4 روش جذاب و درخشان برای ایجاد تجربه تجارت الکترونیکی

thumbnail

“هیچ جایی مانند خانه برای تعطیلات وجود ندارد” ، امسال بیش از هر زمان دیگری واقعی تر است. با توجه به بیماری همه گیر ، مصرف کنندگان از ازدحام زیاد در فروشگاه اجتناب می کنند و به جای آن ، برای تکمیل خرید در تعطیلات ، خرید آنلاین را انتخاب می کنند. از راحتی خانه های خود ، خریداران می توانند با خیال راحت به خرید و خرید هدیه برای عزیزان خود بپردازند.

در حقیقت ، Deloitte پیش بینی می کند که فروش تجارت الکترونیکی تعطیلات در این فصل 25 تا 35 درصد افزایش یابد و این میزان فروش بین 182 تا 196 میلیارد دلار است. مارک های دارای حضور تجارت الکترونیکی فرصت زیادی دارند تا با افزایش تعداد مصرف کنندگان آنلاین درگیر شوند و یک تکه پای را بردارند. برای به دست آوردن سهم بازار در یک فضای رقابتی Uber ، آنها باید در ابزارهای دیجیتال مناسب سرمایه گذاری کنند تا یک تجربه آنلاین جذاب مشتری ایجاد کنند.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که مارک ها می توانند سایت های تجارت الکترونیکی خود را افزایش دهند تا در این تعطیلات و فراتر از آن با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

Rockin ‘در اطراف نماهای محصول

با پرهیز از مصرف کنندگان در این تعطیلات از فروشگاه ها ، تهیه گزارش دقیق و دقیق از محصولات بصورت آنلاین برای خرده فروشان بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود. از آنجا که خریداران قادر به لمس ، احساس ، چشیدن یا بوییدن محصولات نیستند ، ضروری است آنچه در وب سایت نمایش داده می شود ، به آنها حس حضوری از آنچه می توانند هنگام دریافت سفارش خود انتظار داشته باشند ، بدهد. برای این کار ، مارک ها می توانند از دو ابزار اصلی مشاهده محصول بهره ببرند.

چرخش نماهای محصول

در یک فروشگاه فیزیکی ، خریداران می توانند کالایی را برداشته و به هر زاویه محصول نگاه کنند. خرده فروشان می توانند با افزودن نماهای صاف و چرخش 360 درجه محصول ، این تجربه را تکرار کنند و به بینندگان اجازه دهند تا با انگشت یا ماوس مورد را برگردانند. این کار را می توان از طریق تصاویر تنظیم چرخش ثابت یا فیلم های تعاملی 360 درجه انجام داد. (نحوه کار این است.) از آنجا که خریداران می توانند به صورت مجازی هر کالایی را روی صفحه تحویل دهند ، خریداران می توانند از آنچه می خرند ، کاهش نرخ بازده و افزایش رضایت مشتری اطمینان داشته باشند.

مطالب مرتبط  به عصر بازاریابی پیش بینی شده خوش آمدید

قابلیت های بزرگنمایی

روش دیگر برای تکرار تجربه آجر و ملات ، ارائه قابلیت های دقیق بزرگنمایی است که به مشتریان امکان می دهد از نزدیک نمای هر قسمت از محصول را ببینند. به عنوان مثال ، شخصی که برای یک کیف دستی لوکس خرید می کند می تواند روی بندها ، زیپ ، مواد و سایر موارد بزرگ نمایی کند. نسخه کامل و با وضوح بالا از تصویر محصول برای این امر مهم خواهد بود. با داشتن یک تصویر واضح از تمام جزئیات جزئی ، بزرگنمایی دقیق می تواند اثربخشی وب سایت را افزایش داده و مشتریان را به “افزودن به سبد خرید” ترغیب کند.

ویدیوهای قابل خرید و خرد به شهر می آیند

ما بارها و بارها آن را گفته ایم. ویدئو یک پلت فرم قدرتمند و قانع کننده است که به راحتی یکی از م mostثرترین راه های برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است. فیلم ها به سادگی یک پیام را به روش هایی ضبط می کنند که تصاویر نمی توانند به آن دست یابند ، فراتر از یک تصویر ثابت به یک داستان کاملاً جذاب که ویژگی هایی مانند صدا و حرکت را در خود دارد. در این فصل تعطیلات ، مارک های تجاری می توانند ویدیوها را با یک ویدیوی قابل خرید و فیلم های میکرو ، یک گام جلوتر ببرند.

