اقدامی انجام می دهند. اگر آنها کاملاً این نکته را از دست دادند ، موارد زیر را ارزیابی کنید:

  • موقعیت شما: آنچه شما از یک بازدید کننده می خواهید انجام دهد و آیا این کاری است که آنها به راحتی می توانند از طریق دستگاه خود انجام دهند (موبایل در مقابل دسک تاپ)
  • مبحث شما: آیا موضوع محتوا با آنچه انتظار دارید بازدید کننده انجام دهد مطابقت داشت؟ آیا این یک مسیر مشخص از کپی رسانه های اجتماعی به صفحه فرود است؟
  • محتوای محتوای شما: آیا واسطه ای که شما بهترین قیف را برای راهنمایی بازدید کننده برای انجام این کار انتخاب کرده اید؟ درخواست از کسی برای خرید از طریق پست LinkedIn به همان اندازه در آگهی Facebook نیست.

4- پیامی که می تواند در چندین رسانه به اشتراک گذاشته شود

محتوائی که کسب و کار شما ایجاد می کند باید چگونه و چرا چشم انداز ، ارزش ها ، محصولات و خدمات برند شما از بقیه جدا باشد. در عین حال ، باید متناسب با هر سکو که برای شما و کاربرانی که می خواهید محتوا را ببینید ، متناسب و متناسب باشد.

تولید محتوا ترکیبی سالم از داستان گویی و قانع کننده است ، که به نوشتن و خلاقیت بسیار ارزشمند و معتبر نیاز دارد – لازم است ، اگر می خواهید مصرف کنندگان خود را به خود جلب کنید عمل کن در مورد تماس با دقت به عملی که در مورد آن صحبت کردیم.

با این حال ، این داستان ها را نباید بی نظم جمع کرد. آنها باید از تحقیقات کلمه کلیدی فوق الذکر و یک فرایند ایده پردازی موضوع استراتژیک متولد شوند.

هنگامی که مباحث ارزشمندی را شناسایی کردید ، اطمینان حاصل کنید که قادر به تولید محتوای چند منظوره از آن هستید. بیایید با آن روبرو شویم ، روند تولید محتوا سریع یا آسان نیست ، بنابراین معقول است که همه کارهای سخت و تحقیق خود را در چندین سیستم عامل و رسانه محتوا منتشر کنید.

با ایجاد محتوائی که می توانند در یک پست وبلاگ ، اینفوگرافیک ، پست رسانه های اجتماعی و ویدیو ایجاد شوند ، از این زمان و تلاش استفاده کنید – رسانه های متعدد با استفاده از همین موضوع. ارسال پیام شما یکسان خواهد بود ، اما از هر رسانه برای راهنمایی بازدید کننده در طی یک مرحله متفاوت از چرخه فروش استفاده می شود.

به عنوان مثال ، می توان بخشی از مطالب مربوط به قلاب های آهن را به روش های زیر نشان داد:

  • یک ویدئوی YouTube که پنج نکته مفید و سریع را برای تمیز کردن مهارت چدن خود نشان می دهد
  • یک اینفوگرافیک که مزایای تمیز کردن این مهارت را به روشی مشخص نشان می دهد و به نمایشی ویدیویی پیوند می زند
  • این تظاهرات ممکن است بینندگان را به سمت یک وبلاگ راهنمایی کند که دستور العمل های مورد علاقه آهن چدن شرکت و همچنین یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را درج می کند که مصرف کنندگان می توانند یکی از آنها را خریداری کنند.

هر یک از این واسطه ها به آموزش بازدید کننده و حمل آنها از طریق چرخه فروش کمک می کنند زیرا اطلاعات بیشتری را جمع می کنند و در تصمیم گیری راحت تر راحت می شوند.

داشتن موضوعات دارای محتوای انعطاف پذیر که جمعیتی شما می خواهد از آن یاد بگیرید یا از طریق آن سرگرم شوید ، به شما امکان می دهد این نوع محتوا را در رسانه های مختلف ایجاد کنید. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که در آینده می توانید از مطالب موفقیت آمیز استفاده مجدد کنید و برخی از این قطعات محتوای با عملکرد کمتری را به روز کنید.

تولید محتوا برای هر رسانه یک فرآیند ساده نیست ، بنابراین فراموش نکنید که این چهار عنصر را با هر یک از مطالب جدید گنجانید.

پست 4 عنصری که هر رسانه محتوا باید برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top