فیلم های قابل خرید

ویدیوهای قابل خرید محصولات را در کنار ویدیو در یک نوار محصول قابل ارتقا لیست می کند ، بازدید کنندگان را قادر می سازد با محصولات تعامل داشته باشند و از جزئیات بیشتر مطلع شوند. این ابزار با پیوند دادن بازدیدکنندگان به صفحات مربوطه برای خرید و افزودن نقاط داغ قابل کلیک که مکان دقیق محصول را برجسته می کند ، تجربه جذاب تری را به کاربر اضافه می کند. به جای اینکه فقط هنگام توقف پخش ویدیو ، پیوندها نشان داده شوند ، پیوندها در کل ویدیو ظاهر می شوند ، که باعث زنده شدن محصولات از طریق تعامل ، افزایش نرخ کلیک و افزایش آگاهی از برند می شود.

میکرو فیلم ها

دامنه توجه مصرف کنندگان کوتاه است و مارک ها برای رسیدن به آنها باید سر و صدا را کاهش دهند. به همین دلیل است که محتوای میکرو ویدیو ، فیلم های کوتاه پنج تا 20 ثانیه ای ، می تواند نقش مهمی در جذب بیننده و تحریک مخاطب داشته باشد. برای پاسخگویی فیلم ، باید ویدیو با حفظ نسبت اصلی خود ، عرض صفحه را پر کند. اگر به درستی انجام شود ، این قالب کوتاه می تواند فرصتی شیرین اما قدرتمند برای تقویت تعامل و تبدیل در عرض چند ثانیه ایجاد کند.

مطالب مرتبط  تجارت الکترونیکی ممکن است بیش از تعطیلات سال 2019 باشد و نبرد بازارها را برپا کند

‘فصل مربوط به مرورگرهای میکرو

با تفکر خارج از وب سایت تجارت الکترونیکی واقعی ، همچنین فرصتی برای باز کردن قفل “تاریک اجتماعی” یا ترافیک وب ایجاد شده هنگام ایجاد ارتباط بین افراد از طریق کانال های خصوصی وجود دارد. به عنوان مثال ، با روحیه هدیه دادن ، افراد لیست های خواسته های خود را برای خانواده و دوستان خود ارسال می کنند ، به این امید که آنچه آنها می خواهند در زیر درخت ظاهر شود. مصرف کنندگان به احتمال زیاد از برنامه های ارتباطی خصوصی به نام میکروبرابر مانند Facebook Messenger ، Slack و WhatsApp برای ارسال این پیوندهای محصول برای عزیزان استفاده می کنند.

هنگام طراحی سایت های تجارت الکترونیکی خود ، مارک ها باید اطمینان داشته باشند که وقتی پیوندی به پیش نمایش تصویر کوچک باز می شود ، یک تصویر یا فیلم بهینه نمایش داده می شود. گزارش Cloudinary’s State of Visual Media 2020 نشان داد که پیش نمایش پیوندها فرصت های زیادی را برای تعامل فراهم می کند ، با این حال بسیاری از مارک ها اغلب از تأثیر طراحی سایتشان بر پیش نمایش تولید شده غافل هستند. اگر مارک ها به این چشم انداز مهم توجه نکنند ، خطر از دست دادن توصیه های ارزشمند نظیر به نظیر را که به فروش و خواندن تبدیل می شوند ، از دست می دهند.

مژده برای برندهایی که تجربیات بصری آنلاین را به همراه دارند

این یک سال غیرمعمول برای مارک ها بوده است ، و پیش بینی آینده بعدی دشوار است. با این حال ، چیزی که به طور قطع می دانیم این است که کسانی که با این نکات تجربه جذاب و همه گیر تجارت الکترونیکی را ایجاد می کنند ، مطمئناً در این فصل تعطیلات مشتریان را به دست خواهند آورد.

پست 4 راه برای جذاب و درخشان کردن تجربه تجارت الکترونیکی شما اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top